The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    eigenlijk vond ik dat wel een minpunt dat meelevelen prima maar dat ze gelijk de beste light en heavy armor hebben :{

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo meteen de beste? hoe sterker jij wordt, hoe sterker de vijand wordt. zij beginnen allemaal bij leather en iron armor en uiteindelijk dragen ze daedra en glass.

3. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Kan je ook magie op je Pijlen zetten? Ik heb wel een aantal van die speciale pijlen ooit gevonden. Dat er een fire damage die ook nog soort ontploffing heeft bij omstanders. maar als ik dan wil enchanten kan ik dat niet met m'n pijlen.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    't is wel alweer héél erg lang geleden, maar is het niet de bedoeling dat je je boog 'enchant' ipv je pijlen?

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan pijlen niet enchanten, wel bogen.

Dat klopt, maar je kan wel pakketjes met Enchanted Arrows vinden. ;)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa ik bedoel dan ben je level 15 ofso en dan..
    een bandiet die in deadra loopt 8) (beetje onrealistisch)

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik ben van plan dit spel te halen. Alleen nu heb ik gelezen dat je als je de wijde wereld in trekt vaak loading momenten krijgt en dat er framerate problemen zijn. Komt dit vaak voor?

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er nooit last van. En als je er ooit last van hebt hebben ze er iets op gevonden namelijk 'A' inhouden als hij opstart. Dus als je hem wilt kopen hoef je je daar geen zorgen om te maken :)

9. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe bevalt het spel? Zelf vind ik hem echt geweldig. Heerlijk om zo even in een andere wereld te zijn, en te doen waar je zin in hebt...

10. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hu? Dus ik moet in het begin als ik net begin en het spel begint te loaden A ingedrukt houden?

Nog even een vraag:

Ik heb 1x iets gejat zonder dat ik het door had en nu ben ik uit de Fighters Guild gekicked, nu moet ik dus 20 bear pelts zoeken ik kan gewoon beren gaan killen maar kan ik ze niet ergens kopen ofzo? Heb ook niet echt veel zin om 20 beren te slachten. :{

Greetz promise

11. mars15

mars15 Guest

spel is vrijdag opgestuurd en gister was die er niet :mad: zou het morgen komen ? op maandag is er toch nooit post ofzo

12. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    met die A shit, leeg je de cache. in de cache worden dingen opgeslagen. bijv bij oblivion: als je een huis ingaat moet ie ff loaden, ga je er weer uit ben je 3x zo snel klaar met laden omdat hij dat in de cache heeft opgeslagen.

ja het is mogelijk die dingen te kopen maar er is wel een kleine kans dat iemand ze verkoopt.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als je A indrukt is er geen framedrop meer? Klinkt beetje raar.

14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    framedrop gaat niet weg...de korte laadtijden enz. worden korter omdat je cache dan weer even leeg is.

15. mars15

mars15 Guest

Heb het spel vanmiddag ontvangen. Wat ziet het erg geweldig uit. Zit nog in het openingsdeel van de kerker. Paar ratten al achter me aan gehad.

Tof spel zeg

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Als je buiten bent en door de bossen loopt dan is het pas écht mooi. En dan begint het ook echt als je uit de kerker komt. Veel plezier met Oblivion. Dat zal denk ik wel moeten lukken.

17. mars15

mars15 Guest

Ja zeker, ik ben er nu uit. geen idee waar ik heen zal gaan. Ik wil een paard }:]

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Bedenk wel dat je in dit spel altijd opgejaagd wordt als je iets misdaan hebt. Waar je ook bent, wanneer dan ook. Dus een paard stelen kan je nog zwaar te komen staan, da's wel klote. Je kan de wachters ook niet omkopen, dus als je steelt, doe 't dan goed. ;)

19. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.311
    ja zeker in het begin wordt je achterna gezeten door iedereen, en omdat je nog niet sterk genoeg bent om ze aan te pakken is rennen de beste optie. Ben best jaloers eigenlijk op mensen die nu oblivion voor het eerst gaan spelen. Als je voor het eerst die kelder uit bent heb je echt zo'n cool gevoel van wat zal ik eens gaan doen

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mijn sterkste personage was level 50, toen was de lol er echt af...

Vooral de levels 10 tot 20 zijn het leukst!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina