Yay ik heb deze game nu ook! \o/ even lekker spelen en weer goed leren om gaan met me poppetjes en dan kan ik weer ass kicken!.. mensen die tegen me willen gamen mogen me wel toevoegen via live
doa is wel vet maar ik krijg er zoveel stress van omdat het zo moeilijk is. ik weet niet hoe ik dat laatste secret manneke moet halen :{
Een naam zou handig zijn, maar je zal geheid Tengu bedoelen. Die vraag is namelijk al een miljoen keer langsgekomen. Met iedereen de Time Attack mode uitspelen. Je mag hem dan op 1 ronde zetten. En je kan altijd www.gamefaqs.com checken
bah, wilde vandaag 100 wins in survival achievement halen, ga ik dood bij 79 vrij lastige achievement, maar als ik em eenmaal heb heb ik bijna alle doa achievements
tip hayate is de beste character om survival te halen.....hij heeft heel makelijke combo's die heel veel dmg doen...je moet gewoon een 13 hit combo met hem weten en die dan de hele tijd doen......het helpt echt....ik heb die twee 100 wins achievment heel snel gehaald....vor tag heb ik hayate en hayabusa en vor single hayate gebruikt.
Anders kan ik Ein ook wel aanraden. Hij heeft veel power attacks en als je de healthbars op lowest zet en je speelt heel agressief, dan gooi je de ene naar de andere tegenstander van Dangerzone naar dangerzone.
Ik ben net nieuw met DOA 4 maar hoe kan ik nu tegen iemand vechten?Want dan kom je in een lobby ofzo?Maar hoe kan ik dan tegen iemand vechten?
In de lobby moet je weer joinen, gewoon op start drukken, dan krijg je een paar opties zoals join game. Dan kom je gewoon bij de gevechten
Damn kan je die levensbalk op smallest zetten in survival Wist ik niet.. hoe dom. Hayate's 236P is ook sterk en duwt de tegenstander ook tegen de muur en weer terug. En zoals Dragonsoul noob al zei met hayate doe je gewoon paar makkelijk 10+ hit combo's die veel damage geven.
Niet op 1 console. Je kan wel samen spelen met iemand uit je friendslist of iemand die bij je in de lobby zit