hij stopt niet 'ineens' je hebt 20 minuten, druk op start onderaan is een balkje met welke muziek er draait op, daar staat ook de tijd die je nog hebt op
Net gedownload, en ga de boel dus ook maar eens even checken ! Maar je hebt maar 20 minuten, waarna hij uitvalt?! Beetje vreemd... Speelt hij zoals voorgaande delen?
Vond dat je als je net begint met spelen alles erg traag gaat. Maar na ff spelen merk je er niks meer van.
Ik ben helemaal verslaafd aan deze demo Ik kan dus niet wachten op het volledige spel, de physics van je board zijn vet in slow motion en geeft echt weer hoe skateboarden is (ik kan het weten). Het is ook wat realistischer, ik had wel hoge jumps verwacht en onmogelijke graps maar die zijn niet in de demo te vinden (pluspunt). Ik kan dus niet wachten tot 17 november, dat wordt een dure dag
17 November komen wel meer games uit jah ! Ik ga hem nu maar eens opstarten, om eens te kijken hoe het speeld! Veel positieve reacties moet ik zeggen. Aangezien dit bij voorgaande delen wel eens anders is geweest...
moeilijk?..vind dat juist niet. en over dat realistische, ik vind het er wel mooi uitzien maar ik kan nog steeds 5 kickflips achter elkaar doen, is dat realistisch?
ik denk dat ze het goed voor mekaar hebben. het is niet meer zo overdreven als de vorige delen maar je kan toch nog aardig gekke dingen uithalen. dat zullen veel gamers wel waarderen. ben blij dat de balans wat meer naar realisme ligt deze keer. het nail the trick gebeuren is een leuke extra maar het werkt nog niet zo fijngevoelig als ik hoopte. het is toch vrij standaard. doe je voorste been naar voren en je krijgt een heelflip, doe je achterste been naar voren en je krijgt een shove-it enz. combinaties maken is een kwestie van timing. maargoed het moet een spelletje blijven. als niet-skater moet je er ook mee uit de voeten kunnen (LEUKE WOORDSPELING HAHA)
ik vind de game hartsikke tof, hij is inderdaad meer realistish dan zijn voorgangers, en natuurlijk blijft de game NOOIT 100 procent realistish. maar misschien dat je het voor je zelf wel zo kan maken, want uiteindelijk bestuur jij alles met je controller trouwens... is de functie, van je board stappen en lopen eruit gehaald???
Ja, als je weer een keertje weer speelt na 2 jaar dan is het wel een beetje moeilijk. Maar als dit spel echt realistisch is dat je maar 1 meter kan springen ofzo zou ik hem niet halen! Hoog jumpe is tha bom
Ik ben ook zeer tevreden over de demo! De game zag er goed uit, Nail the Trick is gaaf, het gaat minder snel, de bewegingen zien er realistischer uit, het is gewoon geweldig! Vooral de Manuel trucjes zien er echt goed uit. Ik ga 'm wel bijna zeker kopen!
de motion capture is trouwens echt bizar goed. de meeste characters hebben hun eigen mocap gedaan geloof ik en dat zie je wel. rodney mullen
weet iemand hoe je flatland tricks doet ? dus niet alleen manualen, maar zo rodney mullen stijl ? is dat mogelijk of ? in de hele game zou ik dat wel graag doen met mullen, hij is zo'n god daarin ? maargoed.. kan het bij de demo ?
Vond die moves in slomotion wel leuk om te doen, maar om te tijdens het springen en vliegen door te doen word me teveel . Wat ik wel erg nep vond aan deze demo is het vallen, ik vloog een keer van me skateboard af en ging vliegend het hele level over . Kan ook best een bug zijn, maar het zag iig niet uit
Kan iemand me nog 1x a.u.b uitleggen hoe ik in "slowmo" normaal me voeten weer op het board zet zodat ik niet telkens op me muil ga? Welke richting moeten bijv die sticks ingedrukt worden?