Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    I agree ;)
     
  2. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de PS3 DVD-Roms kan lezen, is het dan mogelijk om een Linux versie van World of Warcraft te installeren op de PS3? Of met Firefox Steam voor Linux downloaden en inloggen met je account. Ik zou haast zeggen dat het kan, maar weet niet zeker.
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
  4. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, voor mij persoonlijk is Forza absoluut niet interssant, retesaai, maar ik heb het niet op die zogenaamde SIM-racers, uberhaupt niet op racers waar niet in wordt geschoten. WipeOut en Quantum Redshift zijn de enige racers die ik echt ubercool vind. WipeOut online zou voor mij direct een reden zijn om de PS3 aan te schaffen, echt direct, blind, zonder de graphics of gameplay verbeteringen te zien. Die game online moet het einde zijn.

    Waar het mij om gaat en jij wil dat steeds maar niet accepteren is dat GT:HD domweg GT4 is met een grafisch sausje er om heen. Echt volledig het bestaande spel. Dat vind ik dus niet interessant genoeg, zelfs niet voor GT-liefhebbers om een PS3 aan te schaffen.

    Nog los van het feit dat GT2 de beste blijft \o/ :D }:]
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nou ik snap niet al die ophef over dat Resistance.. grapix zijn heel eentonig en saai kwa kleuren van wat ik heb gezien op screens.. en dat motorstorm ziet er mooi uit maar ik heb het gevoel dat je echt heel langzaam rijdt maargoed.. daarentegen F1 blijft de bomb maarja ik ga geen ps3 halen voor 1 spel wat me boeit
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar sluit ik me bij aan. zeker als je al alleen kijkt naar de prijs..500, 600 euro..
    PFssss
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo!! Bleu dragon is dus AF!!! :D Nu nog wachten totdat hij vertaalt is en Kopen maar!! MS Do youre thing!! Sony belooft teveel en doet te weinig! Mark my words!
     
  8. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik vandaag het antwoord te lezen.

    http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=7529

    Alleen zijn gewone PS3 games die installeerbaar zijn.
    Het komt in de buurt, maar weet nog steeds niet of het nou kan.
     
  9. mazdarx7mx3

    mazdarx7mx3 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    komt naruto ook op de xbox 360. zo ja wat is de releas date?
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, grote jongen :): (niet dat ik de Gt serie slecht vind, integendeel zelfs)
     
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Hier dates zijn niet bekend.
     
  12. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de verkoop van de ps3 zit er geen hdmi-kabel bij. Zou dit een speciale Sony ps3 kabel zijn, of zou je het ook van een ander merk kunnen kopen?
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Sony kennende zal dat wel een Sony kabel zijn en die zal niet goedkoop zijn.
    Neem de prijs van een ander merk HDMI kabel, verdubbel hem en je hebt de prijs van de Sony HDMI kabel.

    Edit:

    Ik zie net het volgende bericht:

    Je hoeft dus niet de Sony kabel te gebruiken.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kabel gaat in Amerika $50 kosten, dus vervang het dollar-teken ff door een euro-teken en je weet gelijk wat ie hier gaat kosten. Heb dit gelezen in een bericht waar de prijzen van PS3 accessoires in Amerika bekend waren gemaakt. Geen tijd om de bron erbij te zoeken.
     
  15. dannynima

    dannynima Guest

    ja ik heb ook gelezen dat ie 50$ gaat kosten
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is opzich niet extreem duur, als je weet dat een goede kwaliteit HDMI kabel (anderhalve meter en dan van een beetje merk) hier al gauw 80 euro kost.
     
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is de vraag nog, hoelang is de sony hdmi kabel, en is deze wel van goede kwaliteit? Zal wel van goede kwaliteit zijn maar zal denk ik zeker niet een 80 euro kabel van oehlbach bijvoorbeeld overtreffen.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet de Sony HDMI kabel niet kopen, je hebt een HDMI kabel voor 15 euro al :)(2 meter als ik met niet vergis).
     
  19. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik ook niet, maar stel de sony kabel is maar een halve meter lang ( zeeer onwaarschijnlijk maar ff als voorbeeld) en heeft een kwaliteit van die 15 euro kabel, dan is het een erge rip-off. Is de kabel net wat minder dan een 4 sterren oehlbach kabel en 2 meter lang, dan vind ik het een hele aantrekkelijke prijs(50 euro).
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zal een grote ripp-off zijn. Weet bijna wel zeker dat Sony ze voor een tientje koopt, er een ps-logo op plakt en het voor 50 euro verkoopt. De verliezen zullen toch gecompenseerd moeten worden.

    MS (ik denk zelf eigenlijk alle technische fabrikanten wel) past deze methode ook wel toe.

    Maar nog even over de blu-ray speler. Het is wel leuk en aardig, maar stel nou dat het een slechte kwaliteit blu-ray speler is? En dat de mankementen niet gratis gerepareerd worden, omdat blu-ray nou eenmaal deze mankementen vertoond.
    Net als met de psp. Je kon geen garantie krijgen op dode pixels, omdat dat nu eenmaal voor kwam.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina