[PC] Rappelz

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 21 okt 2006.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is rappelz ?

Rappelz is een free to play mmorpg, die nu in de open beta fase is..
    hier kan je de client downloaden en je registreren.

de races, en klasses. Gecopieerd van het forum

ook kan iedereeen creatures tamen . klik hier voor de indepth guide over hoe dit allemaal werkt.

De mogelijkheden zijn teveel om op te noemen

Ik raad iedereen dan ook aan de tutorials goed te volgen en niet random te gaan killen. Het berijken van lvl 15 zorgt dat je van de trainee island gekicked wordt, wat gelijk staat aan niet weten wat alles inhoud..

Laten we het btw niet gaan vergelijken met wow.. een vergelijk dat toch volledig nutteloos is en op niets uitdraait

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb er van gehoord via de andere game(Flyff) van de makers.
    Alleen heb ik niet echt possitive reacties gehad van mensen die ik ken die het gespeelt hebben.

Dus weet niet of ik het ga spelen.
    Heb je zelf er een mening over?

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Heb pas geleden van deze game gehoort, en ik ga hem zeker uit proberen. Klinkt veelbelovend. Ik ga het even downloaden :) Ben nou geregistreed, en kun je de game alleen maar via Direct Download binnenhalen, of is bittorrent ook mogelijk?

Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  4. jammer hou niet zo van die FINAL FANTASY achtige shit :D maarja de FREE games zijn weer in opkomst ;)

AMERICAS ARMY IS PAS ECHT VERBETERD is nu ook de meest gespeelde Free online game

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Bittorent is ook mogelijk http://download.mmosite.com/pages.php?gameid=269 :)

@Juunanagou kan het me voorstellen. De game kost even wat tijd om in te komen, omdat alles via tut`s wordt uitgelegt (en die duren +- de eerste 15 lvls). Je moet je vooral niet laten overwhelmen. Verder voelt het vrij goed uitgewerkt en zit je makkelijk een uur of 3 te spelen zonder dat je het door hebt..(en dan heb ik het alleen nog maar over de tuts)

Het heeft leuke optie`s en mogelijkheden, ook voor de mensen die wat minder tijd hebben.

min punt is wel dat het vooral in het begin warrig aanvoelt en je even moet wennen. De uitleg kan verbeterd worden en iets compacter. Maar dat terzijde vind ik het een toffe game met potentieel

de eerste update`s kosten trouwens flink wat tijd om op te halen.. Ook iets waar aan gewerkt kan worden maar wat de totale pret niet kan drukken.

Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  6. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    (beetje offtopic)
    Niet dat m'n pc co-op leuk vind=(
    Oke, m'n pc wil het spel zoiezo niet echt meer trekken(6600gt, 768 RAM niet erg goed:+ ).

Deel Deze Pagina