Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mailtje gehad van GCshop over de PS2/Xbox etc. versie van SC: DA.

    \o/\o/\o/\o/\o/\o/
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game vandaag ook gehaald en vind het echt onwijs gaaf! Eerdere Splinter Cell games vond ik niets aan, maar de SP vind ik na 2 missies al vet :p Net ook een potje online gedaan en dat was ook al geweldig :D Top game!
     
  3. Wriemel

    Wriemel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat hotel, moet je op een gegeven moment naar die kerel zijn kamer gaan. Maar hoe geraak je daar? Ik zit in die laundry room ofzo...
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Je hoeft helemaal niet op de grijper letten, gewoon die groene stip in de gaten houden want als ie groen is dan zit je altijd goed.
     
  5. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    waarvoor is die patch?
     
  6. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey, heb weer even sp gespeelt (nog steeds in gevangenis missie) maar heb nu eerste checkpoint gehad.. maar dan kan ik alleen maar weer terug nar benden waar die gevangen aan t evechten zijn... die deur/hek waar k ben zit op slot..
     
  7. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    weet het niet zeker maar hoop en verwacht en ook nog eens vermoed ik :+ dat het voor het on-line gedeelte is, dat je niet/ minder vaak de melding krijgt dat de host de session heeft beƫingdig, of dat je gekicked bent uit de server terwijl dit helemaal niet het geval is, je valt dan gewoon weg, heel irritant als dat gebeurt.

    nu geen tijd om het uit te proberen, maar hoop toch wel echt dat het daarvoor is, want dat is het enige punt dat de nodige verbetering nodig had...
     
  8. Simple_T

    Simple_T Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met de missie op die boot in de sneeuw. Na alle bemanningsleden te hebben gedood krijg ik zo'n bericht dat ik communicatie moet verbreken ofzo. Ook staat er iets met 'seize tanker' Waar moet ik nu heen? want ik ben heel de schip al 6x langs geweest, en ik wil graag naar het volgende level.
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde van iemand dat hij de SP in een uurtje of 7 uit had gespeeld, is dat waar? En die keuzes die je maakt in het spel, beinvloeden die ook echt waar je speelt en wat je moet doen etc?
     
  10. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmidddels bij het 6e level (HQ2) en heb er zo'n 6 uur overgedaan. Denk dat ik op de helft zit. De keuzes heb ik nu 1x moeten maken, beinvloed tot nu niets aan de game.

    De multiplayer is ook geweldig, maar dat weet je al van de demo toch?
     
  11. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de SP in totaal uurtje of 6 is, maar dat is op normal en als je hem 1 keer hebt uitgespeeld. De replay waarde van dit spel is zodanig hoog dat er drie eindes zijn en als je die allemaal op hard speelt ben je denk ik wel even zoet met dit spel.
     
  12. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand 'm al van de PU?
     
  13. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je probeert niet gezien te worden, ben je toch echt wel een dikke 10 uur bezig met de singleplayer. Als je gelijk begint te schieten als je een mannetje ziet, duurt het inderdaad een uur of 7. Het ligt er ook een beetje aan of je alle objectives wil behalen, alle JBA profiles compleet wil maken, en op welke moeilijkheidsgraad je speelt. Als je de 1e keer op hard speelt, voor de 100% stealth score gaat, en alle objectives wil doen ben je zeker 16 uur bezig :9
     
  14. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, verwacht hem over 2-3 weken. Op de site van de uitgever staat dat het welkomskado 4 weken na ontvangst betaling verstuurd wordt.
     
  15. veteran

    veteran TeamElite

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast op in de missie op die boot in de sneeuw.Ik moet die captain vinden maar hoe kom ik daar? Ik heb iedereen al omgelegd maar ik weet niet hoe ik naar beneden kan .. help
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    loop de trap op, langs de mast , trap naar beneden en daar is een luik naar beneden.
     
  17. itsamemario

    itsamemario Guest

    ik heb de game eindelijk vandaag binnen gekregen ! echt vet spel, ook de mp is super vet, alleen in de sp ,, wat een framedrops :confused: beetje wazig, maja.. waarom?
    Waarom hebben ze niet meer cores aan het werk gezet of,, tja. ik bdoel waarom zitten er framedrops in,..

    Voor de rest TOP spel!
    alleen met de mp, als je de map met die boot doet, die is echt zooo oneerlijk :confused:..
    je kan daar echt geen terminal hacken als spy, maja..
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb totaal geen last van framedrops, loopt hier zo strak als de bil van me moeder.
     
  19. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal vast al een keer gevraagd zijn, maar...

    Ik end de game met maar 4 van de 5 "professional background info's". Ik mis er dus 1. Nu heb ik echt de hele JBA HQ ondersteboven gehaald, maar kan hem echt nergens vinden.
    Dus kan iemand mij vertellen waar ze allemaal te vinden zijn? :b:
     
  20. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    gamefaqs.com staat een 100% stealth en objectives guide ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina