Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar maakt het uit:{ op mijn DDR2 moederbord???
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, dit staat los van elkaar :)
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Bijvoorbeeld idd.

    @Huntelaar, Pak een 320GB SATA-2 16MB disk. Prijsverschil is te verwaarlozen, performance niet:).
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is 4485 een beetje "fatsoenlijk" bij 3D marks 2006 ?

    Maat van mij beweerd dat hij namelijk hetzelfde heeft gehaald mijn zijn 6800 op AGP ...
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Das zeer netjes volgens mij :)
     
  6. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar helaas onmogelijk. Misschien bij 2005.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry hoor, maar ik had zo ongeveer het dubbele van zijn score in 3DMark06. Nu heb ik er verder geen verstand van, maar ik weet wel wat ik met mijn eigen ogen aanschouwd heb. En ik meen uit m'n hoofd te kunnen zeggen dat de score van TheProf82 ook ergens tussen de 5000-6000 lag in diezelfde benchmark, dus het lijkt me zeer zeker niet onmogelijk. Of ik moet jouw definitie van onmogelijk nu verkeerd begrijpen ? ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  8. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij bedoelde denk ik van die maat met zijn 6800 videokaart ofzo?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweenie, zou kunnen :+ Dan heb ik zijn post verkeerd begrepen en heb ik niks gezegd. Ik dacht dat hij bedoelde dat dergelijke scores onmogelijk waren, maar dat is dus absoluut niet zo :)
     
  10. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee klopt, zeker met die specs van jou moet dat kunnen :9
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is fatsoenlijke score, alleen is je CPU hier de bottleneck (maar in real-life zal je er waarschijnlijk weinig van merken).
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Pegas moet ook zijn 3DMark06 score gaan posten met zijn nieuwe systeem, vind ik dan \o/

    Ben wel benieuwd ernaar :)
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ik een paar pagina's geleden min of meer gedaan. Alleen heb ik de eigenlijke score er niet bij gezet omdat deze topic er eigenlijk niet voor dient (want als er 1 een score post, volgt de rest al snel :+). Maar als je het eerste linkje in mij sig volgt, kan je de scores zien (beetje naar beneden trekken).

    P.S.: Die scores zijn nog met een CPU op 2.4, geen zin om die dinges nog eens allemaal te laten draaien :+.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja oke, daar heb je ook wel gelijk in. Maar heb gekeken, nette score :) Zie nu trouwens pas dat wij dezelfde case hebben. Hij is huge he 8) :+
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Qua grootte vind ik hem eigenlijk nog meevallen, maar probeer dat kreng eens op te heffen :+. Zelfs het deurtje opendoen vereist redelijk veel kracht (zeker t.o.v. andere cases) 8).
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, daar heb je zeker gelijk in :eek: Maar de case voelt wel zeer stevig aan, krijg niet het idee dat ie uit elkaar kan sodemieteren als ik um iets te fanatiek optil ofzo dus das wel een pluspunt :+
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, ik vind die "handvaten" juist wat onstevig overkomen, zeker als het vergelijkt me de rest van de case.

    Oh, nog een leuk pluspunt aan die case (en deels ook de onderdelen) is dat ie nu gewoon perfect kan dienen als verwarming voor mijn kamertje (binnen een uurtje heb ik hier een aangenaam temperatuurtje) :+.

    Hmm, Zero. Had jij je pc niet onder een bureau staan? Misschien dat de warme lucht niet goed kon ontsnappen en dat misschien de oorzaak is van de onstabileit :eek:.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat de oorzaak zou zijn heb ik echt een zwaar probleem, want er is no way dattie op m'n bureau gaat kunnen staan :lol: :+

    Nee maar ja, kweet niet eigenlijk. Heb er wel voor gezorgd dat aan alle kanten genoeg ruimte vrij is voor ventilatie. De PC heeft ook nooit warm aangevoeld, de lucht die eruit kwam was steevast altijd koel. Bovendien issie de laatste keer nog geen twee uur na het opstarten uitgevallen, en daarvoor stond ie geruime tijd uit. Heb toen ook alleen in Windows gezeten, geen game opgestart of niks....dus het lijkt mij persoonlijk (voor zover ik logisch beredeneren kan) echt sterk dat het een warmte probleem is :eek:
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  19. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat zijn je specs precies? Ik heb 5577 in 3dmark06, zonder enige overclock, en was daar wel tevreden mee:)

    maar 2500+ met een 6800GT is echt onmogelijk, ookal clock je zover over.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    AMD Athlon 4000+ (Niet OC't vĂ³or de benchmark ! Op dit moment van 2400 naar bijna 2800 Mhz)
    Sapphire ATI Radeon X1900XT
    DFI Lanparty UT nF4 Ultra
    2 GB PC3200 DDR400 (Op het moment van de benchmark !)
    Hiper Type-R Modular 580 Watt

    Nog meer ? :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina