[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij jou misschien wel. Maar als het mis gaat is wel je DVD drive stuk en weg garantie
    En een xbox 360 vind ik veel te duur om daar mee te prutsen. Ik zou dat alleen doen als ik er
    Echt 100% zeker van ben dat het geen kwaad kan. Verder licht het er heel aan hoe grood de kras
    Op de DVD is. Dat je daarmee kleine krasjes kunt weg poesen geloof ik nog wel. Maar bij redelijk grote lijkt het mij sterk dat het echt goed help.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.093
    Mijn 360 maakt dus een weirde toon als je em aanzet, en ook als je de DVD lade dicht doet. En dat ligt aan die Samsung Drivers? Ik heb dus een Core met een harde schijf en een paar maten van me hebben een Premium en die maakt geen geluiden. En 2 van de 3 cores die ik al heb gehad maakte zo'n geluidje en deze dus weer. Echt MS bellen of niet? Moet toch niet kunnen dat ie dat geluid maakt.

3. harry potter

Leuk Bevonden:
    0

Dat een dvd drive geluid maakt is heel normaal. mijn dvd drive in mij pc doet dat ook. En dat is een plextor, dat zijn een van de best dvd drive die er zijn. Is niet stuk je hoeft MS niet te bellen. Zeker niet doen want als je een apparaat opstuurt waar niks mis dat ze niets vinden word dat in rekening gebracht althans bij plextor is dat het geval ze kunnen je dan een tientallen euro’s in rekening bergen. En als we alles wat een raar geluid maakt moeten opsturen. Dan zou ik mijn tv en DVD recorder van Philips ook op sturen die maken bij het opstarten een raar geluid. Alleen weet ik waarom ze dat geluid maken dat doet de voeding die aanspringt dat Schijnt heel normaal te zijn.

Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  4. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    kan je allemaal wel leuk vinden als je xbox voor de eerste x kapot gaat , maar na 4 keer wordt het wel echt te gek hoor.... ik weet niet maar dat is niet normaal terwij die xbox nog geen jaar uit is, dat is bij mij nog nooit gebeurt en ik heb alle consoles tot nu toe gehad

5. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat jij echt een pechvogel bent maar voel het bij mij ook gewoon aan komen :p . Xbox nu 16 dagen weg en had hem nog geen 2 weken baal er enorm van. Af en toe denk je dan wel van was ik nou toch maar voor iets anders gegaan maar ik weet wel dat als je uiteindelijk een goedwerkende hebt je rampzalige tijd weer bent vergeten. Mijn planning dat ik hem terug krijg staat op moment voor max donderdag anders weer leuk M$ bellen.

6. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    fffffffffuuuuuuck

I was donderdag splinter cell aan het spelen en toen had ik een vastloper.
    Klote denk je dan, opnieuw proberen. Weer een vastloper, praktisch op hetzelfde gedeelte. Na een derde poging denk je: foute versie, zsm omruilen.

Dus ik ga lekker een arcade game spelen vanochtend. Wat denk je; vastloper! Dan ga je je wel zorgen maken. Reset, en nu komt het kreng niet eens verder dan het opstartscherm en loopt ie vast en krijg ik een rode cirkel op de powerbutton lichtjes.

Naadje!!! Morgen gelijk klantenservice bellen, heb gelukkig nog garantie. Als ie maar voor 17 november gemaakt is!

7. dannynima

dannynima Guest

Je kan ze nu tog ook bellen op zondag?

8. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Inderdaad, daar kwam ik net ook achter :)
    Ik hang al 15 minuten in de wacht.
    Ik kan alleen gvd mijn aankoopbon niet meer vinden :mad:
    En ik ben juist een geordend type wat dat betreft dus dit kan ik niet uitstaan!!!

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bonnetje is niet nodig bij de MS service. :)

10. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 2 jaar garrantie !!!!!!!

11. harry potter

Leuk Bevonden:
    0

Waarschuwing voor iedereen. Deze persoon beweert dat je met zilverpoets kransen kunt weg poetsen op cd’s. Ik heb het geprobeerd met zilverpoets en daar moeten jullie niks van geloven dat werkt niet dat is klinkklare onzin. Zeker niet doen want je kunt daar alleen maar de boel mee verkloten. Jullie moeten niet alles aanmenen wat er op Dit forum staat want dit is in ieder geval niet waar.

12. ToXix

ToXix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een xbox gekocht!!!! maar doet het niet

Heya ik heb net een xbox 360 gekocht...
    ik kom thuis sluit hem aan branden er 3 lampjes (links boven,links onder,rechts onder)
    ik ging naar een vriend met me xbox en sluit hem met zijn adaptor aan en hij doet het
    ik probeer MS te bellen zat 2 uur in de wachtrij toen was ik het zat:/
    en als ik me xbox aan doet blijft de adaptor oranje
    wat is er ingodsnaam emt me adaptor

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens andere stopcontact?

14. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    ja Probeer eens andere stopcontact. anders denk ik dat je adaptor kapot is.

15. captain vimes

Leuk Bevonden:
    40
    Nee, inderdaad, kwam ik net ook achter. Erg prettig...
    Ik kan m omruilen via ups. 16 werkdagen maximaal.
    *zucht van opluchting*

16. king

king wolfsangel

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 2 jaar garrantie !!!!!!!

Is dat echt zo?? Dacht 1 jaar ??

17. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb hier wat kleine tips voor mensen die een Xbox 360 hebben, en zo nu en dan (aardig vaak) een Freeze hebben,... Ikzelf had dit de laatste paar weken gewoon te vaak, vooral als ik Saints Row aan het spelen was, maar na wat aanpassingen te hebben gemaakt qua hardware settings en in-game lijkt het helemaal niet meer te freezen zoals van tevoren. Hier zijn de veranderingen die ik heb gemaakt:

1. Ga naar de Setup Tab in het Xbox 360 menu, en klik op Memory, klik daarna op de Y knop op de desbetreffende HDD, hierna kom je in een menu genaamd: "Device Options" en hierin klik je op "X, X, LB, RB, X, X", klik hierna op Ja. Wat je nu dus hebt gedaan is de Cache van je HDD leeggemaakt.

2. Zet de Xbox 360 op z'n kant, en dus niet rechtop zetten, hierdoor komt de ventilatie voor je Xbox 360 beter tot z'n rechten aangezien aan de onderkant van de Xbox 360 (verticaal gezien) beter is dan de Ventilatie gaatjes aan de zijkant (verticaal gezien) is het beter die onderkant dus goed te laten ventileren door middel van hem dus Horizontaal neer te zetten.

3. Zet het spanning blok (of hoe dat ding ook heet dat voor stroom zorgt) op een goed ventilerende plek, en dus niet ergens achter je kast tussen alle andere draden gooien, aangezien als hij echt heet wordt, het voor freezes kan zorgen. verstandig is dus hem gewoon open dicht bij een ventilatie plek te zetten (bij mij staat hij nu dus naast mn open raampje).

4. (Saint's Row only): Als je vooral in Saints Row veel freezes hebt, is dit voor jou misschien wel de oplossing (werkt bij mij), verwijder zo veel mogelijk auto's uit je garage, om de een of andere reden blijkt dit te helpen.

Ik hoop hiermee wat mensen geholpen te hebben, zo niet, mja... sorry.

Hm, ik heb zo vaak deze "error", dan start ik meestal mn Xbox 360 gewoon opnieuw op, en dan is er niks aan de hand. Misschien heb je je stekker in een stekkerdoos zitten, zo ja, foei! Beste is om hem gewoon in een stopcontact te steken, zonder zo'n stekkerdoos. Mocht je nog steeds dit probleem hebben, haal alle kabels eruit (incl. stroom) en laat hem 2,3 uurtjes even staan, en daarna opnieuw proberen. Of anders opstarten zonder HDD, ,wie weet.

Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  18. dannynima

dannynima Guest

wat houdt 1 in? Blijven de savegames, demos, trailers etc wel erop?

19. harry potter

Leuk Bevonden:
    0

Waarschuwing MS heeft het afgeraden om je Cashe te legen. Mensen nemen niet alles aan van wat er op dit forum staat. Ik zou dit nooit doen je kunt je xbox 360 daar alleen maar mee verkloten geloof me maar. Als dit echt zoo goed was dan had MS dat toch zelf gemeld. Of een update doorvoor uitgebracht. Laat die mensen maar hun xbox 360 verkloten. En MS kan het trouwens zien als je met je 360 gekloot hebt als die stuk is.

PS RicoBoy heeft in ieder geval geen garantie meer op zijn xbox 360.

Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  20. dannynima

dannynima Guest

wat is er dan zo erg aan? als je je cashe leegt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina