Probeer het morgen af anders overmorgen weer zou ik zeggen. De game is officieel niet eens uit, dus dat kan ermee te maken hebben dat ie online veel storingen heeft.
kom jij weer je hebt vandaag zeker 20 keer gepost dat online niet werkt :{ ja bij mij werkt het ook niet...zoals vele andere.
Okeeee, dat is inderdaad vaag. Ik snapte je post niet precies, vandaar mijn antwoord. Ik zal het morgen ook even proberen. Moet vanavond naar Ajax - Ado, dus heb weinig tijd om te gamen. Morgen ga ik alles even goed testen. @Ruben, wacht even af tot morgenmiddag. Dan weet je iig zeker dat de servers up zijn.
dat ik commetaar heb betekend dat ik geen pes liefhebber ben? speel pes nu al 3 jaar, en ik weet dat het altijd wennen is maar bij deze heb ik gewoon een minder goed gevoel. dat heb ik tot nu toe nog nooit gehad. zal het de komende tijd zeker blijven spelen maar toch heb ik het gevoel dat als het spel 2 maanden later uit was gekomen zoveel beter was geweest.
dames en heren ben ik weer: (zucht.) Zijn de linkse trigger en button instelbaar voor iets anders ? Alvast bedankt vooor waarom zie www.appie21.com
speelt iemand hier ook met een dobly digital set? Ik vind het geluid echt behoorlijk tegenvallen. Heel slecht eigenlijk. Vooral het commentaar is schel en het publiek geluid is ook niet geweldig. Ik heb een te goeie surroundset voor dit spel :{ Verder leuk spelletje, alleen valt het tegen kwa vernieuwingen t.o.v pes5 Ik hou hem wel voor online *)
Okee, daar gaan we: Dit is één manier, maar het kan op meerdere manieren. Ik ga er van uit dat automatisch de CPU jouw team op counteren moet zetten en dus niet dat jij het handmatig doet: Ga naar het formation-screen, druk op TEAM, druk dan op CHANGE GAME PLAN, druk dan op CHANGE GAMEPLAN CONTROL. Hier is een menuutje waar je met FULL-AUTO de CPU jouw team op counter-strategie kan zetten. Doe je dat liever zelf, moet je hier op MANUAL of SEMI-AUTO drukken. Maar goed, ik leg het uit met FULL-AUTO (druk daar dus op). Hier kan je je team voor vier strategien kiezen (AUTO 1 tm AUTO 4). Wil je alleen 1 of 2 strategien invullen, dan vul je voor de andere strategien NO STRATEGY in, maar ik raad je aan voor 4 verschillende strategien te kiezen. Hopelijk was dit duidelijk, anders hoor ik het wel Ik heb ze lekker op de PES 5 manier teruggezet En toch heb ik in je review gelezen dat je schieten lastig vond... jij leert snel! Yep, dat was ik die dat schreef. Och je kan zoveel uit dat spel halen... lees die guide er maar op na... hele hoop aardige nieuwigheden gevonden
Die van mij staan ook zoals dat met PES5 was. Schieten gaat ook wat beter, ik ben alleen gewend vaker raak te schieten
Welk type heb jij dan ik vond eerdere delen juist supe op surround klinken. dit deel dus niet? iedereen bedankt voor de antwoorden! hehe lekker snel julllie ! moeten julie niet spelen?
Speel de hele tijd online, alleen nu lukt het ff niet meer ! En bij de vorige delen was de linksachter knop je mannetje diep laten gaan? Nu lukt het me niet echt meer!
nee ik zeg niet je geen liefhebber ben, maar feit blijft dat de casual gamers op xbw zo`n spel snel naast zich neerleggen omdat sommige dingen niet lukken zoals ze het zelf willen het spel heeft nu eenmaal een grote leercurve en dat kost veel tijd
En dat is nu juist het heerlijke van die spel ! Maat is bijna thuis van me, thuis ik ga hem over 30 minuten ophalen bij Dynabyte! Ben heel erg benieuwd geworden na alle positieve reacties. Waarbij ik natuurlijk ook naar de minpunten ga kijken!