Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar tog, in Master league wil ik gewoon met ( of tegen ) Chelsea spelen inplaats van West Side Blue, en ook tegen porto ivp; ... kweeni eens hoe die wordt genoemd, het moet gewoon compleet zijn, en als dat ni kan, moet het zelf kunnen worden ge-edit ( zoals Pes4 en 5 ) maar dat kan nu ook ni

    Khoop zo op een content.. maar ik denk het ni:mad:
     
  2. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je, dat ik mijn xbox direct op mijn modem aan moet sluiten en niet op mijn router ? Hoe reset je je modem dan, ik ben niet handig met computers. En ja, er moet boven en beneden internet zijn, lukt dat dan niet als je hem direct op je modem aansluit ? Kan je wat specificer zijn :D
     
  3. Noxious Inc.

    Noxious Inc. Fifa10masters

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Al je je 360 gelijk aan je modem vasthangt zit je router er niet meer tussen waarmee je dan eventueel van je IP probleem af bent...*) als dat het geval is dat je 360 dan wel LIVE kan... dan ligt het in je router en moet je de instellingen van je router veranderen...:confused:

    Modem resetten...?! 220 stekkertje eruit... paar secondjes wachten... 220 stekkertje er weer in... gereset...\o/
     
  4. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon afwachten hoe het speelt zou ik zeggen, niet gaan oordelen op conclusies, sommige dingen zijn wel een beetje jammer natuurlijk maar Konami zal heus wel niet zo dom zijn om alles slechter te maken en ik heb genoeg positiefs gehoord waaronder stadiongeluid, speelsysteem en gameplay en ook de graphix schijnen goed te zijn dus ik ga lekker binnenkort spelen en zie dan wel of het me bevalt, wat ik trouwens niet betwijfel
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sorry mister positivo maar ik mis de replays wel degelijk. Blijkbaar maak ik toch meer mooie goals dan jij 8)

    Ik heb er speciaal een memorycard op de PS2 voor, zo graag kijk ik terug. Ik denk wel dat Konami lui en gemakzuchtig is geweest want waarom zo'n edit-mode en geen 2vs2? Die stadions boeien me dan niet, liever 8 mooie dan 34 lelijke stadions. Ik had de game liever 2 maanden later met alle toeters en bellen. Want ze zijn bij Konami wel al bezig met de PS3 versie (sterker, die is al zowat klaar) dus zo druk zijn de heren daar niet.

    Nee, het heeft echt te maken met gemakzucht en niets anders. De 360 is voor Konami niet van belang en dat is te merken. Ik hoop dat de gameplay echt top is (ik verwacht het wel) zo niet dan gaat de PS2 versie overuren draaien en kunnen die mooiere graphics mij gestolen worden.

    We kunnen wel alles met de mantel der liefde bedekken maar eens houdt het op natuurlijk. Ik zit echt nog steeds met smart te wachten, maar ik ben wel een beetje pissed over al die dingen die wij als 360 bezitters moeten missen. Over EA zitten we keihard te lachen, en vervolgens doet Konami zowat precies hetzelfde. En dan moeten we allemaal maar vrolijk en blij blijven? Ik niet iig en hoe meer ik erover nadenk hoe kwader ik word. Het is dat ik al gehoord heb van gasten van PESlive dat de gameplay fantastisch is als je van realistisch houdt.
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben het met je eens Cyraxx, en is toch jammer van Konami!
    In deze game, had meer gezeten. En toch jammer dat ze er dat niet hebben uitgehaald!

    Ik hoop dat er wat kritiek komt, waardoor KONAMI inziet, dat het met PES 7 toch anders moet aangezien er volgens mij toch een groot PES publiek op de Xbox 360 is!
     
  7. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Of minder natuurlijk :9
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    _O_ Ja, misschien ben ik wel sneller blij met een mooie goal en vind ik iets minder snel standaard.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die ga ik ook missen jah!
    Net nog met Lyon gespeeld, tegen Chelsea:)! Waarvan ik gelijk weer 2 goals heb opgeslagen inverband met Volley en heerlijk lopje van zwaar ver...

    Gewoon tof om terug te zien, en om aan je vrienden te laten zien! Wat dus nu helaas niet meer gaat...
    Beetje jammer!
    Samen met het niet kunnen editten van Team namen het meeste gemis straks!
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vandaag op live:
    Kaka zet voor op shevchenko randje 16. Vervolgens een halve omhaal op de kruizing _O_. Vind ik vaak nog mooier dan een goal :9
    Nog 2 dagen :9

    Ik ga de repay zeker wel missen :'-( Al die mooie goals die op het net rondzwerven :'-(
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  11. iBeats

    iBeats Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer m dan maar in je hoofd op te slaan :) , soms kun je met woorden iets beter en mooier weergeven dan met beelden. Het is helaas niet anders...
     
  12. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    We gaan het morgen of overmorgen wel zien.
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgenochtend rond 10 uur hebben de winkels de vracht zeker nog niet binnen he? Iemand die dat weet?
     
  14. Floeng

    Floeng Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin meer en meer te twijfelen of ik voor de pc-versie moet gaan of toch maar een 360 met pes6 aan te schaffen. wrm moet ik volgens jullie voor de 360 gaan? (niet alleen voor pes, ook nog voor andere spellen). en wrm kiezen jullie wel voor de 360 versie en niet voor de pcversie?
    (btw, ik heb geen hdtv)
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    En misscien iemand een idee xboxhome hem morgen al heeft?

    Wat betreft de tragere gameplay ben ik het met o.a. Cyrax eens dat trager en dus realistischer beter is. In deel 5 ging het spel ook vrij snel wat niet echt realistisch is.

    Het is juist leuk om lekker rond te tikken en middels een steekpass en opening in de verdediging van de tegenstander te vinden.
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Omdat:
    - ik geen goede pc heb
    - de AI beter zou zijn
    - het grafisch beter is
    - ik lekker op de bank wil zitten spelen met vrienden
    - xbox live
     
  17. Floeng

    Floeng Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij zijn alleen de ai en op de bank met vrienden spelen van toepassing :)
    (mssh later xbox live, en ik weet niet of de gfx op pc beter zijn dan op mijn gewone tv :))
    maar spelen met vrienden en broer is wel heel belangrijk, eig de grootste reden wrm ik één zou kopen. hopelijk vind ik dit belangrijker dan de betere edit-mode en replay.
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een paar punten begrijpen. Welke voetbal-sterspelers spelen liever op PES6 dan op FIFA 07? En ik zie nu de mensen die 100% voor PES6 gaan, het nu niet meer weten. Dus wie gaat er nou allemaal PES6? Ik wil een beetje uitdaging op XBL......Maar ik zelf begin ook te twijfelen, ik heb het gevoel dat ze arrogant bezig zijn, niet de moeite voor de 360 doen.
    Om voor FIFA 07 te gaan, licenties, transfers
    om voor PES6 te gaan gameplay, realistischer

    Maar de DEMO FIFA 07 vond ik echt slecht......
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  19. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop ze gewoon allebei:p
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gewoon PES 6 doen :)!
    Uiteindelijk ga je voor de Gameplay! Helemaal als je strijd over Xbox Live wilt....
    Als je gewoon GOED wordt in de game, dan zul je ook echt stijgen op de World Ranking :)!

    Zoals de bekende slogan...

    "Easy to learn, Hard to Master" :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina