[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niks....ik snap echt niet dat iemand denkt dat je dat kan verkloten--> ik moest mijn cache ook legen bij Oblivion.(naja bij mijn 2e xbox..:mad:)
    trouwens, je kan je cache toch ook legen door je xbox aan te zetten en dan a blijven drukken totdat je de inleiding van de game ziet < die dan in je xbox zit

Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  2. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, lijkt me vreemd, garantie vervalt alleen als je je XBox openmaakt of iets dergelijks, ik heb alleen de HDD Cache geleegd, en de HDD staat los van de XBox 360 zelf... mocht ik de HDD garantie verkloot hebben, jammer dan, in ieder geval heb ik geen freezes meer, dus ik ben allang blij.

3. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

wat daar mis mee is wat daar mis mee is :mad: dat zal ik je zegen. Je moet gewoon niet kloten met zoon dure apparaat van 400 euro. En al helemaal om dat deze handeling niet officieel door MS is herkend. En als het dan fout gaat is je garantie weg.

PS ik kan heel goed begrijpen waarom Zooveel mensen problemen hebben met hun 360 of er een hebben die kapot is. Om dat ze er vaak zelf aan gaan kloten om dat ze denken dat ze het zelf kunnen oplossen met alle gevolgen van dien.

4. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ermmm,, haha? Cache legen heeft allen te maken met je HDD, mocht daar iets mis mee gaan (0,0000001% kans) dan is dat altijd nog beter dan een Xbox 360 te hebben die altijd vastloopt, etc. EN de Xbox 360 zelf heeft niks te maken met een Cache leegmaken... alleen de HDD ervan. Worth a shot, mocht je een vastlopende Xbox 360 hebben.

5. dannynima

dannynima Guest

Mij lijkt het niks ernstigs, maar vindt het wel gek dat microsoft hier niks over heeft gezegd. Maarja zelf doe ik het ook niet, heb nog nooit problemen gehad met mn 360 sinds december 2005( even afkloppen ).

6. harry potter

Leuk Bevonden:
    0

Er staat mij iets bij dat MS daar wel ooit iets over gezegd heeft. en dat ze het toen afraden om dat te doen. ik zal dat vandaag of morgen eens opzoeken.

7. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2005-11-23
    Error code : geen
    Signaal RoF : kwadranten 1, 3 en 4
    Probleem omschrijving :
    Ik was saints row aan het spelen toen mijn xbox vast liep en er een piep uit mijn xbox kwam. Toen ik het spel opnieuw probeerde te starten liep mijn xbox gelijk vast. Ik heb ook andere spellen geprobeerd maar zelfde probleem. Ik heb gedaan wat in startpost staat en kom eruit dat ik foutmelding 0102 heb. Volgens mij kan ik hem maar het beste opsturen. (Helpdesk heb ik nog niet gebeld)

8. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    deze bedoel je.

0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)

Hier vind je misschien meer http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726#.

9. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bedoel ik, maar zelf het probleem oplossen gaat niet lukken volgens mij. Ik bel zo de helpdesk maar op.

10. Tattoo willem

Tattoo willem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij wil beweren dat ik lieg tssss

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Daar komt het op neer. Maar omdat er nieuwe technologie in de next-gen consoles komt, zal er wel is vastlopers komen.

12. Tattoo willem

Tattoo willem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke dat zou kunnen maar ik wil er alleen mee zeggen.dat ik er geen krassen meer op mijn cd heb.en een paar maaten van me hebben er ook geen last meer van.maar je hoeft het niet te doen.ik wou er alleen mee zeggen dat het er mee weg ging.maar ja ik wordt kennelijk niet gelooft toch harry potter.

13. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne gaat nu voor de 2de keer terug, ik blijf dity disc errors krijgen, soms willen de games niet eens starten en als ze het wel doen loopt het spel constant vast :mad:

14. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was verbaast:{ ... Na 3 dagen liep mijn box vast:) Dat hij het zo lang vol hield zonder verrot te gaan was ik uitermate tevreden mee:D . Kan niet anders zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de Xbox 360:9 .

Tevens ben ik uitermate tevreden over de goede service van Microsoft om meer dan een week lang, dag in dag uit, het voor elkaar te krijgen om niet aan de telefoon te komen met één van hun medewerkers! Vindt het totaal niet erg om een XBOX 360 van 370 pleuro's te kopen die verrot gaat na 3 dagen, klantenservice niet opneemt en ik al bijna 2 wkn opgescheept zit met een kapotte 360. Ohja, ik ben natuurlijk nog is 15 werkdagen kwijt omdat ie gerepareerd moet worden(dus totaal 5wkn niet te gebruiken) en fijn ook om 5 wken voor live betaald te hebben zonder er gebruik van te kunnen maken:9 + het feit dat ik nog is moeite moet gaan doen om die 360 op te sturen. Een doos zonder iets erop, een e-mail die hun sturen ergens uit te printen en op de doos te plakken en UPC ook nog is bellen of ze hem per direct willen ophalen:lol: .

xbox 360! echt een aanrader om te kopen:) it's worth it:) \o/

Salut

UnDuTcHaBle_0/

15. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je anders je console bij Microsoft krijgen? Je moet blij zijn dat ze je niet voor de portokosten laten opdraaien! Dat doen een hoop andere bedrijven namelijk.

Mijne was anders binnen 3 dagen terug :) (al 2x)

16. harry potter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat je liegt. Maar persoonlijk geloof ik niet in die verhalen van die middeltjes waar je zoo genaamd krasjes mee weg kunt poetsen. Volgens mij licht het er ook aan wat voor soort zilverpoets je gebruikt. En meestal werkt zoiets maar voor een deel. Denk niet dat je daar ook Grote kransen mee weg kunt poetsten. Want ik heb dat met zilverpoets geprobeerd bij zowel kleine en grote kransen en het help geen zak. Het kan best dat het iets help. Maar ik vind het niet verstandig om daar een cd of DVD mee te behandelen.

17. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    die labeltjes voor ene kapoote 360 krijg je die via de mail zoja moet je die op apart papier uitprinten of kunnen ze dees ook opsturen en hoelang duurt dat ongeveer?

18. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kun je ze niet uitprinten dan? Ik heb 1x gehad dat die UPS gast zelf de sticker meenam, maar de volgende keer kon dat niet.

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, woensdag gebelt, vrijdag de stickers ontvangen, dus morgen maar even bellen voor een afspraak met UPS!

Dan is het fingers crossed dat ik em snel terug heb.......

20. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    omdat me printer kapot is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina