Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Opmerkelijk dat ze bij de negatieve punten het niet over de editor hebben en het ontbreken van replay-saven. Dan vraag ik me altijd af hoe ze dáár overheen gekeken hebben... dan krijg je toch de indruk dat ze hoofdzakelijk de PS2 versie hebben gebruikt voor de review. Al die anderen die het spel vinden tegenvallen zullen het wel over de ontbrekende opties hebben... of ook over de gameplay, Freakyoliver?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  2. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wel aardig alleen over die snelheid vind ik juist niet zo. Want Drenthe hield tegen Man utd. gewoon Rooney bij en dat klopt ook want Drenthe is ook supersnel. Maja dat is mij mening.
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had Skate verwacht aangezien die helemaal ge is van pro evolution, apart.

    ''Citaat uit de PU:

    Citaat:
    -Topspelers als Henry, Eto'o, Ronaldinho en Ronaldo hebben ingebouwde turbo en dynamiet in de schoenen. Terwijl de linksbuiten van Manchester City (Marcus Beasley) in het echt harder loopt, maar in de game een slak is.

    -De voordeelregel wordt te weinig gehanteerd.

    -Keepers gooien of schieten te traag uit en hun uitgooi en uittrap is veel te kort. Gomez slingert in het echt de bal nota bene dik over de middenlijn.

    -De keeper wint altijd het duel bij een verdwaalde hoge bal. Terwijl hij, als ie buiten zijn hok is, best een beetje gebeukt zou mogen worden.

    -Spelers- en clubnamen die niet kloppen. Kom op Konami, dat is zo 90's.''

    Ronaldo met een ingebouwde turbo, dat is pas ''zo 90's'' :D
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik kan me wel vinden met de minpunten, ik speel toch niet met Henry en zo, geef mij maar Fred, Carew en Wiltord _O_
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze hebben de ps2 gereviewd. Maar dat cijfer kennen ze ook meteen toe aan de PC en de xbox360.
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Skate werkt niet meer bij de PU ;)

    Ja dat denk ik ook. In de hele review zeggen ze ook niets over de grafix of wat dan ook. Beetje goedkoop van ze.
     
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    ze zeggen allemaal dat het wat op fifa trekt
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Nee, dat gaat er bij nou echt niet in. Ik heb de game in Leipzig gespeeld en het is niet zoals Fifa.
     
  9. Anderson

    Anderson Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    -Topspelers als Henry, Eto'o, Ronaldinho en Ronaldo hebben ingebouwde turbo en dynamiet in de schoenen. Terwijl de linksbuiten van Manchester City (Marcus Beasley) in het echt harder loopt, maar in de game een slak is.


    Dus hij zegt eigenlijk dat marcus beasley harder loopt als henry,eto,ronaldinho en ronaldo?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    effe corrigeren.
    ze vinden het bewegen de gfx allemaal zo getekent zoals bij fifa.
    maar de gameplay is wel nog verbeterd
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Oh okay, ik dacht al.

    Laat ik duidelijk zijn hoor:

    Ik ben een groot fan van PES/WE en ik ben zwaar teleurgesteld in het missen van 3/4 van de opties i.v.m. de PS2 versie. Ik weet echter wel dat de 360 goede gameplay heeft, maar je moet er aan wennen. Ik kom ook regelmatig op engelse PES sites en daar klagen mensen dat het zo raar speelt e.d. Maar dat hoor ik ieder jaar weer bij een nieuwe versie in de eerste week. PES draait om "het gevoel", je moet er tijd insteken om dat te krijgen. Het lijkt dan niet vloeiend te gaan in het begin totdat je het doorkrijgt. Ik schrik dan ook niet dat men het heeft over stroeve gameplay en slowdown, aangezien dat ieder jaar geroepen wordt.
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Fifa vind ik toch compleet anders hoor. Gewoon een gevoel, de poppetjes lopen zo raar, alsof ze altijd door de knieën lopen.

    Anyway, weet iemand of PES6 ookal voor de PC uit is? Er staat in de PU; OUT NOW. Maar kan me niet voorstellen dat dat voor alle versies geldt, of wel?
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook zwaar fan van pes, maar ik het tog een domper dat die extra opties die het spel dat tikkeltje meer geven er weer niet inzitten bij de xbox36à, dus daarom koop ik me ook de pc versie, kan ik lekker updates doen enz...
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad best een domper...
    Maar er valt mee te leven :+

    In elk geval heb ik er alle vertrouwen in. ZOals Cyrax al zegt, moet je gewoon wennen aan het nieuwe deeltje. En daar ook tijd in steken...
    Dit is al die jaren eigenlijk niet anders geweest:)!
    Vertrouw er gewoon op, dat ook deze weer veelste veel gespeeld gaat worden!
     
  15. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het niet hebben dat er gewoon al iets van 300 mensen PES6 al wel hebben. Waaronder 9 Nederlanders. Who the f*ck komen ze eraan. Ik hoorde eerder in deze thread mensen zeggen dat t gasten zijn mte een gemodde 360, maar die komen Live! toch niet op?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  16. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja hoor, geen probleem.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tegenwoordig wel MiQe....

    Anywayz, ik hecht helemaal geen waarde aan een review of cijfer van de PU. De PU is m.i. het slechtste gameblad van Nederland. Kom op, vroeger zoveel reviews gelezen dat ik echt bij mijzelf dacht, hoe kom je erbij!
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja dus... totdat Microsoft er iets op vindt en dan zijn zij op z'n minst hun LIVE-abonnement kwijt...
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig wel.....:D
     
  20. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    yuhp live kan je gewoon op :) mkkelijk eh ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina