[Demo] Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door itsamemario, 23 okt 2006.

  1. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    vond het echt een super toffe demo, maar is het nou zo dat je bijv. dit level ook co-op kan doen met vier maten over xbox live?

    Vond trouwens wel dat de framerate laat lag helaas, hopen dat het in de multiplayer wat beter is.
    Ga em zeker halen!\o/
     
  2. Zipa

    Zipa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke Demo.. in het begin dacht ik echt dit is moeilijk maar bleek dat de andere route een stuk makkelijker ging \o/ ga hem zeker wel halen !
     
  3. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, als ik deze game koop krijg ik omdat dan mijn stempelkaart vol is 20,- korting en dan kan ik in december Xbox Live Vision Gold kopen kan mijn eigen kop online!
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ik had vaak dat als ik wilde bukken ik per ongeluk B indrukte,maar das dus een granaat.
    Teveel splinter cell gespeeld,daar is de B knop wel bukken.
    Heb dus ook iets van 6 keer suicide gepleegd voordat ik door de demo was8)
     
  5. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol ik had precies hetzelfde, bij call of duty 2 is bukken en gaan liggen ook B dus ik zat ook eerst ff te kloten met die granaat. :lol:
     
  6. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep had ik ook. Twee maal zelfs. Framerate wil wel eens inkakken. Zeker als je bijna onderaan de klok bent. Iets wat ik heel irritant vond was dat hoge geluid bij het gebruik van heatvision. Voor de rest goede demo.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Leuk, maar verder veel en veel te veel overeenkomsten met Ghost Recon (Tom Clancy duh!). Graphics vond ik persoonlijk net iets minder, besturing (vooral dekking zoeken) weer net iets beter. Die irritant hoge piep bij heatvision mag er trouwens ook wel uit, ik game voor mijn plezier :+

    In november ga ik me meer dan genoeg vermaken met Gears of War, Rayman, Viva Pinata en moet ik waarschijnlijk Condemned en Enchanted Arms ook nog finishen. In december komt daar ook nog eens mass effect bij dus dan is het feest helemaal compleet.
     
  8. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Rayman in november?
     
  9. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Mass effect in december? Euh.. nee.

    Ik vond de demo ook zwaar vet. Heb me xbo360 pas een paar weken en heb net graw uitgespeelt, dus kan gelijk door :+ . De besturing is even wennen maar voelt erg lekker en realistisch aan, ga deze demo zeker nog vaker spelen om het level zo perfect mogelijk uit te spelen.
    De graphics, heb met me mond open zitten spelen, de details zijn enorm en de effecten prachtig. Als je deze graphics niet goed vind ben je veeeel te verwend als gamer.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  11. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige waar ik me aan ergerde was de sound. En niet de geweren e.d. maar gewoon dat constant zichzelf herhalende deuntje. AAAAAAAARGH wordt er helemaal gek van zeker als je erop gaat letten. Ze hadden beter een voorbeeld kunnen nemen aan splinter cell daar is de muziek echt gewoon:thumbs: :thumbs: Voor de rest echt een hele vette game. Het knallen vanuit cover blijft vermakelijk. En het taggen van de tegenstanders en daarna via 2 kanten binnenvallen is heel vet gedaan.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Sorry heb me idd vergist ;)
     
  13. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had liever dat jij gelijk had hoor ;).
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    AHA, vandaar... Dat had ik dus ook constant...:D

    Ook mee eens, begon zelfs te twijfelen of mijn versterker verrot aan het gaan was... :{

    Over het algemeen: gaaf spel, ga ik t.z.t. wel via Play Asia ofzo bestellen denk ik. Wat me het meest is tegengevallen: de framerate, ik snap niet waarom dat nog steeds een issue is... :x
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, wat een intense demo! Heb echt met veel plezier gespeeld! Denk er dan ook serieus over na om de game te gaan kopen. Echt vet :)
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het taggen van die terroristen en vervolgens dikke inval doen is echt meesterlijk makkelijk en gaaf. Ik vind dit echt wel een vette demo en intens ook!

    Vind die muziek alleen vervelend, die zet ik snel uit, realistischer ook. Stel je voor dat die Rainbow dude met zijn iPod in zijn oren zit, met zulke spannende muziek terroristen af te schieten. :+
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    hahahahaha..
    Maar toch vind ik de muziek wel relaxt overgaan van rustig naar spannend/snel afhankelijk van wat er op het scherm gebeurd:)
    Heb de demo net voor de 4e keer even uitgespeeld :cool:
    Weet iemand of de multiplayer net zo vet is? Ik bedoel daarmee : zelfde graphics,besturing en kan je ook coveren achter een muurtje?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    taggen....gemist. Hoe doe ik dat?
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    op een vijhand richten en dan op "back" drukken, je kan er 2 taggen. was vooral vet bij dat binnenvallen door dat raam, wij alle 3 door het glas naar binnen, en allemaal een mannetje uitschakelen.\o/
     
  20. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de back knop als ik het me goed herinner. Voodoo300 was iets eerder.. Bij mij gingen niet alle 2 de gasten tegelijk omlaag in dat stuk.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006

Deel Deze Pagina