PES6 is echt leuk, ik had nog die DEMO geprobeerd van FIFA 07. Ik ben blij dat EA een demo daarvan hebben gezet, want daardoor heb ik besloten om het niet te halen en dus geld bespaard! Ik ga morgen hoop ik iemand in mijn friendslist is ff uitdagen. Gameplay is echt goed, graphics en goede stadiums.
wtf....Ik heb hem nog steeds niet van Dimension Plus Nog mooier...ik kreeg geen 'pakket verzonden' bericht maar een orderbevestiging...Terwijl de game al een week geleden is afgerekend. Iemand datzelfde gehad??? ( misschien fout in hun systeem?? )
Gewoon geduld hebben. Ze hadden hem vandaag ook nog niet in de shop (Doetinchem). Komt nog bij dat ie morgen pas uitkomt, dus dan hoeven ze pas te gaan versturen. Als ze na een tijd gaan versturen, dan mag je gaan klagen.
Ik had eerst het schieten ook echt niet onder de knie, maar nu las ik ergens eerder hier dat als je dribbelt en dus niet sprint dat je dan veel beter schiet. Ik dat dus proberen en het gaat dan echt stukken beter. Voor de mensen die problemen hebben met schieten, zorg dat je niet aan het sprinten ben. Dit vind ik wel goed dat dit in het spel zit, omdat dit in het echte voetbal ook zo is. Bij mij gaat online trouwens gewoon goed zonder lag, alleen als ik zo´n melding krijg (zoals als iemand zich aanmeld ofzo) dan heeft ie heel even lag, maar ik kan dat ook uitzetten en dan heb ik er ook geen last meer van hoop ik.
Klopt, je moet niet sprinten. Nog beter gaat het als je de special actions knop ingedrukt houdt (standaard RT, maar ik heb 'm op RB gezet omdat ik gewend was om met RT te sprinten). Dus stoppen met sprinten, RB indrukken en op het juiste moment schieten. Krijg je de prachtigste goals... Online werkt bij mij nog steeds niet
Hier staan heel wat, het is wel van deel 5 maar ze hebben de 'neppe' namen niet veranderd geloof ik ~~~~~~~~~~~~~ English Clubs (1.1) ~~~~~~~~~~~~~ Fake Name--------------------->Real Name - Abbreviations West Midlands Village--------->Aston Villa - AVL West Midlands City------------>Birmingham City - BIR Lancashire-------------------->Blackburn Rovers - BLA Middlebrook------------------->Bolton Wanderers - BOL South East London Reds-------->Charlton Athletic - CHA Merseyside Blue--------------->Everton - EVE West London White------------->Fulham - FUL Merseyside Red---------------->Liverpool - LIV Man Blue---------------------->Manchester City - MAC Man Red----------------------->Manchester United - MAU Teeside----------------------->Middlesbrough - MID Tyneside---------------------->Newcastle United - NEW Pompy------------------------->Portsmouth - POR Wearside---------------------->Sunderland - SUN North East London------------->Tottenham Hotspur - TOT West Midland Stripes---------->West Bromwich Albion - WBA East London------------------->West Ham United - WHU Lancashire Athletic----------->Wigan Athletic - WIG ~~~~~~~~~~~~ French Clubs (1.2) ~~~~~~~~~~~~ Corse Sud--------------------->AC Ajaccio - AJA Azur-------------------------->AS Monaco - MON Bourgogne--------------------->AJ Auxerre - AUX Aquitaine--------------------->Bordeaux - BOR Sarthe------------------------>Le Mans - LMS Pas de Calais----------------->Lille - LIL Rhone------------------------->Olympique Lyonnais - LYO Moselle----------------------->FC Metz - MET Meurthe-et-moselle------------>Nancy - NAY Loire ocean------------------->Nantes - NAT Alpes maritimes--------------->Nice - NIC Bouches du rhone-------------->Olympique Marseille - MAR Lle De France----------------->Paris St. Germain - PSG Nord-------------------------->RC Lens - LEN Bretagne---------------------->Rennes - REN Somesterrine ----------------->St. Etienne - STE Franche-Comte----------------->Sochaux - SOC Alsace------------------------>Strasbourg - STG Garonne----------------------->Toulouse FC - TOU Aube-------------------------->Troyes - TRO ~~~~~~~~~~~~ German Clubs (1. ~~~~~~~~~~~~ Domstadt---------------------->1. FC Koln - KOL (aka Cologne) Alm--------------------------->Arminia Bielefeld - ABD Rhein------------------------->Bayer 04 Leverkusen - LEV Isar-------------------------->FC Bayern Munchen - MUN Westfalen--------------------->Borussia Dortmund - DOR Fohlen------------------------>Borussia M'gladbach - BMH (full name cannot fit) Stahlstadt-------------------->MSV Duisburg - DUI Rhein-main-------------------->Eintracht Frankfurt - FRA Hanseaten--------------------->Hamburger SV - HAM Niedersachsen----------------->Hannover 96 - HAN Hauptstadt-------------------->Hertha Berlin - HER Pfalz------------------------->Kaiserslautern - KAI Karneval---------------------->FSV Mainz 05 0 MAI Franken----------------------->FC Nurnberg - NUR Ruhr-------------------------->Schalke 04 - SCH Neckar------------------------>VfB Stuttgart - STU Autostadt--------------------->VfL Wolfsburg - WOL Weser------------------------->Werder Bremen - WBR ~~~~~~~~~~~~ Italian Club (1.4) ~~~~~~~~~~~~ Teste Di Moro----------------->Cagliari (no idea why they name them that)-CAG ~~~~~~~~~~~ Other Clubs (1.5) ~~~~~~~~~~~ Lisbonera--------------------->SL Benfica - BEN FC Bosphorus------------------>Besiktas JK - BES FC Belgium-------------------->Club Brugge - BRU Constanti--------------------->Fenerbahce - FEN Russia Rail FC---------------->Lokomotiv Moscow - LOK Peloponnisos------------------>Olympiakos - OLY Athenakos FC------------------>Panathanaikos - PAN Bruxelles--------------------->Anderlecht - AND Sheffcor Domake--------------->Shakhtar Donetsk - SDK AZ Czech---------------------->Sparta Prague - SPA Esportiva--------------------->Sporting Lisbon - LIS Caopolo----------------------->Sao Paulo - SAO
Maat, kijk is even goed naar die orderbevestiging.... Onderaan zie je waarschijnlijk staan: Betaling ontvangen pakket verstuurd met TNT Post
live werkt bij mij gewoon prima hoor. 5 gewonnen en 2 verloren nu. Loopt bijna lagvrij behalve bij vrije trappen en corners. Wat betreft vrijetrappen vind ik dit wel uitermate storend aangezien je die er dus bijna nooit in krijgt op die manier,.
nou zijn er tog gewoon alle officiele licenties in PES6? Ook clubnamen tog?En alleen bayern munchen niet toch?
nee man 98% van de premier Leayge is niet gelicenceerd, ook veel ''overige clubs'' niet, plus sommige namen van nationale team, plus sommige spelers niet ( zoals van de duitse team )
zie ik nu ook pas, te focking gierig misschien dan toch maar fifa, lang leve mediamarkt, met hun 14 dagen
klopt niet helemaal, specialactions pas indrukken ( slow dribble knop is dat ) als je je balkje opgeladen hebt en als het nog in beel staat.. dus x > x los > RT/RB verder helpt het ook om met naar boven of naar beneden te drukken, anders gaat je bal recht op de keeper af... btw, die pes6 guide is echt heilig, nu al
Dat is tog precies wat ricoba zei trouwens, die special actions knop, daarmee schiet je tog met je binnen kant van je voet dat was bij PES5, dus daarmee schiet je bij PES6 goed als afstandsschot?