ik heb er één in Brooklyn gevonden, maar ben het zaakje alweer vergeten. Dit mannetje stond achter in de winkel. Het is soms 1 of 2 figuurtjes in bokskleding. Loop er naartoe en maak een deal voor een gevecht en knallen maar! Omdat ik ze al verslagen heb, kan ik helaas het desbetreffende winkeltje niet meer opzoeken, maar volgens mij was het de kleding zaak van Brooklyn.
Mafia was inderdaad pittiger , zeker wanneer je ging proberen alle auto's vrij te spelen. The Godfather vind ik tenminste lekker spelen en ben slechts 4 probleempjes tegekomen. Ten eerste kan je niet loaden tijdens het spel, dan moet je het spel eerst afsluiten. Ze hadden naast de save-points ook load-points kunnen maken. Als tweede, bij een verkeersopstopping die per ongeluk ontstaat en er zit een truck tussen, dan ziet het spel het als een hijack en dat kan best irritant zijn als je even rustig een winkeltje of pakhuis wil overnemen. Als derde je kameraad die vaak in de weg loopt. Als vierde, in het heetst van de strijd dat je de verkeerde "locked" en per ongeluk de handelaar of koopman/vrouw neerknalt.
Maar verder... ge-wel-dig
Laatst bewerkt: 18 okt 2006