NBA 2k7

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 26 aug 2006.

1. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt dimplus.nl geeft nu ook 3 november aan, vanochtend stond ie nog op 27 oktober......

2. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Het is bijna zover..........volgende week vrijdag (3 nov) komt eindelijk Nba 2k7 uit en ik kan echt niet wachten......heb al zin om met de protalnd trail blazers de seizoen te beginnen!!!!

I can't wait for the revolution!!

3. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    idd, nog een paar dagen en dan kan de demo eraf haha, want dan ga ik voor het eerst een nba seizoen in een spel beginnen :)

Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  4. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, dubbelpost :confused:

5. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met wie beginnen jullie je association? Ik twijfel tussen de heat, suns en de cavs...

6. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook weer zin om met heat te spelen...

7. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    neej ik wil liever met slechtere teams beginnen.........is beter en spannender want met als je bv met de heats speelt is het eerst een stuk makkelijker en het wordt minder spannender maar het spel blijft natuurlijk top maar dat is hoe ik het doen dus ik snap ook wel dat veel met wade of lebron wille spele is zkr ook leuk!

8. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    magic met fantasy draft :) including mezelf, if possible... :) zorg wel dat ik als eerste kan kiezen, maak mezelf aan als SG en gasse maar :D :)

9. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond zelf de heat, in de demo althans, goed uitgebalanceerd. nou weet ik niet hoe de andere teams spelen, maar dat zoek ik dan wel allemaal uit, door er veel mee te spelen uiteraard

10. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    bulls lineup is ook wel interessant :) veel goede shooters, houd ik wel van, maak liever mooie jumpers dan dunks :)

11. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je voor de mavricks gaan

12. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat is een vd beste teams, houd ik niet van, zou ook nooit de heat pakken, heb hetzelfde met pes6, wil nooit met het beste team spelen :)

13. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie nu net op dimplus.nl dat ze NBA 2k7 weer terug hebben gezet en nu naar 26 oktober.... DAT IS MORGEN!!!!

Maar heb nog geen betaalverzoek of iets dergelijks...

Dimension plus doet dit vaak alleen als zij van de leveranciers doorkrijgen dat een game ook daadwerkelijk morgen komt... vanochtend stond ie nog op 3/11 en nu dit...

Morgenochtend hang ik meteen in de telefoon... jullie horen het van me!

14. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    zie je wel! ik wist het wel, nadat ik geinformeerd had vorige week nog ns bij een paar winkels. dat zeiden zij ook al vorige week. had maar niets hierop gezet, omdat die paar winkels het wel vaker mishebben wat de launchdates van spellen betreft. maar nu ik dit lees ga ik ze morgen helemaal gekbellen, yeah! :D

15. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vet vet :D

16. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ow ik hoop het echt stephan..............ff daluk replay bellen en dan weer gamen!!!!!
    hij is wel voor de ps2 binnen mischien dat ze het dan verwisseld hebben...maar hoop het niet

17. milo_patriots

milo_patriots Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou fantastisch zijn! Ik ben benieuwd

18. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga om 10u00 bellen met dimplus.... Laat het dan weten...

ALs jullie meer weten, hoor ik het ook graag natuurlijk :)

19. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dimensionplus gebeld:

Nederlandse release volgende week pas..., Maar Dimension Plus heeft gisterenavond laat te horen gekregen dat zij in de loop van de middag de 360 versie gaan ontvangen!!!!!!!!! Mensen die m daar hebben besteld, kunnen aan het eind van de middag een betaalverzoek verwachten en indien je dit zsm betaald, zou je m morgen al hebben...

OF natuurlijk gewoon als de wiede weer ga naar Groningen... Ik heb helaas een tentamen vanmiddag dus denk dat ik voor verzending vandaag naast de spreekwoordelijk pot pis.. Maar ja... Dat betekent geen uitstel... en de game in ieder geval ruim voor 3 november binnen... WHOOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Go 2K.... Jullie leren het wel....!!!!

20. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    op dimplus staat dat ie er als is alleen als je hem wilt bestellen staat er niet leverbaar op........dus afwachten

Deel Deze Pagina