Track & Trace is gewoon de naam van het hele systeem. Uiteindelijk bij aankomst was dit bijvoorbeeld mijn hele overzicht: FRANKFURT, DE 16/10/2006 10:08 's morgens RETURNED TO SHIPPER 16/10/2006 7:00 's morgens OUT FOR DELIVERY FRANKFURT, DE 14/10/2006 5:59 's morgens ARRIVAL SCAN HERNE-BOERNIG, DE 14/10/2006 3:03 's morgens DEPARTURE SCAN AMSTERDAM, NL 13/10/2006 7:52 's middags ORIGIN SCAN 13/10/2006 5:13 's middags PICKUP SCAN AMSTERDAM, NL 12/10/2006 2:01 's middags RETURN SERVICE SHIPPING LABEL WAS LEFT WITH THE SHIPMENT'S RECEIVER. DE 11/10/2006 10:49 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED Jij zit nu bij origin scan, dus hij is nog niet in Frankfurt. Het deed bij mij dus 3 dagen voordat hij aangekomen was op de eindlokatie.
Nee, dat heb ik ook. Ik dacht dat dus ook maar ze bedoelen teruggezonden naar Microsoft. EDIT: Is dit je tweede tracking nummer die je hebt gekregen of nog je eerste?
Nog steeds me eerste van het papiertje. Heb ook geen email ofzo dat hij is ontvangen. Maar ik hoop dat hij komt want hij is nu al 3 weken weg
Mijn 360 was twee daagjes eerder in Duitsland dan de jouwe Pyamaman. Ze hebben de mijne vandaag precies 15 werkdagen dus hoop deze week wel wat te horen...
Tja die gast van ms die ik allereerst aan de lijn had zei dat ik hem binnen 2 weken terug zou hebben niks over werkdagen gezegd. Ik kreeg hem toen dus niet ik al balen ik opnieuw bellen toen bleek 15 werkdagen. Morgen zijn er precies 15 om dus hoop hem dan binnen te krijgen maar dat zal wel niet.
Hoelang heeft het bij jullie geduurt voordat je stickers kreeg toegestuurd via email. Ik had maandag gebeld en alles opgegeven en vandaag nog helemaal niks ontvangen
vorige week woensdag gebelt over een probleem zouden me terug bellen nu 1 week later nog niks gehoord
DSF Ghost de ups kwam de dag nadat ik had gebeld al langs en ze hadden een labeltje en namen hem mee, moet jij hem versturen ?? en.. the hammer als ik jou was zou ik zelf bellen
Ja, ik moet hem versturen. Ik moet eerst het labeltje krijgen toegestuurd via email voordat ik hem kan meegeven aan ups. Daar ben ik nu 3 dagen al op aan het wachten.
Dit is een vreemd verhaal: Ik heb vanmorgen gebeld naar de helpdesk. Daar zeiden ze dat hij gemaakt en dat hij ieder moment verstuurd kon gaan worden. Krijg ik vanmiddag een mail waarin staat dat ze hem ontvangen heb... Dus ik ben maar weer aan het bellen hoe dat zit?? Beetje vaag verhaal, ding is al vanaf 6 oktober in Duitsland...
Same here... ik zou binnen 48 uur terug gebeld maar niets.... en sta nu alweer een half uur in de wacht *hoofdschud*
ik wacht al een week ik hoop dat ze morgen bellen en dan moet hij waarschijnlijk nog verstuurd worden enz dus een poosje niet xboxen jammer maar helaas en hoe zit het eigelijk als je console terug gestuurd is en je bent niet thuis?
Uhm, jaja... Ik krijg een mailtje met dit: "We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen." Beetje jammer dat ze mn xbox nu al 15 werkdagen hebben
Ik was van plan om m'n xbox deze week op te gaan sturen maar als ik lees 'We zijn al 16 dagen onderweg' dan wacht ik nog ff. Duurt het bij iedereen zo lang?