Ja dat ik dan moet gaan shiften met m'n vingers had ik al begrepen, maar voor iemand die nog nooit eerder gitaar heeft gespeeld vragen ze even net iets teveel van het goeie
Het is niet alleen die extra knop, maar ook de snelheid waarin alles gaat vanaf Hard....niet normaal gewoon. Ik bedoel, ik ben opzich best vingervlug en heb een goeie hand-oog coordinatie, maar het zal mij denk ik teveel oefening gaan vereisen om Hard onder de knie te krijgen....laat staan Expert
Oefening baart kunst dat wel, en ik ga het ook echtwel proberen....maar ik heb gewoon zo'n voorgevoel dat het spel de lat voor mij dan net even iets te hoog legt Had jij gitaarervaring voordat je aan dit spel begon ? Zo ja, dan denk ik dat dat wel scheelt in hoe het je af gaat....niet ?
Alhoewel mijn vriendin zelf wel echt gitaar speelt, en meer moeite met het spel lijkt te hebben dan ik....das dan wel weer vreemd
Anyways, om even op je vraag terug te komen. Ik ben zelf een groots liefhebber van Punk Rock, dus dan weet je wel welke nummers ik het gaafst vind
Sowieso snellere nummers vind ik heftiger....en verder vind ik de nummers van Queens Of The Stone Age, Red Hot Chili Peppers, Queen, Franz Ferdinand en The Donna's erg heftig om te spelen. Machtige game gewoon....ik kan het niet vaak genoeg zeggen
Laatst bewerkt: 24 apr 2006