Als ik poppetjes wil aankleden koop ik wel de sims, als ze maar een paar benen hebben. Voetballuh zeg ik!\o/
zoals ik begrijp hebben jullie m al? Ik had m gepreordered bij Dimension Plus maar heb nog niks binnen:-(
maar ik denk dat je nog veel gaat kunne downloade via xbox live want in het boekje van het spel spreken zo ook van die pes shop en die is er ook niet
ik heb hem trouwens net dus van zuiderpark gekregen maar op de site stond dat hij 48,99 kost maar nou krijg ik ook zo'n brief erbij dat hij maar 39,49 kost + 1,68 verzendkosten..maar dan staat rechtsonder weer de goede prijs..een beetje vaag maargoed..net online gespeeld 3 van de 3 wedstrijden gewonnen
ik snap er geen reet meer van. Eerst kon ik online maar met vette lag en traagheid en nu kan ik helemaal niet meer online. WTF is dit voor een onzin!!
Volgens mij komen er helemaal geen contents die downloadbaar zijn op marketplace. Er is niks over gezegd, en die gozer van konami zei, op de vraag of er contents kunnen worden gedownload, iets van, Dat ze daar niet mee bezig zijn, maar dat je het nooit moet uitsluiten, zegt mij genoeg, geen contents
Volgens mij heeft dat te maken met de nog niet werkende PES servers... Tenminste dat is wat ik ervan gelezen heb... Ik meen dat die na de officiele release online komen...
Als ik online ga heb ik ook 9 van de 10x problemen. Elke x hetzelfde liedje, dat hij niet kan connecten met de tegenstander.. This game session is no longer available bla bla bla Ga je opnieuw zoeken, staat diezelfde tegenstander er gewoon weer bij. Echt dat connecten met je tegenstanders is waardeloos!! Soms zit je echt 3 kwartier te connecten met tegenstanders voordat ie EINDELIJK is een x doet...pff Nog meer mensen hier last van? En is hier een oplossing voor?
ik baal er wel van dat GCSHOP gewoon niet terugmailt op de vraag of ze de game al hebben !! word denk ik de laatste keer dat ik online bestel .. want deze game ligt nu al 2 dagen in de winkel gvd
Netjes dat dat hier even gemeld wordt Ik vind het sowieso raar dat mensen zo extreem klagen dat ze een game nog niet hebben, die officieel nog niet uit is. Natuurlijk baal ik ook, maar daar komt de game niet eerder door binnen.
Inderdaag nog zoiets Deze 2 posts staan onder elkaar. Doe dan zelf ook een (heel) klein beetje moeite.
Morgen gaan inderdaad servers online en komt de game ook officieel uit. Ga lekker offline, stop met klagen of verkoop de game weer.