[XOne] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Games' gestart door king kai, 17 jun 2006.

1. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Moderator Challenge 30
    Beat an EA Moderator in an Online game

wtf :9

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Haha dat wou ik ook net poste:9 Leuke challenges idd.

Ik denk niet dat ik hem koop, iig niet nu. Misschien later een keer. Ik vind demo opzich wel vet, maar veels te makkelijk. En de graphics zijn toch ook niet helmaal afgewerkt?? Ik bedoel, AA staat uit enzo.

4. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    GameTrailers.com | Need for Speed Carbon - Preview

Normaal | HD

Laatst bewerkt: 14 okt 2006
  5. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    tis wel een vette trailer

6. mars15

mars15 Guest

7. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0
    is dat geen REVIEW :)

die nieuwe filmpjes zien er best leuk uit

veeeeeeeeeeeeeeeeell mooier dan PGR :lol: :lol: :lol:

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  9. mars15

mars15 Guest

ja inderdaad ik ook, zoals ik al zei lijkt het beter dan de demo, geen frame drops zo te zien

10. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal veel beter uit als in de demo. Als over 2 weken wat geld over heb haal ik denk wel even!

11. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    had echt zin om die game te gaan spelen en dan wordt ik genaaid met da gedoe van bol.com :+ krijg ik ene andere spel ipv carbon maargoed koop hem toch wel dan maar weer wachten :mad:

12. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk spel kreeg je dan gotcha?? en wat was de reden daarvan dan?? Maar hoe kan je dat spel dan krijgen van bol.com als het nog niet eens uit is.
    Ik heb de collectors editie besteld bij bol.com.

Maar weten jullie wat de extra bonus auto's zijn bij de collectors editie??
    Er gaan geruchten dat de auto's zijn
    -Chevy Camaro Concept
    -Nissan 240 SX
    -Jaguar XK
    -Koeingsegg CCX

maar er zijn ook geruchten van:
    -Old Skool Dodge Challenger
    -Pagani Zonda

weten jullie misschien welke auto's het zijn??

Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van dat uitmelken maakt me echt helemaal niks uit (Het gaat er toch om hoe de game speelt?) maar dat duistere "Midnight Street Racing" sfeertje vind ik echt niet leuk meer en daarom stap ik nu van de NFS reeks af. De game waar ik nu het meest naar uitkijk is Test Drive Unlimited (Ik koop hem nu nog niet want ik heb nog geen Xbox 360:):).

14. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga NFS Carbon cker wel kopen straat racen gebeurt het meest 's nachts, en TDU is cker goed.

15. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Rallyspel die volgend jaar uit komt (volgens mij collein mcrae?) die meot dik wezen. Ik heb er screens van gezien (hier op xbw)

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb NFS Most Wanted voor mijn gewone Xbox, een heel vette game en vooral de Free Roam is heel leuk, maar ik heb hem nu ong. 8 maanden en ik begin er toch wel een beetje op uitgekeken te raken (De stad, de auto's, de races enz. beginnen een beetje te vervelen:{). Ik zal het er nog even mee moeten doen en dan koop ik een Xbox 360 met Forza 2 en TDU:emo:. Omdat TDU veel groter, mooier en beter dan NFSMW is denk ik er veel langer mee te kunnen doen:).
    NFS Carbon hoef ik echt niet.EA moet gewoon weer van die megaverslavende NFS games gaan maken zoals de eerste vier (NFS, NFSSE, NFSII, NFSIISE). Dat waren teminste ECHTE NFS games.
    En dan heb ik het niet over uitmelken.

Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  17. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg most wanted ... reden ?? waarschijnlijk hebben ze gemerkt dat ze zon domme fout hebben gemaakt door Carbon er voor 30 op te zetten en daarom deze dan maar te versturen... ik heb hem gepre- orderd vond het ook al vreemd dat het pakketje al binnen was..
    bevestigings mail van CARBON: na mijn bestelling gekregen paar dagen later krijg ik een mailtje dat mijn bestelling is verzonden spel: Most wanted: 8)

en over die auto's: die eerste 4 stonden bij ign.com als 3e deel van autolijst dus lijkt me dat die er sowieso wel inzitten en dan misschien die laatste 2 als bonus ??

18. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah het zou kunnen, maar ik kom op sommige sites tegen, dat je die Old Skool Challenger en die Zonda, alleen erbij krijgt als je de collectors editie download van EA downloader.

Maar ik zie wel welke bonus auto's erin zitten als ik de collectors editie thuis bezorgt krijg.

19. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb na het zien van de IGN Video Review en het Lezen van de IGN Review. Nog meer zin gekregen in deze game. Ik moet eerlijk zijn dat ik er in het begin niet veel van verwacht had, en ik het jammer vond dat ze terug gingen naar het onderground gebeuren, maar na nog een keer de demo gespeeld te hebben moet ik bekennen dat ik toch wel zit te wachten op de game.

Het is al bijna 2 of 3 november ( weet niet precies welke dag hij uit komt ) en ik denk toch dat ik op die dag even naar de winkel ga om de game te checken.

Aan de ene kant verbaasd het me dat er zo weinig mensen intresse in deze game hebben ( gezien aan de grote van dit topic ) maar aan de andere kant kan ik me het ook voorstellen. Veel mensen denken waarschijnlijk, weer een underground game, of hebben hun handen vol aan de toppers die er aan zitten te komen of al verschenen zijn zoals Splintercell, of pro evolution soccer 6.

20. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    T is een dure maand wat games betreft, maar ik wil deze opzekers hebben.
    Vorige vond ik ook lekker spelen (al waren de cop achtervolgingen af en toe wel heel erg, maar die bounty's waren wel vet echt een keer een dikke gehaald :) ) Daarom zeker wel veel zin in carbon.

Hoop dat ie wat eerder te krijgen is!

Deel Deze Pagina