Nintendo DS (lite) - Deel 4

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    heb je geen browser nodig dan? je hebt toch zo'n opera browser nodig mits je wilt internetten. of.. heb je het dan alleen over verbinding om met andere DS'ers te kunnen gamen enzo.
    Ik ben niet zo technisch..je had zo'n usb ding nodig, en dan ben je klaar om online te gaan?
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als je wilt gamen online tegen anderen met een game die dat ondersteund(zoals volgens mij Mario Kart en iig Metroid Prime en Tetris enzo) dan heb je alleen een draadloze router OF een wifistick nodig, als je echt wilt internetten dan heb je die Opera browser nodig. Volgens mij verkopen ze die alleen nog niet in Europa, of is die zelfs nog helemaal niet gereleased.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Daarnaast vind ik persoonlijk dat je Mario games constant kan blijven spelen. Ik speel Super Mario Bros 3 nog steeds wekelijks. Die games blijven gewoon leuk om te spelen.

    @ Pascal: Die opera browser ligt sinds kort in de winkel
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ja ik heb die opera browser al zien liggen..
    maar over die wifi stick.. ik heb draadloos internet, zoekt die gelijk verbinding of moet je dan weer dingen gaan instellen oid. hoop dat het niet te ingewikkeld is allemaal..
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    als je draadloos internet hebt hoef je geen wifi stick te gebruiken ;)

    En ja, gewoon je accesspoints zoeken en dan je router kiezen. Als je een WEP key hebt moet je dat ook nog allemaal regelen. Hoe dat gaat kan iemand anders hier je misschien vertellen.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis niet al te ingewikkeld, gewoon de Wifi laten zoeken naar accesspoints en jouw router selecteren uit de lijst. Als dat niet lukt kom dan maar eens terug, help ik je verder.
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er misschien nog bepaalde routers die niet wordne ondersteund?
    met xbox live heb ik met mijn huidige router ook steeds problemen omdat hij op ''strict'' staat of maakt dat voor het DS online gamen niet uit...?
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    heb je nou wel of geen wifi stick nodig dan?

    ik heb geen router.. alleen alles draadloos. ( tenzij je dat ook een router kunt noemen ). maar wat heb je dan nodig om online te kunnen.
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niets als ik het zo lees...
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    bij draadloos internet heb je toch een draadloze router ;)

    Ik zou het gewoon ff proberen. Maar volgens mij werkte het bij sommige routers niet helemaal lekker. Mijn tip: Probeer gewoon eens!
     
  11. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53


    Wat nodig te hebben voor online met je DS:

    -Nintendo DS (lite)
    -Een wifi game

    :thumbs:

    En als het niet lukt krijg je een foutmeldings code, die kun je opzoeken via http://www.nintendowifi.com/ en dan kun je laten zien.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je gewoon beneden een kastje hebt staan voor je internet wat boven wordt ontvangen door je PC, heb je een router, en dus geen wifistick nodig.
     
  13. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand wanneer Pro Evolution Soccer 6 voor de DS uitkomt. Ik heb de afgelopen dagen rond gesurfd en ben ongeveer 10 verschillende data tegen gekomen: 20 okt, 26 okt, 27 okt, 28 okt, 1nov, 28nov, jan2007, Q2 2007.

    Welke van deze releasedata is nu juist? Komt PES6 DS tegelijk uit met de andere versies, of komt deze iets later?
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    10 nov. DS volgens mij en 1 dec. komt die op de PSP.
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    ------------------------------------------------------------------------
    [​IMG]

    Game info:
    Na de avonturen in het Wind Waker avontuur reizen Link, Tetra en de piraten van Tetra naar nieuwe landen. Maanden zijn voorbij gegeven totdat ze in een dichte mist -midden op de oceaan - plotseling op de schip stranden. Tetra beklimt het schip en raakt in de problemen. Wanneer Link haar wil redden, valt hij in het water. Hij spoelt uiteindelijk aan op een mysterieus eiland. Wanneer Link wakker wordt, hoort hij de stem van een fee. Met de hulp van deze fee zal Link opzoek gaan naar Tetra en naar de zee.

    Preview van iemand die al een demo heeft gespeeld:

    Aantal screenshots:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Video's:

    Filmpje 1

    Filmpje 2
    ------------------------------------------------------------------------

    Jammer dat het nog zolang duurt voordat hij uitkomt, want wat wordt die releasedate toch weer vaak uitgesteld. Deze game moet ik gewoon hebben, dit wordt een toppertje imo :D :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  16. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij ziet er iig wel heel goed uit!!! Valt mij allerzins mee na alle fifa debacles op de DS.

    http://www.jeux-france.com/jfplayer1_video6803.html
     
  17. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, PES ziet er beter uit dan FIFA. Alleen jammer dat niet alle competities in PES zitten, maar gelukkig zitten voor mij de twee belangrijkste (Eredivisie en Serie A er wel in :))

    Is er trouwens iemand die weet of de Edit Mode ook in de DS versie zit, zodat ik dus alsnog zelf de Premier League kan maken, bijvoorbeeld? Ik heb hier niets over gelezen en in de preview op IGN.com kan ik er ook niets over vinden.
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ff een vraagje: ik zie dus soms zo'n reclame van DR K's Brain Training voorbij komen, maar van dat andere spel (Big Brain Acadamy) hoor of zie ik helemaal niks.
    nu mijn vraag: kan ik dus beter Dr K's Brain Training kopen of die andere (die volgens mij ook nieuwer, maar even duur is)?
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    reviews lezen ;)

    Maarja, ik zal wel ff vertellen wat ik weet. Dr K's is wat serieuzer etc. terwijl die big brain academy het meer van de kleurtjes en de flitsendere presentatie moet hebben
     
  20. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Op bartsmit.nl is Kirby: Power Paintbrush nu te koop voor 20 euro. Hier staan ook een boel positieve reviews dus ik vond het wel het melden waard. Ik heb 'm zelf ook besteld. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina