Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. Lander

    Lander UnknownFastOnes

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook al gehoord, en in PES is het veel te moeilijk om iemand van de bal te zetten.....
    Ik ruil hem vanmiddag voor Gears of Was Pre Orderkit
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    nee hoor.. is niet te moeilijk. Gewoon even wennen
     
  3. Lander

    Lander UnknownFastOnes

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja op de PES6 thread zij er toch ook veel negative berichten vind ik...ik wacht wel even met voetballen :+
     
  4. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje hoe kan je het beste voor de man komen in fifa 2007 en echt naar de goal enz koppen. Gewoon met A ?

    erg jammer dat je geen truukjes meer kan doen indd, maar moet zeggen dat aanvallen met 1tweetjes ook wel goed werkt zijn veel meer verschillenden soorten effecten ingekomen waardoor je weer op andere manieren kan scoren. Als je dat eenmaal wat beter onder de knie hebt vnd je het al een stuk leuker worden.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Yes heb hem nu ook, prachtig spel, die teams ook, er zijn zoveel teams waar je nu heerlijk mee online kunt gaan :)

    Voor de man komen weet ik ook nog niet
     
  6. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Hoe zit het met de online mogelijkheden.
    Kan je ook met andere mensen op xbox live spelen samen tegen andere in 2vs2 bijv dus als ze niet naast jou op de bank zitten?
    Is er ook weer voor elk land een eigen scoreboard?
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    2 tegen 2 per console kan wel, voor iemand die niet naast je zit ga ik voor je opzoeken,

    scorebord voor Nederland zit er niet in, wel in road to the worldcup en worldcup 2006, heb een mail hierover gestuurd naar EA
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat is er negatief dan? Het ontbreken van de edit-mode? Het niet kunnen opslaan van replays?

    Verder weinig hoor! Het is ff wennen, zoals het wennen is met elke versie van PES. Geef het spel de tijd en na een maandje hoor je niemand erover.

    Fifa daarentegen speelt traag, omdat je niet lekker rond kunt tikken. Het is geen wedstrijd. Vraag de echte PES-kenners, mensen die het spel veel spelen en de ins-en-outs weten wat ze van PES6 vinden. Dan weet je genoeg!
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    jaja van jou weet iedereen nou wel dat je pes zoveel beter vind dan fifa dat hoef je niet in 100 posts proberen duidelijk te maken:{
    Iedereen ze eigen voorkeur.
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ok dan dankjewel alvast:thumbs:
     
  11. :: hmr`::

    :: hmr`:: chris

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm van die trucjes vind ik jammer, heb hem nu ook heel even gespeelt en hij bevalt me beter dan pes 6 die ik ook binnen heb, zometeen even wat langer spelen!
     
  12. F-R Forevfer

    F-R Forevfer Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet:'-(

    Dus maar hopen dat ik hem morgen krijg*)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  13. mars15

    mars15 Guest

    volgens mij kan het dus bij multiplayer co-op
     
  14. Knight-Fighter

    Knight-Fighter Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 : fifa 2007

    kun je met de xbox 360 versie van fifa 07 ook de interactive competitie
    spelen of is het alleen voor de pc en xbox en ps2.
    laat het me even weten *)
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    alleen pc xbox en ps2,

    maar echt vet online geen lag
     
  16. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fifa dus maar heb een probleem ik speel manager en als ik na League tablet gaan staat alles op nul terwijl ik twee keer gelijk heb gespeelt en 2 keer heb gescored maar dit geeft hij op een of anderen manier niet aan, moet het instellen ofzo ? :confused:
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem denk ik morgen halen.. ben benieuwd hoe de volledige game is:thumbs:
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Verdomme 100 ranking points verloren door me klote internet, viel weer eens weg :'-(
     
  19. tafkal

    tafkal Louis F69

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA07 is een totaal andere game dan de vorige series.
    Bij de vorige FIFA's begon ik op prof en in nowtime zat ik op wereldklasse, hier zit ik nog steeds op semi-pro en vliegende goals nog om m'n oren.
    Verdedigen is moeilijk, aangezien je dat nu doet met A(afpakken bal) of B(opjagen met een tweede speler) en LT(overschakelen speler).
    Overschakelen naar een andere speler is het meest wennen.
    Hardlopen(RT) moet je niet al te vaak gebruiken want dan ben je ook vaak de bal kwijt.
    Dribbelen is het key-woord.
     
  20. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben door fifa 07 totaal van pes afgestapt, wat een prestatie van EA hulde!!!
     

Deel Deze Pagina