Ik zou echt nog geen HD-DVD halen. Want wat als HD-DVD verliest, dan heb je net 200 euro gespendeerd voor niks. De Xbox 360 interne DVD staat neutraal, dus ik zou gewoon wachten tot de beslissing er is.
kan je na de herfst update ook met een gewone XP films streamen? Moet me pc opnieuw installeren en anders probeer ik dat Media Center eens.
Ik dacht van niet, al hoop ik wel dat dit in de toekomst mogelijk wordt. Msn messenger zou ook geen overbodige luxe zijn...
HD in HD-DVD staat voor High Density, wat er dus op neer komt dat het gewoon een DVD is, maar dan kan er veel meer op. Dat wil NIET zeggen dat op een HD-DVD alleen maar High Defenition beelden komen. Het is zeer goed mogelijk dat er ook HD-DVD's komen met daarop bijvoorbeeld alle seizoenen van friends (of een andere serie). Nu heb je daar 30 DVD's voor nodig, en het kan in principe op 2 a 3 HD-DVD's, gewoon in dezelfde beeldkwaliteit als nu het geval is. Het is dus onzin dat velen roepen dat je alleen wat aan HD-DVD hebt als je een HD-Ready of HD-TV in huis hebt staan. Natuurlijk zullen er veel films alleen in High Defenition op die schijfjes komen te staan, maar dat wil dus niet zeggen dat er alleen maar High Defenition HD-DVD's uitkomen.
Dit wil ik ook wel weten ja. Hoop dat gewone XP PC's dan ook films kunnen streamen. Wordt dat mogelijk?
Normaal wel, die optie zit in de laatste beta van windows media player 11. Alleen kan je het nog niet gebruiken met de 360.
Misschien verkeerde thread, maar sinds het toch even over de wireless communicator gaat, wanneer komt die nou eigenlijk uit?! Mijn 360 is stuk en ik zit voorlopig met mn Halo 2 headset te gamen. Alleen werkt die niet echt goed met de 360, ik ben niet verstaanbaar en ik kan de andere mensen ook amper horen ( je kunt ook geen volume instellen). Al met al, wie weet wanneer die wireless communicator in NL uitkomt