Lik-Sang mag geen zaken meer doen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dionskateboarder, 24 okt 2006.

1. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    heb er nooit wat besteld, maar wel een naaistreek van Sony, toch een veelgebruikte site voor games

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Sony is gewoon een dief van hun eigen portomonnee.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lik-Sang heeft de deuren moeten sluiten dus zal voor geen 1 console meer spullen gaan leveren:mad:

/off-topic @ Toyota Yaris

Ik heb nog geen keuze voor een lease auto gemaakt. Ik weet niet of ik een kleine auto neem Peugot Xbox 206 of een grotere variant. Ik rijd nu tijdelijk in een clio. Deze rijd me van A naar B en is voordelig. Maar ja een grotere kan ik ook veroorloven, dus ik ben in dubio.

Yacht was mijn eerste werkgever. 6 jaar in dienst geweest en zeker naar mijn zin gehad. Maar ik wil wel eens wat meer zien in de wereld, dus had ik besloten om voor een ander bedrijf te kiezen. Sogeti past in mijn ontwikkelingsplan.

4. Dark Elf Doku

Dark Elf Doku Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit wel een goede zaak ik bedoel gewoon HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY HAIL SONY /Mod *knip

wordt ik nu gebanned?.....:lol: \o/

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ehm, je bent aardig op weg :cool:

6. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    mischien mogen ze later wel van liksang europe nog verkopen !

7. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het copyright gebeuren echt veels te ver gaan.

Ik had iets meer dan een jaar geleden een bedrijfje opgestart waarin ik mij zou richten op gamesverhuur. Voordat ik mijn eerste game verhuurt had kreeg ik van de NVPI al te horen dat ik een proces aan mijn broek zou krijgen als ik daadwerkelijk van start ging.

Het is toch ongeloofelijk dat ik zelf niet mag uitmaken wat ik met mijn eigen waar doe. Ik begrijp dat ik het niet mag kopieren maar door verhuur bied je een alternatief voor het kopieren. Voor sommige mensen is alles kopen nou eenmaal te duur.

Heb alles nu in de "koelkast" staan en begin er nog wel eens mee als ik een goede advocaat leer kennen :{

Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  8. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Sony maakt vriendjes zeg... leugens, valse beloftes, etc. Goed bezig! Zelfs als Playstation (Portable) fan doet me dit pijn dat Sony zo de laatste tijd te keer gaat. Ze zijn de weg helemaal kwijt daar.

Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lol, ik heb op iemands tenen getrapt in het PS3 forum. Ik moet nog even nadenken over mijn politiek correcte antwoord :D

10. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Ken anders videotheken zat die games verhuren (zelfs al in het NES-tijdperk)... Vraag me af waarom zij dat dan weer wel mogen/kunnen?

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    De VVD is toch zelf voor het verwijderen van zwakkere bedrijven zodat alleen de sterkere bedrijven stand blijven houden? :)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Triest hoor..

13. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat iedereen die bij Sony werkt een ernstige hersentumor krijgt en sterft aan een zeer pijnlijke dood. Verder wil ik op de hoofden schijten van al die mensen.

/Mod Het is absoluut niet de bedoeling om mensen dat toe te wensen. =(

14. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    dat is duidelijk hahaaha

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is al die tijd oogluikend toegestaan. Vandaar dat ik eigenlijk de gok wou nemen. Als het goed is zul je vrijwel geen videotheek tegenkomen die bv. 360 games verhuurt. Als ze dat wel doen dan doen ze dit illegaal. Je brijgt hopelijk wel dat de NVPI er niet snel achterkomt dat iemand in lutjebroek xbox games verhuurt...... ik was echter van plan dit via het internet te doen, en daar komen ze iets sneller achter.

De meeste zijn er voor zover ik weet totaal gekapt met gamesverhuur. Hoewel ik betwijfel of Nintendo moeilijk gaat doen over het verhuur van NES games aangezien ze die nu niet meer verkopen.

16. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Ken anders al 5 videotheken hier in de buurt (waarvan 3 van Filmclub) die gewoon XBOX, XBOX 360 en PlayStation 2 games verhuren.

Maargoed, hoe langer je nadenkt over dit land hoe gekker het eigenlijk (aan het worden) is 8)

17. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
  18. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spreekwoord:

Die al te rap zijn beursje vult, is zelden zonder fout of shuld.

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    :lol: Mooie aktie, maar wel vaag ja, lijkt me dat sony die zelf wel even had kunnen verzenden, maargoed.

20. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik vind het maar miereneukerig.
    Er is nu natuurlijk niet veel meer aan te doen, maar ik vind het onzinnig dat Sony zo heeft gedaan.

Deel Deze Pagina