[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Die helpdesk is inderdaad kut geworden (lees lang wachten...) maar verder is er niks mis met de helpdesk van MS. Mijn PS2 is ook 2 keer kapot gegaan (najah 1 keer kapot gevallen) en duurde ook iedere keer een maand voordat ik hem terug had. Dat je Xbox kwijt is geraakt ergens in het proces kan gebeuren, shit happens. Dit is een uitzondering.

Ik heb de mijne vrijdag laten versturen, is er netjes aangekomen. Ben benieuwd hoe lang het bij mij duurt...

2. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we deal vast ondertekenen? \o/

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk, ik krijg zojuist te horen dat ik al mijn Arcade games en content opnieuw moet kopen met mijn 2e account. Ik ga zometeen terugbellen, want dit is te schandalig voor woorden.

Die jongen probeerde me af te schepen dat het komt door een nieuwe update, en dat het in de privacy verklaring staat dat ieder account moet betalen voor de content. Na even te checken is dat complete bullshit, op de gehele Xbox.com site staat zoiets dergelijks niet.

Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  4. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat microsoft niet echt goede service heeft. Als je helpdesk belt moet je minimaal 3 kwartier wachten, en dan word je ook niet erg geholpen door mensen die nauwelijks nederlands kunnen. Zou de stickers toe gemailt krijgen (lijkt mij sneller dan via post), maar heb nog niks gehad. Ben nu maar weer aan wachten voor de telefoon. Gelukkig is alles gratis

ps is het verstandig om je hdd erbij te doen bij reperatie, als ik dit zo hoor dat ik arcade games kwijt raak hou ik hem liever hier.

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    HDD sowieso eraf halen ja, maar het gaat bij mij om meerdere accounts op 1 Xbox 360. Ik heb 2 gold accounts erop staan, en met 1 account content gekocht. Met die account kan ik het nog spelen, maar met de andere account niet meer. Je HDD eraf halen helpt daarbij niet, want dat heb ik ook gedaan.

Die sukkel probeert me af te schepen met dit soort belachelijke onzin, en ik pik dit echt niet.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk, ze hebben me volgens mij gewoon geblokkeerd, ik kan dat nummer blijven draaien, ik krijg gewoon geen gehoor meer. Met mobiel kan je ze sowieso niet bereiken, dus ik kan niet dubbelchecken.

Als ze me daadwerkelijk geblokkeerd hebben ga ik contact op nemen met diverse TV programma's, want dit gaat te ver.

7. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

je zal waarschijnlijk niet geblokkeert zijn hoor. Ik heb ook is een dag gehad dat ik gewoon niet doorkwam. Dus ik zal het op een ander tijdstip proberen, of morgen...

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Anders doe je gewoon ff rustig / normaal ofzo :x Wat heeft Microsoft er nou voor baat bij om jou te blokken. Die gasten die jou helpen zijn ook maar een stel studenten die achter de telefoon worden gezet en hun werk doen. Zoals ik al zei, er kan wel eens iets misgaan. En dat van die arcadegames, waarom moet je ze zonodig op 2 accounts spelen, kleine moeite om even te wisselen toch? :{

Je maakt van een mug een uitgestorven reuze draak.. Dat ding komt echt wel terug..

9. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies 1 uur nadat ik vorige keer heb opgehangen kwam ik er ineens wel op. Ik weet genoeg, en ik ken die methodes.

Maar goed, het is me inmiddels wel gelukt (bij dezelfde jongen), en nu kon het na een derde keer ineens wel nu ik met hardere feiten aan kwam zetten. Ik baal er van dat ik compleet eerlijk ben geweest, ik had gewoon om het dubbele aantal punten moeten vragen, want ze probeerde me gewoon af te zetten.

Zo ga je niet met je klanten om

@ LaZZ, er spelen meerdere personen op 1 Xbox met gold accounts, vandaar meerdere accounts. Tevens weet ik hoe service lijnen werken. Lastige klanten (telefoonnummers, werkt in principe hetzelfde als een internet IP blok) worden daar regelmatig voor een bepaalde tijd geblokt, in de hoop dat ze het opgeven. Ik maak geen uitgestorven reuze draak van een mug, dat is gewoon de handelswijze vele klanten services. Het verschil is dat ik in mijn recht sta, en dat ze mij willen belazeren.

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Feit blijft dat zo'n callagent niet veel meer kan dan de gegevens van zijn scherm aflezen en die aan jou doorgeven. Hooguit aan z'n supervisor doorgeven maar ook dat is echt geen hoge pief maar gewoon iemand die het zootje daar in het gareel houdt maar verder niet constant in contact staat met MS Duitsland om die gegevens te checken.

Je hebt gewoon (behoorlijk) pech gehad. Ik kwam er eerst ook constant niet door (soms leek het net alsof het nummer niet bestond) en had pas na een week iemand te pakken. Een maand is lang, maar er zijn ergere dingen...

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Kerel, ik heb die gast aan de lijn gehad, en ik weet precies wat er is gebeurd, neem maar gewoon aan dat mijn verhaal klopt. Ik ben niet achterlijk.

Ze wisten precies waar ze mee bezig waren, en ze wilden me gewoon extra points laten kopen. Tevens werden mij diverse leugens verteld, zoals nietbestaande verklaringen op Xbox.com en er werd me verteld dat het kwam door de update van afgelopen Dinsdag.

Natuurlijk is het slechts een 360 kwestietje, maar ik laat me niet belazeren, zeker niet als ik een goede klant ben van ze.

12. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook, is nochtans mijn eerste X360 in reparatie geweest. Grafische kaart te warm gestookt en opgesnurkt blijkbaar.
    Gewoon terug binnen sturen

Nou ten eerste heb je bij een helpdesk de telefooncentrale waar je op binnenkomt, die je vervolgens doorstuurt naar de computer en die je dan door stuurt naar de telefoons.
    als die server volzet is dan geraak je gewoon niet binnen. bij mijn moeder op't werk is het maar een kleine centrale met een wachtrij van 150 telefoons maar op de helpdesk zullen ze wel een grotere hebben.
    Maar het kan best mogelijk zijn dat er meer dan 150 personen tegelijk bellen. als dat op een ziekenfonds kan dan is dat heel zeker voor de X360 helpdesk.
    dus loopt niet te zeveren van blokkeren ofzo daar hebben ze gewoon de tijd niet voor.

ivm die points. als je dat spel enkel kan spelen met de account waar je ze mee gekocht hebt is toch meer als normaal.
    Het zou mij ten zeerste verwonderen dat je die dan ook met de andere accounts zou kunnen spelen. Als dit al ooit mogelijk was, ja dan moeten ze ervoor zorgen dat dit terug mogelijk is maar ik betwijfel het ten sterkste.

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij vind het normaal dat je een spel dubbel moet kopen? Je gaat toch ook niet per gamertag een spel in de winkel kopen? Het enige verschil is dat je het spel nu download ipv op een DVD koopt.

Normaal gesproken kom je in de centrale ja. Er is een mogelijkheid dat je dan te horen krijgt 'This service is not available'. Als de server vol is, krijg je een ingesprektoon. Bij mij was dit beiden niet het geval, en kreeg ik gewoon absoluut geen gehoor, slechts 1 enkele toon, en daarna was het stil. Dit heb ik precies 1 uur lang gehad, dan is het toch niet vreemd om te denken dat je geblokt ben als je exact 1 uur naderhand ineens gewoon overal doorheen komt en binnen een paar minuten iemand aan de lijn hebt, zeker niet als je het zojuist bijzonder oneens bent geweest met een medewerker.

geblokt of niet, ik ben nog steeds niet netjes behandeld. Het is nu geregeld, dus het zal me nu allemaal een worst wezen.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Sorry hoor, maar das echt onzin.

Ik heb alleen maar mobiel thuis, en heb ze prima kunnen bereiken.

Eerlijk gezegt vind ik dat wel normaal ja.
    In jouw situatie niet eerlijk waarschijnlijk, maar ik vind het wat betreft Arcade games wel normaal.......

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    ik niet, als je Arcade unplugged koopt kan je ze ook allemaal gewoon spelen met alle accounts, of je het nou download of het staat op een DVD, het moet geen sodemieter uitmaken, je hebt het gekocht.

Als ik met mijn mobiel bel krijg ik te horen dat het nummer niet via mobiel te bereiken is.

16. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde in dit forum dat je met ups tracker ( ??) kon zien waar je xbox zich bevind. Als iemand een link heeft graag want wil weten waar dat ding na nu al 20 dagen uithangt.

17. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    www.ups.nl. Tracking nummer invoeren links midden/onder op de pagina.

18. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UTRECHT,
    NL 05/10/2006 6:50 's middags ORIGIN SCAN
    05/10/2006 12:03 's middags PICKUP SCAN

IK BEN GELOOF IK DE2E BETEKEND DIT DAT IK HEM NOG STEEDS NIET TERUG KRIJG ???|:- |:- =(

19. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat verteld alleen dat het pakje bij jou thuis is opgehaald.... Is dat alles wat de UPS Track & Trace jou verteld?

20. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat track mij zegt. Wat is trace dan staat dat er ook ?

EDIT:

Traceeroverzicht | Help help

Trackingnummer: 1Z 744 70Y 99 6949 443 7

Type: Pakket
    Status: Teruggezonden naar verzender
    Geretourneerd op: 06/10/2006
    10:29 's morgens
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
    Getekend door: VOLL
    Soort service: STANDARD

begrijp ik hier uit dat hij naar huis komt

Laatst bewerkt: 25 okt 2006