Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik heb hem zonder styles gespeeld, dus gewoon met de knoppen. Werkt imo veel beter
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Tetris is volgens mij nog overal full priced 42 Klassiekers kost €30:)
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    K, denk dan dat het 42 klassiekers wordt. Even kijken morgen :). Thnx in elk geval.
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja, volgens mij ook. Alleen heb ik gemerkt dat je met die vierpuntstoets niet echt hard kunt rennen en met de stylus wel. Maar ik ga hem denk ik maar weer gewoon met de knoppen spelen, want dit schiet niet echt op (hoewel het bedienen steeds beter gaat met de stylus) :)
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Maar voor de rest coole game, he? ;)
     
  6. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Zeker. Ik heb hem ook al op de N64, dus ik wist wat ik kon verwachten. Dit is gewoon 1 van de beste Mario adventure spellen imo samen met Super Mario World en Super Mario Bros 3:thumbs:
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    ow, wacht... lord armada had hem nog nooit gespeeld, geloof ik.
     
  8. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    en New Super Mario Bros DS dan? :eek:
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt een goed spel, maar makkelijk uit te spelen. Al was world 8 best moeilijk, bij world 8 50x dood gegaan op z'n minst.
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Die heb ik nog nooit gespeeld, dus kan ik niet over oordelen. Ik ben trouwens Yoshi's Island in dat rijtje vergeten te zetten, die hoort er ook zeker bij. Ik ga Yoshi's Island 2, zodra die uit is, ook direct halen :)
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    nee ik had hem nog nooit echt gespeeld :cool:
    wel keer bij een vriend gezien volgens mij. al weet ik niet zeker of dat 3d me zo trekt. kirby, yoshi's island, PES, zijn spellen die ik iedergeval nog wel wil. en misschien 42 klassiekers ook.

    vraag me af of tony hawk leuk is. het ziet er erg cartoony uit, maar dat is eigenlijk ook wel weer leuk. alleen hoe het speelt verder..

    heel vet spelletje. gewoon weer oldschool mario, maar dan met wat kleine toevoegingen mini mario en giant. het is idd niet heel erg moeilijk, vooral omdat je heel veel levens krijgt, maar als je alle muntjes wilt pakken ben je nog wel even bezig. en sommige levels zijn nog best lastig. heb me er iedergeval erg mee vermaakt.. en nog wel ( al ben ik nu even aan animal crossing verslaafd )
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  12. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is het wel de moeite waard hem te kopen?
    want als hij snel is uitgespeeld twijfel ik of ik er 45 euro aan uit wil geven...
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag Tetris DS gehaald voor 35 euro bij de MM, en hij bevalt me erg, net 3 uur non-stop gespeeld. Vooral online is hij erg leuk.
     
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je met de DS online :eek:
    wat moet je er dan allemaal bijkopen? :eek:
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    TH is wel koel, speelt goed (Y)
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    neu je bent er al heel aantal uur mee bezig hoor. 8 werelden met elk misschien 10 levels..plus dan moet je nog de muntjes gaan zoeken die ook niet altijd zo makkelijk liggen. ik vind het zelf zeker de moeite waard, maar anders moet je even filmpjes gaan zoeken en reviews:

    http://media.ds.ign.com/media/682/682879/vids_1.html

    ik zou hem trouwens never nooit voor 45 euro kopen, want je kunt hem ook al voor 39,99 krijgen.

    Ik ben ook niet zo'n expert, maar volgens mij kun je nu online met de DS Opera Browser. en/of je moet er zo'n wifi stick voor kopen. als het de moeite waard is ga ik ook wel keer regelen dat ik online kan.
     
  17. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thx :)
     
  18. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij sommige spellen is het inderdaad mogelijk om online te spelen. Je hebt hiervoor Nintendo Wi-Fi nodig, maar volgens mij is een draadloze router ook voldoende om online te spelen.
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dus als ik dat Wi-Fi gevalletje aanschaf is dat voldoende om online te kunnen?
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ja lijkt me wel...

    maar je kan toch ook de DS met wi-fi aansluiten op de Wii? wat kan je dan allemaal samen doen? zijn er dan games die dat ondersteunen en dat je dan multiplayer opties hebt ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina