Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tip nog ;)
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Jamies kantoor al gehad?

    Ik zit bij HQ4, ik hoef alleen Jamie z'n voice nog, maar hij zegt niks meer.
    Ben ik nu te laat en krijg ik die niet meer?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  3. RAVERtheDUTCH

    RAVERtheDUTCH Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    PU

    ik heb hem ook nog steeds niet ontvagen..mijn betaling is een week geleden gedaan en het duurt inderdaad 3 tot 4 weken na de betaling echt klote...tegen de tijd dat ik splintercell heb, is Gears Of War al weer bijna uit maarja..

    laters, kevin
     
  4. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toch gewoon weer HQ 2 doen om z'n stem op te nemen, en daarna weer de andere?

    Voor zover ik weet heb ik alles gehad, maar waar is jamie's kantoor? :+
     
  5. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik zit vast in dat level dat ik uit de gevangenis moe komen..:confused: ik ben bij het eerste checkpoint maar dan kom je gelijk darna bij een hek/deur maar die is niet open..:confused: hoe kan ik die openen of wat moet ik doen?:confused::mad:
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    loop naar beneden en ga bij de trap links, dan kom je bij een deur. het is inderdaad moeilijk te zien zonder night vision dus ik stel voor om je beeld brightness omhoog te krikken naar 65 bij options.
     
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel bijna uigespeeld, dan ga ik toch niet vanaf HQ2 weer alle missies opnieuw doen. Of krijg je de achievement ook als je het in meerdere games compleet hebt?
     
  8. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop dat gcshop hem me morgen verzend ik zit nou met smak te wachten opdeze game:D hopelijk vrijdag middag lekker potje sc da doen:D:D zwaar relaxt
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Zo, na alleen nog maar online te hebben gespeeld ben ik vanmiddag met de Single Player gestart en ik kan je zeggen dat het niet zo makkelijk is om heel de missie undetected te blijven.
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    YES, ik heb em en ben meteen verslaafd :D
    ik snapte er geen flikker van van die eerste missie, wat was de bedoeling en waar ging het verhaal over. nadat ik het level uistspeelde vond ik het leuk te zien dat het een intro was.

    wat ik wel gaar vind aan de game is dat je onder water kan fluiten:+

    en please! gebruik spoilers als je iets over de story van de game verteld.:)
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De eerste missie begon meteen goed. De graphics overdonderde me en de eerste actie die ik maakte was dat ik vanuit een wak in het ijs omhoog sprong , die terrorist zijn nek brak en hem vervolgens mee onder water nam.
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, dat had ik ook. die Sam Fisher heeft eigenlijk echt een kutleven:x :+
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Inderdaad, maar kijk ons eens genieten van dat kutleven \o/
     
  14. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    In het laatste deel van die JBA HQ #4, als je net met de lift (die met retinal scanner) naar beneden bent gegaan, kan je er nog 1 vinden. Gelijk de 1e ruimte met vijanden, zit een deur rechts. In die kamer vind je de laatste background info.
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de multiplayer langzamerhand al saai worden. Heb al minimaal 30 uur MP gespeeld maar het is toch jammer dat er niet meer gametypes bijzitten. Ook zouden er wel wat meer maps in mogen!
     
  16. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx:)
     
  17. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben wel tevreden met de multiplayer, behalve idd het aantal maps. Dat hadden er wel wat meer mogen zijn.
    Maar als je multiplayer saai vind worden, moet je gewoon met friends spelen; iig met mensen met het mic aan en hem ook nog gebruiken. Met team-work is dit spel zo veel beter; ik heb nu 1 gast waarmee ik speel en win nu een stuk vaker, door het team-verband. Vooral met de mercenary's (of hoe ze ook nu heten) heb je echt team-work nodig om te winnen.
     
  18. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de SP wel vet, alleen vind ik het tegenover andere delen zeer teleurstellend dat je bijna geen wapen nodig hebt. Ik heb misschien 1 of 2 keer met m'n SC-Pistol geschoten en met die andere hooguit 20 keer. In een hele game wel te verstaan!!
     
  19. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt gewoon aan je speelstijl, bedoel maar in CT heb ik ook bijna nooit een wapen gebruikt. En de delen daarvoor kan ik me niet herinneren.

    Ik vind dan weer wel dat de missie's veel korter lijken, en dat er zo verdomd weinig camera's in de game zitten :+.


    @ Renco; bedankt voor de tip :thumbs:, heb em gevonden
     
  20. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ok, maar m'n speelstijl is niet echt anders als in CT, maar nu kun je veel makkelijker langs sneaken lijkt het wel. In de vorige delen had ik echt momenten van 'nou dan schiet ik hem maar kapot'. Dat heb ik hier niet gehad.

    En inderdaad zijn er weinig camera's of andere dingen die je betrappen. Verder zijn er in de NSA missies ook weinig vijanden vond ik. Dus wordt het sneaken toch makkelijker.

    BTW: what the fuck heb je aan die mines? Die heb ik niet 1 keer geselecteerd.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina