Xbox360 premium met Saints Row is een nieuwere versie....... je bedoelt het systeem?? ik leg Saints Row ( jammergenoeg ), maar aan de kant! Wat een ho#erenzooi.
Binnen een paar dagen heb je al een gerepareerde 360 terug.. zal zeker geen 15 dagen duren ookal zeggen ze dat..
Ik heb ook al een stuk of 6 vastlopers gehad en zit nog maar op 12%. Maar ja, je moet gewoon saven na een missie. Wat über irritant is trouwens . Hoop dat het snel opgelost wordt.
ik heb het ook best vaak gehad, ( ook bij N3 ) maar toen ik mijn 360 gewoon neerlegde inplaats van laat staan, heb ik ze helemaal niet meer gehad , ik hoorde vaak een soort geschraap van mijn disc toen die stond... dus ik dacht ik leg hem eens neer, en helemaal geen problemen meer miss helpt het ook bij jullie
Tot nu toe mag ik blij zijn want na +-25uur spelen is hij nog nooit blijven hangen. Enige wat ik tot nu toe gehad heb zijn van die framedrops of het geluid dat even uitviel. Buiten dit ben ik een gelukkige Saint's Row gamer Wel balen voor diegene die zoveel problemen hebben.
het zal allemaal wel meevallen , er zijn meer mensen die geen problemen hebben dan mensen die dit wel hebben....... pech kan je hebben uiteraard maar zal niet aan het pack liggen wat je hebt gekocht
man man bij mij durfde hij ook wel eens vastlopen maar niet echt overdreven veel meestal na een uur of 2-3 spelen maar nu zit ik aan de laatste drie missies voor de saints op 85 % als ik die missie wil starten loopt hij elke keer vast dit is zwaar frustrerend pff
aaah dat zijn dus frame drops tering man het hele beeld beweegd als je ook maar ff naar links kijkt ofzo, wat een bagger game!
Wanneer Xbox Live zoals vandaag down is en je doet voor het eerst Saint's Row in je Xbox 360. Klopt het dan dat hij een melding geeft? (Put it in a Xbox 360 console) Omdat hij geen update kan binnenhalen?!
voor de gene die de xbox staant hebben, en er problemen mee hebben (vast slaan, ratelen van disc, dirty disc errors enz.) probeer eens de xbox liggend, ik heb hem nou liggend en geen problemen ermee, hij maakt zelfs minder geluid!
ja predator je had me hoop gegeven maar helaas het heeft niet gebaad. ik zal het spel eens moeten gaan huren en kijken of ik dan verder geraak. daarna kan ik dan mischien terug mijn eigen versie gebruiken
Ik heb vrijdag Saints Row gekocht, en sindsdien loopt mijn Xbox 360 bij elk spel vast, terwijl hij echt daarvoor nog nooit problemen gaf.
is het normaal met saints row online dat die mannekes blijven staan en dan ga ik nog dood zelfs als ik niemand zie ga ik dood!!! raar spel. is dat normaal of nie? ik heb nog maar twee keer meegemaakt dat mijn x box vast liep maar da is normaal denk als gedaar 5 uur op speelt zonder te save. :{
Dat komt omdat SR erg laggy is, die ventjes zijneigenlijk al lang weg maar hun lichaam blijft gewoon op de spawn stil staan. En het stomme is dat je die gasten gewoon kunt neerschieten.
Ik heb mijn 360 terug gestuurd en een nieuwe gekregen van de maand juli! Wel een goede service van Microsoft. Alleen speel ik het spel niet meer ben bang dat ik deze misschien moet gaan opsturen. Trouwens ik had de eerste oplage 360. Gr..
Als mensen wat voorzichtiger met hun 360 omgaan, dan zullen de aantal kapotte consoles echt wel sterk afnemen. Gewoon horizontaal plaatsen, een beetje ruimte geven, en af en toe de stof er af vegen, dan kan er weinig mis gaan.