Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke je beter vind is een persoonlijk iets!! Ik zou gaan voor halo 3!! Omdat ik die shooter zo bruut vind!! Maar ik zou gears of war beter omdat die Co-op me zo bruut lijkt!!
     
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    OKE!!!!! MOOI!!! GEZEGD!!!
     
  3. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nou Halo en Halo 2 de Graphics upaten met die kkrieger. shit want ik had gelezen dat dat kon en dan bij Halo 3 in de limited edition douwen.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat loop je nou te kutten? :{

    Waar haal je dat vandaan? Klinkt wel leuk, en dan meteen voor Halo: CE XBL! Maar is dat een idee van jou of een gerucht?
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    die eerste omdat ik me wilde aanmelden voor deze thread maar ik wist niet hoe dat moest dus deed ik maar een reply met niets dr in. Die!! tweede!! lijkt!! me!! duidelijk!! ;)
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je hoeft je niet aan te melden voor threads, door een bericht te plaatsen kunnen mensen dat zien en er eventueel op reageren. En die tweede, lijkt me eigenlijk midner duidelijk. Is het als grap bedoelt of vind je het serieus goed gezegd? :+
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ff offtopic dan, ik kijk meestal met een link in mn favorieten meteen in mn gebruikerinstellingen en dan zie je meteeen of er threads zijn waarop je hebt gereageerd en of er nieuwe reacties zijn. Dus daarom wilde ik me 'aanmelden'. Ik weet dus niet hoe je je aanmeldt zonder dat je een berichtje in een thread achterlaat...

    En mensen die schrijven met 80 uitroeptekens achter elk woord of bijvoorbeeld alles in caps lock mode zijn gewoon irritant. Over de inhoud van dat bericht word ik niet warm of koud ;)
     
  8. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    Tsjah !

    [​IMG]

    En als laatste een vette XBOX 360 !

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is alweer lang geleden, was er toen niet nog eentje verschenen? Anway, allebei waren toch fake. :)
     
  10. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hem niet precies vinden op de site zelf van qj, het lijkt mij in principe nep omdat er een Y -> friends ding bij staat, terwijl de guide-button in de hele UI van halo 3 moet worden toegevoegd.... maarjah.. zou ik een link mogen? O-)

    ook stond er dit op qj, mogelijke release :+

    [​IMG]

    zou iig wel vet zijn, 31 maart --> mijn verjaardag.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    alle releasedates zijn speculaties behalve dat hij in 2007 komt :)
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :lol:
     
  13. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    [​IMG]

    Dit is echt een mooie SPARTAN...

    @Occisor:
    Dit kan gewoon absoluut niet. vanwegen 2 dingen:

    1. Volgens Mr.X is maart echt te vroeg.
    2. Als je naar Bungie kijkt in welke fase ze nu zitten en dan bedenkt dat ze in maart de game af moeten hebben lopen ze op ze ongeveer een halfjaar achter.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar is het waar dat Bungie al multiplayer testen uitvoeren,... Dan moet de game toch al in een ver stadium zitten, niet?
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Jazeker maar dat zegt helemaal niets, ze zijn namelijk bezig de levels op die manier aan het uitwerken. Als je de update van deze week bijvoorbeeld leest zijn er nog maar 2/3 maps die een beetje in orde zijn. De MP maps die er gespeelt worden zijn eigelijk puur om te testen. Je moet het je ongeveer zo voorstellen (zie plaatje) waarin je kan schieten en lopen. Dit natuurlijk voor het gerenderd is.
    [​IMG]
    En dit geld natuurlijk ook nog voor de SP.

    Edit: Dit plaatje is eigelijk al in een ver gevorderd stadium van het testen.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Owzo, dat weet ik dan ook weer:). Maar ik zou wel echt eens willen weten voor hoeveel procent de game af is. Zouden we dit jaar nog iets te zien krijgen van halo 3? Waarschijnlijk niet, maar ik hoop dat we voor Maart toch nog zaken te zien gaan krijgen...
     
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee weet ik zelf ook wel ;) (zie ook het :+ voor het plaatje :9 ) moest ook erg hard lachen toen ik het kopje zag:
    Amazone Hints Halo 3 release date..!! :+

    We krijgen wel degelijk wat te zien, over 2 weken..!! De speelsessies met een pre-build van de mp is gedaan met vertrouwde game-journalisten, over 2 weken krijgen die het groene licht en mogen ze los branden :)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    was dat niet in november ofzo? Over 1 week dus?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    Pfff... duidelijk nep. Het doosje is zwart, en niet XBox360 groen. Als je 't doet, doe 't dan goed. 8)

    Verder is alles wat daar staat oud én nep. ;) Alleen die SPARTAN is wel mooi ja.:D
     
  20. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    EGM/1up.com/Famitsu waren inderdaad uitgenodigt voor een speel sessie met de jongens van bungie.Hierbij hebben ze 3 min of meer uitgewerkte maps (gerenderd betekend dat dus). EGM heeft een exlcusief nummer in december over halo3 waarin ook deze speelsessie natuurlijk is opgenomen.
    Wat er over 2 weken is weet ik niet.Ik denk dat je het nummer van EGM bedoelt, anders heb ook geen idee wat je bedoelt 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina