Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    goed idee had ik wel ff over kunnen nadenken ja
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat dat wel goedkomt dat meen ik echt. Voor mij is het allemaal nog lastiger want ik heb echt een bloedhekel aan die 360 controller in combinatie met PES. Ik speel op de PS2 echt zoveel beter dan op de 360 en dat had ik ook in PES5 dus dat ligt niet aan PES6. Ik vind die controller echt ruk, ik heb dus veel minder gevoel met de 360 controller.

    De eerste 2 potjes met PES6 kwam ik amper voor het doel met een fatsoenlijke aanval, het leek wel F-jes voetbal wat ik deed. Nu speel ik op topplayer niveau en speel ik met vlagen echt lekker ondanks dat ik de helft van de controls nog niet onder de knie heb. Example, in het begin vond ik dat de mannetjes te traag draaien bij het aannemen van de bal. Nu weet ik een aantal foefjes en loopt dat een stuk beter. En ik heb potverdorie een goal gemaakt zoals Alex bij PSV met die hakbal hahahaha. Na jaren daarnaar opzoek te zijn geweest maak ik het plots in dit nieuwe deel, prachtig..... Met Mitea notabene. Ik maar oefenen met Adriano en met Ronaldinho en mijn eerste hakbal ooit maak ik doodleuk met Mitea haha.....
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm ik zelf niet echt.. ik heb het meer als iemand op xbox online komt dan heel erg...
     
  4. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het dus ook. Wel toevallig dat het merendeel van ZP (hier) hem niet heeft.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nope, heel zelden zie ik hem verspringen. Nu 3 x gezien in 20 potjes ofzo. Ik zou ook ff uitzetten dat je ziet wie er online komt want dat is echt vervelend dan springt ie namelijk ook even over iedere keer en ik kan mijn radar dan niet zien.
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het schietsysteem is ook aangepast. Ook dat is dus even wennen. Over een tijdje heb je dat onder de knie en denk ik niet dat je dit zegt.

    Online kun je vanzelf spelen. Wacht nog maar even een dag of twee af.
     
  7. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik zal je zeggen, ik speelde met VooDoo333, en ik zag t ook, hij tikte m alleen maar aan en de bal vloog zowat uit het stadion, niet leuk meer gewoon en dat terwijl hij gwn 5 meter vol de goal stond en gwn vrije schiet kans had O_O
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Cyrax en Jows hoe spelen jullie gewoon met de default buttons of met de right tricker rennen? zoals het eerst was?

    ik heb heel vaak dat als ik op een speler afloop en ik druk dan op RB (ik heb ingesteld op oude settings) dan gaat hij hem hard voorbij alleen ik moet heel snel overschakelen van me wijsvinger en me middelvinger op me dash.. echt irri
     
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met de ML
    is het veel beter dan de vorige deel ..??
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dat weet ik, maar offline heb ik me er al aan aangepast, en scoor ik genoeg. maar online is het weer veel anders daar loopt dat schietbalke veel sneller vol dan offline en kanl ik hem elke keer over, zelfde geldt voor een corner en vrije trap waar ik ze offline gewoon goed kan nemen gaat het balkje online veel te snel.
     
  11. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, het menu enzo is mooier, maar de opties zijn gwn hetzelfde, helaas
     
  12. mark8925

    mark8925 Guest

    dat zeg ik niet.. dit spel is gewoon anders. Je moet er aan wennen. In t begin was ik t al ff zat want geen bal kwam aan. Nu gaat t telkens beter en ga k t leuk vinden.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap die problemen met schieten echt niet hoor, ik heb daar geen last van en ik heb al meerder malen van afstand een poeier met Sneijder en met Seedorf in het doel geramt. Ook ik schiet weleens over natuurlijk maar niet zodanig dat ik het opvallend vind ofzo. Ik moest ff wennen aan het schietbalkje. Ik vind echt dat men te snel piept hoor, ga eerst goed en veel oefenen. Waarom heb ik geen last van veel van die dingen dan? Wees geduldig en oefen veel. Come on, als je van PES houdt dan zie je toch de potentie van deze game?

    En online met PES5 gaat het balkje ook wat sneller vol dan offline. Dus dat is gewoon een kwestie van wennen.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  14. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    was dat online of offline?
     
  15. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat er nooit iets mis gaat bij TNT of wat?

    en er zijn zat die hem vandaag van Zuiderpark gekregen hebben...wacht nou gewoon rustig af...hij zal wel ergens bij TNT liggen.
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb hem ook op de oude settings staan (dus rennen is rechtertrigger), maar ik moet je tevens zeggen dat ik nog niet echt heb gespeeld op de nieuwe settings.

    Like I said, oefenen! Wennen! Gister scoorde een maatje van mij een prachtig afstandsschot met Adriano, echt van pakweg 25 meter vol in de kruis. Het kan wel, alleen wist hij ook niet echt wat hij deed. Was echt al in de 4e minuut!

    Het gevoel komt vanzelf weer.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Offline, maar ik oordeel nog niet over online, dat doe ik pas in het weekend. Ik ben nog niet online geweest, ik hou niet zo van lag. En dat heb je altijd wel online (bijna altijd) met PES. Altijd reageert hij iets anders dan offline. Ik wacht tot de officiele releasedag is aangebroken en dan verwacht ik online te kunnen spelen en dat het lekker aanvoelt.
     
  18. denis

    denis Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb hem niet ontvangen, normaal bestel ik alles via Bol.com, kun je gewoon achteraf betalen. Ik heb trouwens op 8 oktober de game LMA 2007 besteld bij Zuiderpark, hiervan hebben ze de betaling op 10 oktober ontvangen, maar die heb ik ook nog niet ontvangen, terwijl hij overal verkrijgbaar is. Dus voortaan betaal ik liever 10 tot 15 euro meer, en dat ik het dan snel binnen krijg.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Precies, maar dit zijn ook van die figuren die een HDD-recorder ook direct uit de verpakking halen en meteen denken te weten hoe ze alles kunnen regelen. Er zijn altijd dingen die je ff niet snapt, of in het begin even niet lekker werkt.

    PES6 is gewoon een behoorlijk ingewikkelde HDD-recorder, waar je vanalles mee kunt. Fifa is meer een koelkast, neerzetten, stekker erin en hij doet het.

    Neem gewoon de tijd! Ga anders even lekker trainen ofzo. Lees het boekje goed door. Koop de PES6 Strategy Guide, misschien hebben jullie daar iets aan.
     
  20. mark8925

    mark8925 Guest

    t is precies wat jows en cyrax zeggen, je komt allemaal nieuwe dingen tegen. Net las ik dus ook hier ergens dat je die rechter analoge stick kan gebruiken om spelers mee te bewegens als ze net gepasst hebben. Dat is echt vet gedaan.. ik gebruik dat nu ook regelmatig.. is erg handig, nu kun je ze precies de ruimte in laten lopen _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina