Nog ff om terug te komen op de edit mode en het ontbreken van de save replay functie:
Cyrax, jij zegt dat ik Mr Positivo ben, omdat ik er persoonlijk niet zoveel problemen mee heb. Ik heb er inderdaad niet zoveel problemen mee, maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die er WEL problemen mee hebben.
Ik keek mijn replays nooit terug (al heb ik er aardig wat gesaved). Vaak zag je de gehele aanval niet meer terug, maar alleen de laatste twee passes en de afronding. Of te wel, de hele opbouw ging verloren. Dat vond ik wel eens jammer.
Als de replaymode niet verbeterd zou zijn, dan hoeft het er van mij eigenlijk niet in. Wat anderen al zeiden, gewoon een hard schot op de paal, het zou vet zijn als je iets dergelijks ook zou kunnen saven. Een mooie truck, passeerbeweging e.d.
De edit-mode vind ik persoonlijk ook jammer, maar ik zei er eerlijk bij dat ik er weinig problemen mee zou hebben als alles up-to-date is en de spelers echt goed lijken. Enige jammere is het feit dat ik de clubnamen van de Premier League niet kan editen. De rest of the world clubs vind ik niet allemaal even boeiend.
Ik spreek dus voor mijzelf, en dus niet voor jou en anderen. Ik zeg alleen dat ik denk dat de meeste mensen het na een maand al niet meer missen. Konami is echt niet gek! En lui... tja, dat is een begrip. Ik zit zelf in de software ontwikkeling en ook wij moeten soms bepaalde functionaliteiten eruit laten. Ons voordeel is dat we die later eenvoudig kunnen implementeren met een update.
Het is dus te hopen dat Konami daar gebruik van zal maken en anders is het wachten op PES7. Hopelijk heeft die dan weer een volledige editor én uitgebreide replay-mode (waar je alles in kan saven).
Laatst bewerkt: 24 okt 2006