Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    of komen er helemaal geen patches;)
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Ik verwacht er geeneen. Konami heeft immers al gezegd dat ze daar geen plannen voor hebben.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, dat vind ik dan gewoon slecht. Of beter gezegt, lui. Opties die in PES 5 wel zaten, ontbreken in de 360 versie van PES 6, zoals 2 vs 2 online
     
  4. basovich

    basovich Guest

    zou wel wreed en slim zijn als ze toch die update toch wel doen..op hoop van zege dan maar:)
     
  5. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met games bestellen op bol.com? , sturen ze hem snel op?

    thanks\o/
     
  6. basovich

    basovich Guest

    ik dacht dat het toch wel een week duurde, je kunt hem beter bij www.zuiderpark-computers.nl bestellen, is ie voor 48 euro en je hebt hem (voor/op) de release thuis:).
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij bol betaal je nog meer dan in de winkel, waarom daar bestellen?? Bestel hem gewoon bij zuiderpark: goede service en op de releasedag in huis. Plus dat het een paar euro goedkoper is dan in de winkel. Ik heb hem voor 50 euro incl. verzendkosten
     
  8. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Met zo'n update kunnen ze je spel toch niet compleet veranderen? Dus hoe willen ze dan in 1 keer een uitgebreide edit-mode erin gooien?
     
  9. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin. Mits een artikel op voorraad is en je bestelt het op een werkdag voor 19:00, dan heb je het de volgende dag in huis.

    Ik heb PES6 bij Bol.com besteld en ik ben absoluut zeker dat ik het spel uiterlijk op de dag van de release in huis heb.

    En waarom je bij Bol.com zou moeten bestellen? Omdat je daar met acceptgiro kunt betalen. Je hoeft pas twee weken na ontvangst te betalen (makkelijk voor die arme studenten, zoals ik). Als er na twee weken nog niet is betaald, krijg je een herinnering. Daarin wordt gevraagd gelieve binnen twee weken te betalen. Als er dan na die twee weken (vier weken totaal) nog niet is betaald, krijg je opnieuw een herinnering, maar dan wel met herinneringskosten. Bottomline: bij Bol.com hoef je pas na plusminus vier weken na ontvangst te betalen \o/
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    of je zorg ervoor dat je financien niet zo geregeld hoeven te worden en je betaald zo`n 10euro minder voor de game

    wat een constructie :/
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vertrouw Bol.com voor geen reet meer met release data's dus ik heb hem gewoon bij me gameshop bestelt en krijg een belletje zodra ze hem binnen hebben.
     
  12. oschopenhouer

    oschopenhouer Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    net gezien bij real-barca: PES6 reclameborden langs het veld!!!
     
  13. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik kan niet zomaar 50 of 60 euro uit mijn mouwen schudden. Ik wil gewoon op de dag van de release genieten van PES6 en dan ben ik wel bereid om tien euro meer te betalen dan de goedkoopst mogelijke versie van PES6.
     
  14. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je kan het blijkbaar wel 4weken later, is het dan niet makkelijker om vooruit te plannen en zodoende 10euro te besparen
     
  15. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op Technotic dalijk moet deze "Arme Student" nog gaan rekenen :9
     
  16. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua financiƫn zijn oktober en november al helemaal ingepland. Er is al rekening gehouden met de aankopen van PES6 en GoW of R6 :+

    En tja, als je maar goed genoeg zoekt zijn er altijd wel meevallertjes te vinden; er is altijd een plek waar een bepaalde game het goedkoopst is. Maar ik ben niet zo'n iemand die heel het internet afstruint, vooral niet als ik toch al een bepaald budget heb gesteld voor mezelf. Dan maakt die paar euro ook weer niet uit. Ik heb sowieso al een meevaller gehad door een tijd terug PGR3 op de kop te tikken voor 27,nogwat :9

    Maar goed, nu weer over PES6 ipv over geld :9
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie naar het wedstrijd of op eurosport.com kijkt, kan je zien waarom ik met hart en ziel voor Real madrid ben, dus Barcelona fans. De kaskraker vandaag was Real madrid - Barcelona. :)
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En om het nog mooier te maken. Ze hadden pes 6 reclame borden :) :) _O_
     
  19. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je nu met die magere edit mode ook geen create a player ? zodat ik mezelf in mn ML kan gooien oid ?
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Helaas nee, dat was ook mijn grote bezwaar...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina