Was inderdaad heerlijk! Ben dus ook wel benieuwd naar dit deeltje, hoewel ik nooit een deel heb gekocht, maar altijd geleend van vrienden... Ik heb nog niets van deze game gezien, dus ben benieuwd naar de Graphics!
Hoop dat er weer in Classic Mode in zit met de opgepoetste levels uit de vorige games, vond ik altijd wel leuk.
op de amerikaanse marketplace staat hij ook nog niet ze echt rip off , eerst beloven en dan niets hopelijk is het geen baggerdemo :{
Die demo van thps2 was relaxed. Bijna nog meer gespeeld dan het uiteindelijke spel. Gewoon lekker klooien in dat park van marseille.
Ghehe, precies hetzelfde hier. Ik had gewoon letterlijk pijn in mijn vingers na uren die 2 minuten runs in Marseille. Marseille is dan ook mijn meest favoriete tony hawk level.
Bah, triest hoor dat ze hebben gelogen over de demo. Nja dan maar wachten tot de release van de game zelf.
school was zeker de vetste! mja, wel vaag dat de demo er nog neit is, maakt me aan de ene kant niet zo veel uit, ik vond het na thps 2 een beetje achteruit gaan