Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer zou Zuiderpark hem binnen hebben?
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Is pas 29 x gezegd in deze thread en ongeveer 40 x in de andere threads. Lezen blijft moeilijk.
     
  3. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Man man man, daar gaat zo'n beetje deze hele thread over...
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou,

    Ik ben zodanig teleurgesteld dat het gevoel van het niet kunnen wachten toch wel een beetje weg is. Vooral omdat ik er niet van hou om een halve game te moeten kopen. En ik edit eigenlijk nooit, en de stadions boeien me ook echt geen drol, als was het er eentje. Maar toch is er een stemmetje in mijn hoofd dat mij verteld dat dit een klotestreek is.

    Ik weet dat ik ga genieten van het spel qua gameplay, zonder twijfel. Maar ik vind het allemaal maar zozo. Want ik zat mensen die Fifa gingen kopen uit te lachen dat ze de 360 versie kopen terwijl dat maar een halve game is, maar zelf ga ik PES6 ook kopen. Ook nu blijkt dat er steeds meer mist! Maar als er bijvoorbeeld geen moves in het spel hadden gezeten dan had ik hem zeker niet gekocht. Dan maar de PS2 versie.
     
  5. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, kan best, maar kheb geen zin om 75 paginas te lezen alvorens ik ga antwoorden
     
  6. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    net ff dixons gebeld, die gast die ik aan de lijn had wist niet eens wanneer hij zou binnenkomen8)
     
  7. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuckin amateurs daar, niet te geloven..
     
  8. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Een ''halve game''?Dat lijkt me wat gechargeerd.
    Er zijn enkele dingetjes die ontbreken, maar ik zie het probleem persoonlijk niet zo. Waar ik het meest van baal is dat de 2vs2 online ontbreekt.
    Maar ik ga echt niet minder plezier hebben omdat er enkele dingetjes, die voor mij persoonlijk geen importantie hebben, ontbreken.
    Aangezien jij hem al gespeeld heb wil ik je bij deze iets erover vragen:
    Speelt de game zoals Pes 5, of toch meer iets als Pes4 ?
    Hoe zit het met de lobjes?
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind dat er teveel gaat missen, ik bedoel het natuurlijk niet letterlijk. Wel vind ik het een aanfluiting dat er behoorlijk wat mist (en dan bedoel ik niet de stadions want dat snap ik dan nog wel, die zijn helemaal opnieuw opgebouwd).

    De game speelt niet zoals de eerdere delen van PES. Hij is een stuk trager en daardoor moeilijker. Vergeef me, ik weet het niet precies meer (het is nu al 2 maanden geleden dat ik hem speelde) ik weet alleen dat het goed aanvoelde. Wel voelde het stug aan maar dat voelen de meeste nieuwe delen van PES/WE.

    De lobjes zijn hetzelfde als in PES5, met de aantekening dat de lob met de linkertrigger iets minder snel hoog over gaat.
     
  10. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8

    ok, nog een vraagje dan :+ :

    Ik wil graag wat weten over het passingsysteem:
    -kun je de bal lekker laten circuleren?
    - Is de ( hoge) steekbal t.o.v Pes 5 verbeterd?

    Bedankt!!
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het passingsysteem:

    Gaat langzamer dan ooit, maar op een realistische manier was mijn ervaring. Je kunt de bal lekker ciculeren maar ik vond dat je vrij snel verkeerd zat met de passing maar dat zal een kwestie van wennen.

    De hoge steekbal is verbeterd, je kunt deze nu over kortere afstanden geven zonder dat de bal direct bij de doelman van de tegenstander ligt. Je kunt er veel meer gevoel in leggen, zoals in PES3. De steekbal an sich is moeilijker maar dat komt door de CPU, die staat vaak goed opgesteld.
     
  12. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    play.com heeft hem in stock. dus denk dat hij morgen wel te koop zal zijn.
     
  13. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok bedankt!
    Kan niet wachten :thumbs:
    Na al die negativiteit is dit zeer positief nieuws in mijn optiek.
    Wat was er gebeurd met de hoge steekbal in 5 |:- ?
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    van pesgaming.com

    Het grootste probleem wat ik ermee heb, is dat Xbox Live al vanaf deel 4 KUT is met deze game. In deel 4 kon je de hele game zelf hosten, en was er dus voor 1 speler niets aan de hand. In deeltje 5 werd het halverwege omgekeerd, dus als je de eerste helft de host was, dan was je dat de 2de helft niet.

    Maar beide delen waren dus gewoon niet 'goed' qua online-spelen. Er is echt NIETS frustrerender dan de eerste helft goed spelen, het is 1-0 of 0-0 ... en dan begint de 2de helft en de tegenstander kan opeens wat simpele goaltjes maken vanwege de lag.

    Dit zou intussen gefixed MOETEN zijn. Ze hebben al HEEL lang de tijd gehad om dit eindelijk eens goed te regelen.

    En nu blijkt dus ook dat het spelen online gewoon TRAGER is dan offline spelen...

    Je kunt ook bij OFFLINE wedstrijden, geen replays saven. Dat is gewoon te triest voor woorden. Er is gewoon geen enkel excuus mogelijk om dat goed te praten. Bij online wedstrijden KAN ik het begrijpen, maar bij offline!? Kom op zeg.
    De replays in PES4 en 5 waren al voor verbetering vatbaar (dus dat je altijd kunt replayen en saven, dus ook wanneer je overschiet ofzo...) maar het is juist slechter geworden. Dat is ongelooflijk. |:-

    Dat van die stadions is jammer, persoonlijk ben ik ook van mening dat het onnodig was om maar 8 stadions er in te hebben. Zoveel tijd zou dat niet moeten kosten om wat stadions te maken in 3d, aangezien je het publiek etc allemaal al hebt... dus die kun je gewoon 'invullen'.

    Het ontbreken van de Duitse League is spijtig, maar als dat het enige was geweest dan zou ik me niet zo druk maken.
    Maar het is gewon die hele combinatie van dingen die nu ontbreken of gewoon kut/middelmatig zijn, die me doen denken:' ze hebben er gewoon geen flikker aangedaan om ons, de fans, waar voor ons geld te geven.
    Ze hebben de gameplay iets getweaked, de textures allemaal wat high-res gemaakt, de stats geupdate, en that's it...

    En dat is (voor mij) gewoon veels te weinig.

    Ik ben echt stapelgek op PES5 (en daarvoor PES4), maar ze hebben deze release gewoon verneukt. En dat is zo zonde. =(

    Natuurlijk zul je er nog steeds plezier mee hebben, zal de gameplay weer gewoon goed zijn in offline, en zal master league etc je weer bezighouden tot in de diepe uurtjes... want het is PES. Maar ipv dat het een verbetering is t.o.v. deeltje 4 en 5, is de game er op een aantal belangrijke onderdelen juist op achteruit gegaan.

    Ik zal deze game dan ook niet kopen. Nu heb ik ook nog geen 360, dus dan is het ook makkelijker om hem te laten liggen (was van plan om een 360 te kopen als deze game echt fantastisch zou zijn), maar nu hou ik het nog gewoon bij PES5 en hoop ik dat ze het volgend jaar wel voor elkaar krijgen om dat te brengen wat je mag verwachten dat ze brengen...

    Zo jammer... =(
     
  15. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook niet dat Konami een totaal nieuwe engine bouwt net zoals FIFa nu doet met 07. In een interview zei Seabass dat ze daar dan jaren over zouden moeten doen om net zoveel next-gen 'motions' te moeten krijgen als nu in de oudere versies zitten. Lijkt mij dat ze dit dan elk jaar een beetje uitbreiden en verbeteren en geen nieuwe engine maken. Want de beelden die ik heb gezien van de 360 lijken wel heel erg op We10. Misschien dat het wel totaal anders speelt maar het oog wil natuurlijk ook wat. Heb eigenlijk meer vertrouwen in de Fifa engine, die zijn begonnen met iets totaals nieuws, en zullen dat ieder jaar uitbreiden. Konami lijkt alleen maar te willen cashen op het succes van de oude pro's. Jammer dat fifa zo'n kutspel is, anders had ik die gekocht.... PES blijft toch verreweg de nr 1 voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  16. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach, online speelde pes 5 ook heel anders dan offline.
    Dat komt gewoon door de verbinding. Dat vertraagt gewoon een beetje, maar je kan prima spelen hoor.
    Maar weer geen lobby's?Da's dan wel onvoorstelbaar vind ik..
     
  17. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Tsja, vind je het gek dat je geen tegenstander kunt vinden als het spel nog niet uit is? Maar wel jammer dat er geen lobby's zijn..
     
  18. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    en zo gaat dit elk jaar, elk jaar zijn er mensen die het negatief vinden en het niet kopen, of wel, maar dan vinden dat het een tegenvaller is

    Maar elk jaar als ik hem koop is het gewoon een goed spel waarmee ik me zeker vermaak, en als je dan weken later hier komt, hebben de mensen die zeiden het spel niet te zouden kopen, het wel gekocht en valt het allemaal weer mee.

    Ik koop hem deze week zelf, en oordeel zelf, want van all deze negativiteit wordt ik niet goed, mischien hebben jullie gelijk hoor, het zijn ook meningen, maar kheb hier lang op gewacht, en ik ga zelf oordelen.

    :D
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens. Ze luisteren totaal niet naar de kritiek van de uiteindelijke gebruikers en het lijkt wel of ze het live gedeelte gewoon niet belangrijk vinden. ik snap ook niet dat MS dit accepteert. Live is juist hetgeen waar alles om draait.

    Als je optimatch doet zie je de verbinding van de tegenstander (klopt ook niet altijd, maar goed). Als je create match doet, zie je dat van diegene die jou joint niet. Zwak.

    Statistieken zijn ook dramatisch. Waarom zie ik alleen de 10 laatste resultaten van mezelf. Ik wil die juist van een ander zien. Lijkt een ander bijvoorbeeld zo goed omdat ie 100x tegen zijn vriendje speelt wat er niets van kan of speelt hij tegen verschillende mensen en wint dan ook.

    Dit is allemaal PES5, maar ik ben bang dat 6 ook zo is.
     
  20. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina