Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal toch maar even de moeite nemen om wat plus- en minpunten op te noemen

    Pluspunten
    - Traagheid van het spel
    - Animaties van spelers
    - Animaties van de keeper (ziet er echt heel erg goed)
    - Verbetering van de keeper, hij pakt veel meer en dus ook op een mooi weergegeven manier
    - Fade ins bij corners en doeltrappen, bij pes5 zag je een animatiefilmpje dat de keeper de bal klaarlegde, nu zie je dat niet meer. Via fade in kan je gelijk de corner / doeltrap nemen
    - Verbetering scheidsrechter, rode kaarten wanneer je iemand bijvoorbeeld van achter zie
    - Quick free kick, met LB+RB
    - Je ziet geen icoon meer als je voordeel hebt, dus je hebt dan geen losers meer die van de bal weglopen omzodoende een vrije trap op een mooie plek te krijgen
    - Graphics zijn ok, velden vind ik persoonlijk heel mooi, maar publiek en sommige gezichten kunnen beter. Heb trouwens niet op HDTV gespeeld
    - Sterk verschil in goede en slechte statistieke, komt het realisme ten goede


    Minpunten
    - Ontbreken Quick settings
    - Ontbreken opslaan replays
    - Ontbreken volledige edit mode
    - Ontbreken online formations, kan wel maar moet je via offline laden (ala PES4 dus)
    - Framedrops tijdens online spel, uitzetten van notifications helpt al een beetje
    - Toch lag icm framedrops tijdens online spel, de verhalen van konami waren ook te mooi om waar te zijn
    - Ontbreken van pes shop, dat wat Fifa dit keer wel heeft (hoe bedoel je gejat :p)

    zal binnenkort nog wel wat punten aangeven
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  2. Lennard

    Lennard Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, volgens mij heb ik hem op die manier nooit over de muur gekregen, maar het is wederom het proberen waard! :thumbs:
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vrije trappen moet je ten eerste met een goede vrije trapper nemer nemen :)!
    Dus "Start" en dan via Select Kicker kijken, welke het beste geschikt is.

    Verder is de manier van Black Bullet vooral prettig bij het schieten van een STRAKKE vrije trap richting goal.
    Als je links van de goal staat, en de keeper staat dus voor jou rechts in de hoek, wil je hem gewoon zoals Ricky Kruys laast met Utrect links boven in de hoek schieten.
    Zorgen dat je met een rechts poot schiet, en je speler redelijk naar rechts laten kijken.
    Met links kun je namelelijk flink wat effect naar de linker boven hoek geven :)!
    In elk geval komt het erop neer, dat je veel zult moeten oefenen!
    Je kunt er namelijk best goed in worden :)! Ik zie vrije trappen nu voortaan namelijk echt als een kans!

    @ Technotic
    Altijd relaxed zulke punten!
    Ben benieuwd of ik het er straks ook mee eens ben :cool:!
     
  4. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al via bol.com weten te scoren (staat niet meer dat hij pas de 26e daar is maar ze hem al hebben... nog niet gehad helaas)? Lees veel goede punten, alle minpunten gaan min of meer over de options en settings. Is natuurlijk jammer maar gameplay > de rest
     
  5. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0

    dan ga ik ook ff kijken of ie er is :thumbs:

    edit: nog niet :'-(
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    bij vrije trappen tussen de 16 en 25 meter is met name curling en accuracy belangrijk

    bij verder afstanden is power belangrijk
     
  7. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die PEs6 bij Nedgame heeft besteld?
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mensen die al favorieten teams hebben gekozen?!
    Ik denk dat ik Olimpique Lyon ga pakken! Vond ze al heerlijk in PES 5, en denk dat ze in dit nieuwe deeltje NOG beter zijn :)!

    Kijk in elk geval naar vanmiddag uit!
     
  9. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is binnen (bericht van thuis) via bol.. moet ik vanavond !@#! Naar holiday on ice. Klote werk... kan ook nu niet naar huis.

    Iemand zin om met mijn vriendin naar holiday on ice te gaan zodat ik vanavond kan spelen?
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als je even een foto plaatst, wil ik die taak misschien best op mij nemen :+
     
  11. Kiyoshu

    Kiyoshu Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik hoor nou vele verschillende dingen dat de Online mode niet echt super werkt op dit moment. Nu komt mijn vraag dus.... is die Online Mode wel te doen op dit moment? ik ben van plan Pro Evo te gaan kopen vandaag maar ik ben wel iemand die vooral de fun uit online voetballen haalt omdat ik het gewoon prachtig vind tegen anderen een serieus potje voetbal te doen en daar ook emoties en druk op het voetbal bij komen kijken. als die Online mode niet werkt en ook niet gaat werken is er voor mij geen reden om Pro Evo 6 te kopen dus ik zou die info graag nog ff willen weten voordat ik dit ga kopen.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Maak je niet druk joh...
    Officieel komt het spel de 27ste uit, en gaan de Online servers ook pas morgen Online :)!
    Vandaar dat je NU nog niet optimaal kunt genieten Online.

    Dit zal vanaf de 27ste dus anders zijn als het goed is \o/
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja ik,.
    als het goed is komt die vandaag
     
  14. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mystery x

    klik

    bedankt dat je der mee wilt nemen voor mij ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  15. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi kan niet wachten.
    Gisteren stond op hun site dat ze de ps2 versie wel al binnen hadden maar bij de 360 versie staat nog pre-order :mad:
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand toevallig wat de verkoopprijs van pes 6 bij de media markt alkmaar is? (of bij een andere media markt).

    Ze hebben hem namelijk te koop maar willen telefonische de prijs niet doorgeven, achterlijk beleid :mad:

    Alvast bedankt,
     
  17. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    tja duitsers.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gaizka, koop hem bij de Bart Smit! Daar istie 62.50! Daar heb ik hem gisteren ook gehaald. Zitten tegenover de FRS zo ongeveer.
     
  19. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor, uiteindelijk is mijn eerste wedstrijd dan ook een feit!
    AC Milan - Feyenoord.
    Ik denk, ik tik ze even de mat af, slechte verdediging, je weet toooch. ;)
    Dat viel dus vies tegen. De tegenstander combineert goed en creëert kansen. (Ja, je leest het goed, Feyenoord!:eek: ) De bewegingen zijn erg soepel en het ziet er allemaal heerlijk uit. Ook het publiek leefde erg mee toen ik met Pirlo een vrije bal direct op de buitenkant van de paal schoot. Maar Feyenoord zou Feyenoord niet zijn als ze onterecht op voorsprong zouden komen. Een fout bij mij achterin zorgt ervoor dat Castelen binnenkant paal mijn keeper kansloos laat. Ik begin meer aan te dringen maar zonder resultaat. Combineren gaat bij mij ook al goed maar dat komt misschien door het klasseverschil van de 2 teams. Na een pegel van Gilardino op de lat maakt hij die kans toch goed door 10 minuten later na een prachtige combinatie (na een fout van Greene) weg te draaien van de laatste verdediger en schiet heerlijk binnenkant paal de 1-1 binnen met erg veel gevoel. Het publiek gaat helemaal los en ik krijg er alleen maar meer zin in! Feyenoord komt niet meer aan voetballen toe en de wedstrijd loopt af met een penalty-reeks na 2 saaie extra-helften. Daarin worden door beide teams in totaal maar liefst 5x, direct of via de keeper, de paal en de lat getroffen. Laat mij nou net er 1 meer in leggen. :cool: 1e potje gewonnen!

    +Vloeiende bewegingen.
    +Slidings zijn veel beter geworden.
    +Scheidsrechter is veel minder streng.
    +Publiek leeft heel erg mee! Geluid is heerlijk als je een kans net mist.
    +Animaties zijn prachtig.
    +De replay is inderdaad erg lang zodat je de opbouw van tevoren nog na kunt zien.
    +Het menu is echt mooi geworden.

    -De goal van Gilardino zou ik maar al te graag op willen slaan wat dus niet kan. :'-(
    - Eeehm, op het moment niets negatiefs verder.*)

    Mijn eerste impressie is dus klasse! Ik wist niet dat het nóg realistischer kon qua bewegingen e.d. maar Konami heeft het hem weer geflikt! \o/
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja okee, maar staat wel bij dat die vandaag uitkomt,.,.
    dus zal wel vandaag over morgen binnekomen...:b:


    bij nedgame is die 55 euro incl verzende,,
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina