Lik-Sang mag geen zaken meer doen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dionskateboarder, 24 okt 2006.

1. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf vandaag kun je niets meer bestellen bij één van de grootste importsites, met dank aan Sony.

Dit krijg je vanaf vandaag te zien als je een game wilt bestellen bij Lik-Sang, één van de meest bekende sites om importgames te kopen. De site was door Sony aangeklaagd vanwege het verkopen van Aziatische PSP's aan Europese gamers, dit zou in strijd zijn met de wet, zo was de uitspraak in de High Court of London in Sony's voordeel, in het nadeel van vele gamers op de wereld. Nieuwe orders kunnen dus niet meer geplaatst worden en oude orders worden geannuleerd (geld wordt uiteraard teruggestort).
    Gamers moeten nu dus ergens anders hun importgames vandaan zien te halen, dankzij Sony Europe...
    Voor het volledige verhaal ga je naar Lik-Sang.com

2. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    erg jammer:mad:

wel verkeerde forum

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat een flauwe actie van Sony zeg.
    Ik zal toch wel even zelf bepalen of ik een PAL of een import console wil.

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

Godverdegodver! KRIJG DE KLERE SONY!!!

Was echt een goed bedrijf. Heb er wel eens wat besteld en was echt top service.

Ik heb nu écht helemaal gehad. Ze waren sympatiek met hun zelfprijzende uitspraken, alleen dít gaat me écht te ver.

Als Tecnomic niet geband was zou ik wel eens weten wat hij hierover te zeggen had.

5. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een flikkers zeg. Dat meen je gewoon niet. Lik-Sang out of business... WAAROM, WAAROM (nou ja, dat weet ik eigenlijk wel, maar toch) WAAROM

Who's next??? Play-Asia???

Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  6. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    ja jammer he

7. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    BEDANKT SONY !! STOMME ARIËRS ! :mad: !

8. bah bah zie je wel geld is macht :p kut sony nu kunnen we ook geen xbox360 games meer importen

9. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Heb laats toevallig gehoort van een intertoy's eigenaar, als een nederlandse winkel inport game's in zun winkel heeft liggen dat ie dan 1000 euro per spel boete krijgt. Dat is echt ziekelijk.

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    En dan word er vaak (meestal Sony fanboys) op Bill Gates gezeikt dat hij alleen maar aan geld denkt.

11. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan ook nog zeggen dat ze de consument proberen te beschermen, de gene die aziatische consoles bestellen kennen de risicos van te voren toch al (tenminste ik neem aan dat ze van te voren de verschillen en risicos onderzoeken), voordat ze tot kopen overgaan.

Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  12. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toendertijd mijn NDS games bij lik sang gekocht. Echt een super winkel en vet goedkoop. Ik ga nu echt nooit meer een PS3 of een eventuele opvolger daarvan kopen.

Sony is echt te arrogant geworden!!!
    En ze zijn zo dom bezig dat ze niet eens door hebben dat ze hun eigen ramen zijn aan het ingooien!

- Eerst allemaal beloftes maken die ze niet nakomen.
    - Genadeloos console concepten jatten en het dan ontkennen.
    - Europa enkele maanden achter laten liggen met hun PS3 Launch.
    - En gaan ze vervolgens ook nog eens bekende gameshops laten sluiten omdat ze bang zijn dat ze minder geld aan ons kunnen verdienen.

[SARCASME]
    Bij sony weten ze hoe ze de harten van gamers moeten veroveren. :thumbs:
    [/SARCASME]

13. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Sony is de Microsoft van de gamesindustrie geworden.

14. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    niet grappig, en waar baseer je dat op?

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een eikels.... niet te filmen.... en nu maar hopen dat play-asia wel online blijft....

16. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He, die volg ik eff niet meer.... Wat hebben Ariërs er nu weer mee te maken ? Verder denk ik, gezien de reacties aldaar, dat dit Sony's fanbase geen goed zal doen.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik reken er op dat play-asia ook gesued gaat worden door de ratten

18. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ik was eerst nog geinteresseed wat die PS3 zou gaan worden, maar laat nu maar zitten. Wil de game-wereld domineren ? --> maak dan eens betere games !!

Nou vind ik het zo-ie-zo een rare actie dat een zaak in Hong Kong wordt berecht in Engeland, terwijl de Hong Kong wet anders aangeeft. Maar dat terzijde.

Ik vind: "wanneer Sony (en andere bedrijven) dit willen voorkomen, dan moeten ze hun spullen pas uitgeven als dat wereldwijd mogelijk is. En niet achteraf gaan klagen als er spullen in- en uitgevoerd worden.
    De zeikerds

19. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Sony is uiteindelik net zo erg geworden als microschroft !!! :eek:

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Te triest voor woorden...maar ik kijk er niet meer van op. Zoveelste voorbeeld dat ze bij Sony compleet de weg kwijt zijn. Ze naaien keer na keer de consumenten, en laat je die nou aan het einde van de rit nodig hebben...

Dat ze mijn geld niet meer krijgen zullen ze niet van wakker liggen, maar ik hoop dat veel mensen Sony producten zullen boycotten. Ik in ieder geval wel, ben d'r al een tijdje mee bezig.

Deel Deze Pagina