Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marra

    Marra Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    hebben jullie last van dat pes vastloopt of internet connectie vervalt als iemand naar de systeem intellingen gaat tijdens een ranked match. Het is mij al 3 keer overkomen dat mijn tegenstander zijn opties ging wijzen en me pes bleeft hangen na het 60 seconden aftellen ging hij niet meer uit het inlichtingen scherm dat de tegenstander bezig is met zijn instellingen in het online spel. Eindstand resulteerd dit als 3 disconnects van mij door de xbox360 uit te doen :confused:!!!!
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee pakketjes en brievenpost zijn altijd apart, zo worden ze al gescheiden op de post zelf. Kut had me er echt op verheugd.
     
  3. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Het pakketje is erg plat dus als de postbode hem niet bij zich had dan vrees ik het ergste voor je.
     
  4. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem ook.. het heeft een paar keer heel ff gewerkt.. (3 wedstrijden ofzo) .. als het morgen niet verholpen is dan ga ik lekker de PC versie spelen, want die is supercompleet, enorm veel online-opties , en speelt hartstikke soepel online..
     
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    jah oke, maar dat is toch alleen voor de PC? en aangezien iedereen hier zon beetje al online zit te spelen, en ik eigenlijk geen reacties hoor van: dat ie het niet doet ofz0, lijk ik wel de enige waar het online gebeuren niet werkt
     
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook heel raar ja.. maar ik heb hetzelfde als jou.. dus je bent niet de enige ;)
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    gelukkig, maja als ie het morgen nog steeds nie doet kan ik hem nie meer ruilen :|
     
  8. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is absoluut niet zo. Gister zaten hier erg veel mensen te klagen over "the room does not exist" o.i.d."
    Zelf lukte het me net ook niet. Komt goed. ;)
    Het domste wat je kunt doen is deze game inruilen voor F*f* 2**7
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, das een moeilijke keuze voor je.. Ik hoop echt dat de problemen morgen zijn opgelost, maat ik moet zeggen dat ik mijn twijfels heb..
     
  10. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je zeker gelijk in.. als je hem ruilt voor fifa ben je echt dommmm bezig ;)
     
  11. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net op tweakers dat de PS2 versie veel beter is dan de 360 versie? is dit waar? alles zou lekkerder spelen op de PS2

    is dit dus echt zo? wan tik dacht had het aan mij lag da tik hem minder vond spelen dan de FIFA demo...
     
  12. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat hij zegt: "de passes zijn weer net zo slecht als in PES5" bewijst maar eens dat hij zich totaal niet in de xboxversie van PES5 en de Xbox 360 versie van PES6 heeft verdiept. Na een tijdje krijg je dat namelijk echt wel onder de knie. :)
    Aan het commentaar zijn trouwens wel regels toegevoegd dus het is geen 1-op-1 kopie. :+
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    De PC versie spreek mij op het moment meer aan dan de 360 versie.. waarom? omdat de PC versie supercompleet is, online veeel mogelijkheden, geen lag, hartsikke smooth..

    PES op Live werkt gewoon niet bij mij, als dat morgen niet gefixed is dan hou ik het bij de PC versie..
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  14. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je echt dat dat niet verholpen word? Lijkt me sterk.
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Pes is eindelijk binnen :) ziet er gelikt uit op mn tv'tje
     
  16. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    k had geluk, hier in het dorp hadden ze dr 1 binnengekregen vandaag bij de music store, prijs 65 euro

    ben benieuwd...ben eigenlijk voornamelijk fifa gewend... maar heb deze x pes boven fifa verkozen voor de 360
     
  17. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor anders maar weinig mensen met hetzelfde probleem. volgens mij kunnen er genoeg prima online spelen..
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wacht gewoon morgen even af. De servers zullen de 26e pas echt up & running zijn! Wil je nog zekerder zijn van je zaak, wacht tot de 27e. Dan is het spel echt officieel uitgekomen in heel Europa.
     
  19. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die pes 6 al heeft binnen gekregen van xboxhome? of worden ze pas vandaag verstuurd?
     
  20. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ook neit online, zal wel weer aan me router liggen....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina