Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark8925

mark8925 Guest

4e screen.. nummer 2\o/

2. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ja. Ik zat al naar Ajax screens te zoeken.

Maar hij lijkt wel.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Poeh, dat gaat hard! Avond weggeweest en gelijk 6 bladzijden verder plus een nieuw deeltje.
    Jammer dat ik die wedstrijd tussen die twee op TV gemist heb, had me wel leuk geleken :)

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vind het eigenlijk wel grappig jou weer terug te zien weer bij deze game terug hahaha en online heb ik nog nooit tegen je gespeeld volgens mij!? ;)

5. Dioxic

Dioxic Guest

Iemand de guide al besteld of van plan?

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de online zal beter zijn bij de Xbox 360 en de spelers en velden zijn zijn identiek gemaakt. Daar zal zeker weten een uitgebreid edit-update komen. En over een tijdje zal je vast met MS points nieuwe velden kopen, wat wel een nadeel is dat je ervoor betaald maar dat is voor de mensen die persé meer dan 8 stadiums willen hebben. :)

7. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat in bestelling :b:

8. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Custom cover die ik ergens op het internet tegenkwam. :emo:

9. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt mooi vind ik:)

10. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie cover. Vond de vorige covers niet echt mooi van PES dus hopelijk zoiets in deze trend.

11. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet deze cover maar snel.
    Het logo is een geshopped PES3 logo en de 2 spelers zijn geknipt uit een screen die we een tijdje geleden langs zagen komen en het achtergrond is een xbox 360 logo.:+

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik zat al die tijd op PESlive :)
    Nu nog, maar inderdaad niet veel op LIVE omdat ik in mijn vrije tijd meestal daar toernooien organiseer.

Wij hebben 1x tegen elkaar gespeeld met PES 4 en dat werd 0-0 :)

Ik hoop hem morgen (dinsdag) te krijgen en anders woensdag.

Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  13. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er van uit dat ie er vandaag is. verschillende winkels zeiden al dat pro evo 6 er dinsdag zou zijn. bovendien komen meer spellen vaak genoeg op een dinsdag uit. ik bel eens rond vandaag :D

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jupss...
    Gewoon wat rond bellen :)!

@ HanTerp

Heb je nu daadwerkelijk iets aan die strategy Guide? Of is het voor jullie gewoon een hebbe dingetje?
    Ik heb namelijk het gevoel dat ik toch aardig kan spelen, en dat zonder strategy guide doe :)...

Wat staat er daar dan zoal in?

15. Grazydon

Grazydon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker vandaag ff naar dynabyte bellen, ze zeiden daar zaterdag tegen mij dat hij vandaag kwam en anders zeker morgen :)

16. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Hou ons op de hoogte..

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hij zou mij voor half 4 een Smsje sturen, met de melding of DynaByte hem al heeft ofniet :cool:!
    In het verleden hadden ze Fifa: World Cup ook als eerste hier in Brabant...
    Oftewel, hopen dat dit hetzelfde verhaal is met PES :)!

Iemand die nog straks wil antwoorden op mijn vragen over die strategy Guide?

18. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rij vanochtend naar mn werk....parkeert de bart smit vrachtwagen naast me
    zou ie erin zitten, dacht ik ?...om gek van te worden

Ga ook even naar een strategy Guide kijken n bestellen, voor de heb

verder genoeg gekletst over pes6....it's time to play

19. mark8925

mark8925 Guest

in utrecht?? ;) dat zou maar zo kunnen.. zoals ik eerder aangaf met saints row was bart smit ook de eerste in utrecht. Denk wel dattie erbij zit.. grote kans. Maar nu nog: willen ze em verkopen ;) als je lang genoeg zeikt vast wel:+

20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Nog ff om terug te komen op de edit mode en het ontbreken van de save replay functie:

Cyrax, jij zegt dat ik Mr Positivo ben, omdat ik er persoonlijk niet zoveel problemen mee heb. Ik heb er inderdaad niet zoveel problemen mee, maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die er WEL problemen mee hebben.

Ik keek mijn replays nooit terug (al heb ik er aardig wat gesaved). Vaak zag je de gehele aanval niet meer terug, maar alleen de laatste twee passes en de afronding. Of te wel, de hele opbouw ging verloren. Dat vond ik wel eens jammer.

Als de replaymode niet verbeterd zou zijn, dan hoeft het er van mij eigenlijk niet in. Wat anderen al zeiden, gewoon een hard schot op de paal, het zou vet zijn als je iets dergelijks ook zou kunnen saven. Een mooie truck, passeerbeweging e.d.

De edit-mode vind ik persoonlijk ook jammer, maar ik zei er eerlijk bij dat ik er weinig problemen mee zou hebben als alles up-to-date is en de spelers echt goed lijken. Enige jammere is het feit dat ik de clubnamen van de Premier League niet kan editen. De rest of the world clubs vind ik niet allemaal even boeiend.

Ik spreek dus voor mijzelf, en dus niet voor jou en anderen. Ik zeg alleen dat ik denk dat de meeste mensen het na een maand al niet meer missen. Konami is echt niet gek! En lui... tja, dat is een begrip. Ik zit zelf in de software ontwikkeling en ook wij moeten soms bepaalde functionaliteiten eruit laten. Ons voordeel is dat we die later eenvoudig kunnen implementeren met een update.

Het is dus te hopen dat Konami daar gebruik van zal maken en anders is het wachten op PES7. Hopelijk heeft die dan weer een volledige editor én uitgebreide replay-mode (waar je alles in kan saven).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina