Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet heel goed welke gebreken dit spel heeft, maar die neem ik voor lief. Mijn vriendin heeft ook dingen waar ik minder blij mee ben, maar de perfecte vrouw bestaat nu eenmaal niet (schat, mocht je dit lezen, ze hebben me net op het werk weer bier gegeven vandaar, tuurlijk ben je wel perfect) en zo ook de perfecte game niet.

    Konami heeft slecht werk geleverd op de Xbox360, niet op de PS2/PC. Denk je dat ik blij ben met een game waar de helft uit is gelaten op gebied van editten en stadions? Not, maar nogmaals, de gameplay is uitmuntend en wel next-gen.
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Tactische zet mocht je vrouwtje dit lezen |:-
    2. WTF, bier om 9.45uur???
    3. proost :b:
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik werk bij de gemeente, dus zo vreemd is het niet. Vond het nog vrij laat, normaal staat het bier om 08.30 al koud op mijn bureau 8)

    En zolang de nieuwe Sims nog niet uit is komt mijn vriendin niet op Xboxworld. Dus dan durf ik wel.
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat klinkt als een heel lekker baantje Cyrax :cool:
     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je weer Fubu mutsen aan de bijstaand uitdelen?
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jongen, dit heeft niets met chauvenisme te maken.... Ik vind het ook jammer dat ze het eruit hebben gehaald, maar het ontbreken ervan maakt het spel niet minder goed. Het maakt het alleen minder uitgebreid.

    Als jij de editor belangrijk vindt dan een vette gameplay en 35 stadions belangrijker dan 8 stadions die ontwikkeld zijn met een nieuwe engine en nu ook variabele weersomstandigheden hebben, dan moet jij dat weten. Dan koop je het spel gewoon niet! Klaar.. het is niet zo moeilijk hoor?

    Het belangrijkste van de PES serie is de gameplay. Die schijnt erg verbeterd te zijn. De AI is nog beter geworden, het geluid is beter, de graphics zijn vele malen beter.....

    Dat vind IK belangrijker dan de edit-mode en de mogelijkheid om replays te saven. Het gaat mij om de game-ervaring. Niet dat ik een goal scoor die ik per se wil saven. Ik kijk die replay misschien twee keer per jaar terug.... :confused: Niet om Huntelaar nu net even een andere haarkleur te geven, of rode schoenen ipv zwarte.

    Dat is heel erg leuk (omdat je je spel dan lekker kunt customizen), maar zo belangrijk vind ik het nu ook weer niet. Dan pak ik mijn seizoenkaart wel, als ik wil zien wat voor schoenen Huntelaar aan heeft.

    Ik vind dat jullie allemaal heel erg moeilijk doen over het ontbreken van een 'extra' feature. Als Konami het er in voorgaande delen niet inhad, dan hadden jullie nu ook niet gezeurd en het ook helemaal niet gemist. Dat is het gewoon. Jullie voelen jullie 'genaaid', terwijl jullie het beste voetbalspel wel op de Xbox 360 kunnen spelen, met betere graphics, ai en sound.

    Ik ga er vanuit dat PES7 weer een edit-functie heeft, of (misschien) veel meer licenties heeft, waardoor de editor op den duur niet eens meer noodzakelijk is.

    Misschien is dat wel de reden dat ze het eruit hebben gelaten. Want daarom zat de editor erin. Alleen maar omdat we dan zelf de foutieve spelersnamen en clubs konden wijzigen. clubs die nu alleen de foute namen nog hebben in de premier league....

    Als jij je druk maakt moet je het vooral doen. Ik maak me liever druk om andere zaken in het leven.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  7. mars15

    mars15 Guest

    Wie gaat er langs dixons vandaag :p
     
  8. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Die verkopen hem vandaag toch nog niet. =(

    @ Jows, ontbreken alleen de originele clubnamen van de premier-league?
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  9. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch raar dat die functie er eerst wel inzat en nu niet meer? Je hebt misschien wel gelijk als je zegt dat niemand het erover zou hebben als hij er ook in voorgaande delen niet in zou hebben gezeten, maar dat is nou juist het punt: hij zat wél in de vorige delen.

    En de edit mode gaat heus wel wat verder dan de haarkleur en de schoenen aan te passen. Ik had in de vakantie de hele Eredividie up-to date gemaakt. Nu verplicht Konami ons als het ware om elk jaar een nieuw spel te kopen, omdat je het zelf niet meer actueel kunt maken. Ik vind het dus heel erg jammer dat de edit mode zo beperkt is.
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    jij ;)
     
  12. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Dixons zo bellen en dan even vragen of ze hem binnen hebben! dixons opent hier toch pas 13.00
     
  13. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook, overal, maar ik pak gewoon even de scooter en rij er langs, mischien heb ik mazzel en kan ik meteen terug rijden met PES!
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Klopt, maar jij kan echt niet meer langskomen hoor Tech. Je hebt alle mutsen al en anderen willen ook graag die mutsen.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Een paar extra misschien bij Rest Of The World (Dacht wat Belgische en Russische clubs)....

    Het belangrijkste zijn natuurlijk de clubs uit de FA Premier League....
     
  16. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik wil alleen nog die roze, die jij laatst ook op had, dan is m`n collectie compleet :mad:

    maar goed, dit is geen peslive, dus laat ik maar niet verder offtopic gaan :p

    ontopic: ik wacht met smart op de eerste die belt, betwijfel of dixons hem zal hebben
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Altijd leuk, het eerder scoren van games is begonnen :D
     
  18. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat futurezone hem wel snel heeft
     
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    toch maar pes heh ;)
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    kut zaak. zeggen dat je hem hebt, ga je er langs hebben ze hem niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina