[Demo] Rainbow Six: Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door itsamemario, 23 okt 2006.

  1. Echt brute game Ben wel 20 keer opnieuw kennen beginnen bij de 2 e checkpoint:p omdat ik normaal een KILLER ben moet je hier dus echt veel coveren :p maarja misschien speelde het ook mee dat ik em op realistish had staan lol. maarja ECHT BRUTE GAME!!!! vooral dat abseilen enzo *WAT MOET JE NOG MET SPLINTERCELL?? hehe de Multliplayer gaat ook ownen volgens mij
     
  2. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je bv ook iets met je headset doen zoals commands geven dit is wel is bij andere games geweest als ik mij herinner...
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    kan in de uiteindelijke game zeker, in de demo weet ik niet of het zit.
     
  4. als je tegen een muur geleund bent en dan op de hoek gaat zitten kan je ook schieten zonder te leunen :p dan doet ie gewoon ze knepper langs de muur zodat je niet DOOD gaat maarja dat zie je dan ook weer aan het schieten!
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lachen demo, alleen het ging zo snel voorbij :'-(. Ik werd alleen gekillt door een deur, echt vaag. Iig vond er een leuke sfeer inzitten alleen de stad had wel ietsje mooier en gladder kunnen worden gemaakt. Je ziet nu dikke pixels...Gameplay was ook zeer goed te doen, even wennen maar als je dan halve wege de demo zit is het heerlijk.

    Kon die demo niet ietsje groter zijn :'-(
     
  6. ben nog steeds niet verder gekomen als die trap die instort LOL:p ik sterf altijd:p die sneaky shit is niet echt iets voor mij maar ga hem toch KOPEN omdat die daar verandering in kan brengen!!

    ABSOLUTE AANRADER
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Spelen jullie op Realistic? Want normal was toch best simpel :eek:. Naja zometeen even Realistic spelen. Nu weet ik tenminste hoe de controls gaan :cool:
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Erg leuke demo maar kreeg een vastloper toen ik die vrouwenstem hoorde. Nu geen zin om nog een keer te spelen :) Ik vind de demo niet zo klein hoor..
     
  9. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben begonnen op realistic gelijk en ben nu pas bij dat donkere stuk :p dit soort games horen op z'n allermoeilijkst gespeeld te worden.
     
  10. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat er bij mij niet tussen hoor, ook niet bij de shooters! :{

    Hoe kan dit? Neem aan dat jullie hem hebben zonder gekloot aan je account etc...?
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kijk bij de nieuw gereleasde demo's.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zonet op Realistic de game uitgespeeld. Dat donkere gedeelte is echt lastig, dat eerste stuk en het laatste heel door gekomen in één keer maar dat midden stuk had ik 4 a 5x over moeten doen. Maar je moet gewoon van paaltje -- hout blok -- paaltje -- een hoop buizen -- paaltje gaan. Zeker een zeer vet spel. _O_

    Vooral dat op z'n kop hangen als je dat touw afgaat is de bomb
     
  13. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Realistic is zeker masterlijk, maar hoe ben jij ooit in één keer door dat eerste stuk gekomen Metal Mark. Daar deed ik al tien keer over ofzo :D En zit nog steeds vast in dat donkere gedeelte. Kwam na vijf keer ietsjes verder maar werd toen neergeknald toen ik een hoekje om keek...
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Rustig aan doen, je team maten goed neerzetten (rechterkant, en je gaat zelf de linker kant op). Jij een stukje naar voren, dan zij weer, etc. Rustig te werk gaan en dan is het allemaal niet zo moeilijk :) En gebruik de RB knop (warmte zoeker) En op sommige stukken de RB in gedrukt houden (D-pad rechts) en de nachtding gebruiken.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    volgens mij heb ik het 1 en ander gemist...... :confused:
    Hoe doe je dat?
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Linker pookje in drukken, en met dat rechterpookje zoom je in :cool:
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    realistic zonet uitgespeeld zonder 1 keer dood te gaan :D
    echt een geweldige game, denk dat ik deze er heel misschien wel bij ga bestellen..

    maar ff paar vraagjes..
    1. is het bij t bestellen net zoals gears of war, dat je bij de game dan iets extra's krijgt??
    2. zijn de achievments al bekend?
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ook daar niet! hij staat nergens hoor. Lekker vaag dit.:'-(

    Staat alleen tony hawk, SC , en nog iets....
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    2) Nope...
     
  20. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de back knop bedoel je pijltje naar achter toch? Bij mij werkt dat niet, misschien wordt er toch een andere knop bedoeld. Kan iemand het nog 1 keer uitleggen...:thumbs:

    Oja en met welke knop kan je de map bekijken?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006

Deel Deze Pagina