Pro Evolution Soccer 6 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    graphics: 6-, sterk verbeterde gezichten en betere textures, maar voor de xbox 360 verwacht je toch wel een stuk meer dan dit. Het heeft ook een beetje last van het raar ketsen van de bal, zoals onlogisch van de schoen of hand van de keeper af.

    gameplay: goed, lijkt erg op PES 4 (5 heb ik nooit gedaan), maar is wat tactischer en trager, speelt zicht veel op het middenveld af. Voelt realistisch.

    Commentaar is nog bijna hetzelfde gebleven

    Menu's zijn flink vooruitgegaan, maar nog steeds niet super.

    enne, het spel is op normal echt wel moeilijk!
     
  2. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste indruk na 4 potjes...

    Min-punten:

    * Veel minder game modes dan in de PS2/PC-versie (geen International League, geen Random League, geen step-up training, etc.).
    * Schieten is wennen, maar ik begin het nu te 'voelen'. Zou wel eens veel beter kunnen zijn dan voorheen. Dus misschien wel een pluspunt.
    * Gameplay is iets minder soepel dan op de PS2, maar nog altijd veel beter dan die andere game. ;-)
    * Spelermodels zijn bagger, graphics zijn matig.

    Plus-punten:

    * Pro Evo in wide-screen!
    * Animaties geweldig als vanouds
    * Iets langzamere gameplay maakt het nog realistischer
    * Eredivisie
    * Snelle spelers zijn ook echt weer sneller

    Gewoon de beste voetbalgame, maar een beetje wennen is het wel.
    Xbox Live trouwens nog niet geprobeerd, heb alleen maar even op het werk gespeeld.
     
  3. marbe133

    marbe133 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had begrepen dat je de bal in PES6 met een sliding binnen kan houden. Heeft iemand dat al geprobeerd? Dat zou echt goeie zijn!
     
  4. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon dit nog niet dan? in VULVA world cup kon dit zelfs (mooie woordkeuze trouwens)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ben ik niet met je eens. De game speelt wèl soepel, maar je moet wennen aan het feit dat op de 360-versie d.m.v. de beter player-AI en de echte oneffenheden van het veld de balcontrole moeilijker is. Maar door deze vormen van verhoogde moeilijkheidsgraad lijkt het minder soepel te lopen...


    Jammer! Dan weet ik het ook niet... Klinkt erg gek, maar probeer het eens in een ander stadion?
     
  6. Baggerman

    Baggerman Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag ook begonnen aan PES 6.

    Moet zeggen deze games is erg realistisch. Ik speel een wedstrijd tussen Nederland -Belgie en zie een Nederlander maakt een overtreding op het middenveld, je ziet duidelijk de scheidsrechter het spel door laten gaan (laat zijn armen naar voren wijzen, zo van doorgaan) nadat de aanval is afgelopen krijgt de bewuste Nederlandse speler die de overtreding begin als nog een GELE kaart. Zeer realistisch, en ook wel verrassend .

    Daaarnaast in de herhaling zag ik ook een goal van Robben. Zjin hele houding van het schieten tot en met de zwaai van zijn lichaam bij het schot zijn gewoon echt. Ook van Nistelrooy die op de goal afkomt van de zijkant zie je gewoon ff opkijken voordat hij schiet om te zien waar de keeper staat.

    Dit betreft enkel de 1e helft maar moet nu al zeggen... het is gewwon top!. FIFA eat your heart out!

    Gauw weer verder met de 2e helft. Oh ja tussenstand Nederland - Belgie 3-0\o/
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Welk level, Baggerman? :)
     
  8. dannynima

    dannynima Guest

    zijn de spelers in PES6 houterig?
     
  9. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff waarschijnlijk lompe vraag maar hebben jullie pes6 besteld want hij ligt toch pas 27 oktober in de winkels?
     
  10. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste indruk na 7 potjes spelen:

    Plus
    - Ingooien is STERK verbeterd, alhoewel het systeem van Fifa beter is
    - Je kan de doeltrap kort nemen. Iedereen die PES5 heeft, gespeeld weet wat ik bedoel
    - De scheidsrechter fluit veel minder snel!
    - Voordeelregel wordt beter toegepast en je kan bij wijze van spreken 3 minuten later nog een gele kaart krijgen door een overtreding. Het wordt niet meer door een icoontje aangegeven wat het mij betreft realistischer maakt.
    - Animaties zijn nog VETTER en halen de snelheid niet uit het spel
    - Minder 'rare' beslissingen vd scheidsrechter door slechte code
    - Spelers lopen beter in aanvallend en verdedigend opzicht
    - Schieten kan je nog beter op gevoel doen

    Min
    - Soms last van slowdown
    - Minder tactische opties
    - Wisselen gaat minder snel, omdat je de hele lijst naar beneden moet scrollen

    Wat dit deel het mijns inziens zo vet maakt, is dat men zich bij Konami heeft gerealiseerd dat voetbal een fysieke sport is en dat hierdoor deze game niet continu meer wordt stilgelegd door overtredingen. Deze game is hét voor mij en wint het dit jaar wederom van Fifa.
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat frusterend. Iedereen is lekker aan het spelen, mijn status is nog niet eens op verzonden :confused:. Loop je door de FRS, liggen er zo 4 exemplaren van PES6. Ze hadden gelukkig nog de official guide, dus ik heb die gekocht. Erg vet, al die statistieken enz, maar je wilt het toch uitproberen he...

    Btw: nog meer mensen die hebben besteld via Gcshop?
     
  12. Floeng

    Floeng Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een oude tv. ik zal pes6 toch wel kunnen spelen hé op die oude tv?
     
  13. basovich

    basovich Guest

    ik vind het behoorlijk irritant dat de scheids elke keer fluit voor buitenspel, ookal is de bal aan de andere kant van het veld.
     
  14. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej kan niet, als je te hard schiet schiet je de bal door de zijkant van je tv heen. |:-
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je krijgt alleen niet zulk goed beeld op een oude TV. Kan echter wel...
     
  16. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels weer wat potjes gespeeld, en hij wordt steeds lekkerder. Een paar heerlijke goals gescoord, jammer dat je ze niet kunt saven ;-). Ook jammer dat die velden er zo bagger uitzien (neem dat maar letterlijk), maar verder is dit de natte droom van iedere PES-fan.

    Heb alleen ook de Xbox Live-problemen die iedereen heeft. Ik kom dus ook in de spelerslijst voor een ranked match en zie allemaal spelers met een goede verbinding, maar als ik iemand selecteer staat er na een poosje dat de room niet meer bestaat.
    Waarschijnlijk zijn de servers nog niet actief, hoewel er wel mensen zijn die wel al wedstrijden hebben gespeeld.
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje:

    Je hebt player match en Ranked match.. hoe zit dat met de stats als je op player match met 3-0 wint gaat dat dan ook bij je stats toegevoegd worden of is dat alleen bij Ranked match?
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Onthoudt dat je hem nu eigenlijk nog een soort van illegaal hebt.
    Morgen is hij pas écht uit.;)
    Dan mag je pas klagen. Ik had nog een vraag. Kun je dat indicatortje die je op het veld ziet, van als je een pass door de lucht geeft uitzetten?
     
  19. Floeng

    Floeng Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    bij king kong was er niet alleen verschil in gfx maar op oude tv was het naar het schijnt ook veel te donker. vandaar mijn vraag.
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    heb zin in morgen:D Hele dag lekker Online gamen vanuit me nest (H) haha
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina