Accu PS3-controller ingebouwd

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door harry potter, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg wisten jullie dat de PS3-controller een ingebouwde accu heeft. Ik vind dat een domme zet Van sony. Ik zal hier 5 punten geven waarom ik dat een domme zet vind. 1 je moet hem altijd opladen via de usb poort. Dat betekent overigens ook dat de ps3 dus altijd stroom gebruikt in zijn stand-by mode Als je die accu oplaadt. En dat opladen gaat bovendien ook veel langzamer. 2 als die accu stuk gaat zit je zonder controller want je moet hem dan opsturen. 3 voor sony is het veel duurder omdat ze dan de volledige controller moeten vervagen. En daarbij is een losse accu zoals dat bij de xbox 360 het geval is goed koper. 4 je kunt als je accu leeg is hem niet wisselen voor een volle. Zodat je de ander in de lader kunt steken zoals 360 quick Charge kit. 5 ik vraag mij af of dat geen problemen gaat geven die ingebouwde accu. Zoals storing om dat het het allemaal dicht opeen gepakt zit.

Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een controller dat 1 geheel is vind ik mooier dan een ding wat uit onderdelen bestaat, zoals een accu die eruit kan enzo. En denk je nou echt dat die accu zo snel stuk gaat? Sony is echt niet dom en zal er echt wel goed over nagedacht hebben voordat ze die accu er in hebben gebouwd.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ja, dat hadden ze zeker ook gedaan met hun laptopaccu's :+

Maarja, ik denk niet dat het zoveel uitmaakt, hoor. Ik vind dat je echt geen leven hebt als je gaat zeiken dat je na 30 uur ff niet kan gamen. Man, dan laad je hem toch op als je slaapt of naar school gaat? Ik zie het probleem niet.

4. harry potter

Leuk Bevonden:
    0

Die accu zal niet snel stuk gaan nee. Maar het gaat gewoon om het gebruikers gemak. Eerst had ik een muis die de accu in had gebouwd. Nu heb ik er een die ik kan omwisselen. En dat vind ik veel fijner klik en klaar en weer verder gamen. Dat kan bij de ps3 ook maar dan moet je hem verbinden met de usb poort en tijdens het gamen laad hij op. Maar dan is het nut van draadloos weg. Daarom heb ik voor mijn xbox 360 de De Quick Charge Kit gekocht. 2 accu in 4 uur tijd opgeladen. En ga nu niet zegen dat het op De ps3 sneller gaat. Want daar heeft usb niet genoeg power voor. Opladen op het stroomnet gaat nog altijd het snelste.

5. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het toch rete makkelijk dat ik ook gewone of oplaadbare penlite batterijen in mijn 360 controller kan gebruiken in geval van nood ! en dat een controller uit 1 geheel mooier is vind ik bullshit hoor, dat klepje zit GVD aan de onderkant die je nooit bekijkt ! MS moet gewoon zorgen dat F-1 games ook op de 360 verschijnen dan zie ik geen noodzaak om zo'n ps3 erbij te kopen....\o/

6. harry potter

Leuk Bevonden:
    0

Met jou kan ik praten ik vind ook persoonlijk de controller van de 360 fijner. Om je zelf kunt kiezen of je er gewone batterijen oplaadbare of een accu in stopt en ook omdat je kunt kiezen uit een Quick Charge Kit Of Play And Charge Kit. En daar vind ik de eerst genoemde de fijnste van om dat je daar twee accu Tegelijk mee kunt opladen.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, meeste batterijen worden pas minder na 500 keer opladen. Vanaf dat moment kun je verschil merken (iig bij PSP, Ipod, NDS etc batterijen)

8. basovich

basovich Guest

ook als de accu kapot is krijg je een controller van Sony..

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je krijgt gewoon de 2 jaar fabrieksgarantie.

Op lossen accu's zitten meestal maar 6 maanden garantie.
    Nu de accu niet meer te verwijderen en dus 1 is met de controller gaat deze regel niet meer op.

10. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat nou eenmaal. Ook beter voor mij, omdat ik altijd met die klepjes ga spelen tijden laad tijden, en dan gaan ze stuk. Bij mijn afstandsbedieningen zijn ze er ook allemaal af.

11. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    9 kansen op de 10 wordt geopteerd voor NIMH-accu's die kunnen lang meegaan en hebben en snelle herlaadsnelheid.
    Mij lijkt de kans dat de accu sneller verslijt dan de rest van de controller eerder klein.
    Dus wat boeit het als de accu al wat begint begeven als de thumbsticks toch al zijn afgesleten en de d-pad begint te piepen ... kan je toch beter een nieuw controller kopen
    Als je enkel een nieuw batterij wilt voor een 360-controller moet je ook een play&charge kit kopen

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De accu's zijn ook los tekoop voor € 14,99

13. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga jij ook niet goed met je spullen om. Dan moetje niet klagen als het stuk gaat eigen schuld. Dat is geen speelgoed waar je aan moet gaan prullen.

14. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een 360 controller kan je simpelweg een nieuwe accu kopen, hoeft geen play & charge kit.

15. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    bij bol.com kun je dus ook de Charger Cable kopen zonder accu. Dat wist ik nog niet eens.

Charger Cable
    2-3 weken
    Datel | 2006
    bol.com prijs: € 9,99

Let op: Oplaadbare batterijen zijn vereist om gerbuik te kunnen maken van deze Charger Cable

je kont ook deze de kopen bij bol.com

Datel Play & Charge Kit
    2-3 werkdagen
    Datel | 2006
    bol.com prijs: € 14,99
    dan betaal je maar 5 euro voor de accu

En ga nu niet zegen dat die accu van Datel minder goed zijn. want goedkope batterijen zijn vaak beter als dure. Want onlangs is uit onderzoek gebleken dat de batterijen van de aldi de beste zijn.

en dat is goed koop want de Officieel accu van ms kost los al 14.99 bij. bol.com

16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch mijn mening, dus IK vind het beter. En trouwens het is wel speelgoed, maar goed. Als ik iets aan het kijken ben op tv en heb de afstandsbediening in me handen, ga ik met het klepje spelen. Zo simpel is dat. Tuurlijk is het me eigenschuld, maar dat boeit me niet.

17. harry potter

Leuk Bevonden:
    0

Kijk en dat bedoel ik nou nu snap ik waarom dat mensen klagen dat die dingen zoo snel stuk gaan. Om dat ze er de hele tijd mee aan het spelen zijn. Mensen die dingen zijn geen speelgoed daar dien je zuinig op te zijn. Dat moest ik thuis eens proberen mijn vader zij mij wat anders.

18. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

1. Doe eens iets aan je Nederlands
    2. Mij hoor je niet zeiken dat dingen snel kapot gaan hoor, integendeel. Als een afstandsbediening langer dan een maand heel blijft ben ik blij. 8)
    3. Ik ga ff een nieuw thread maken voor een afstandsbediening waarmee je alles kan bedienen. Ik zoek me rot, maar kan niets vinden.

19. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit niet fout bedoeld hoor. Mijn afstandsbediening is namelijk al heel vaak gevallen. Ze moeten die dingen gewoon steviger maken net als een controller. Die kunnen echt veel beter Tegen een stootje dan zoon afstandsbediening.

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een afstandbediening is ook echt alleen plastic. Maar als je een TV koopt van B&O dan krijg je er een afstandbedining bij van aluminium, dus dan heb je echt kwaliteit :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina