Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach kom op kevf... Is toch gewoon een vet coole trailer... moet het ook een beetje met een knipoog bekijken....
     
  2. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    De faceplates bij zuiderpark computers zijn nog niet op voorraad. :'-(
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dan hadden ze er een mooi klassiek stuk onder moeten zetten oid. Ik liet hem aan mijn vriendin zien zonder iets te zeggen en die zei onmiddelijk hetzelfde: mooie trailer, alleen de muziek klopt niet.

    Maar verder wordt dit de 2e game ooit die ik ge-preorderd heb, dus vertrouwen heb ik wel in deze game ;)
     
  4. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is die commercial die we in NL in de bios gaan draaien en waar je na die commercial de zaal kunt verlaten _O_ Ongelofelijk wat is die gaaf zeg. Trouwens hij komt ook op TV hoor.

    O ja, alles wat je in de commercial ziet, ziet er in de game absoluut net zo mooi uit. Nu begin je te snappen waarom ik zo lyrisch over die game ben.

    Een quote van een US journo: "GoW is Sony's nightmare, especially after seeing this commercial".



    PS Ik heb de commercial nu zelf pas op mijn eigen HD TV gezien en ok, let's be honest, de commercial is wel nog mooier dan ingame, maar het scheelt niet eens zo heel veel.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  5. fractional

    fractional Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de muziek heel goed werken. vooral dat stukje met die lampjes. in de muziek zit ook een beetje die verwondering met zo'n donker randje. the dreams in wich im dying are the best i ever had. DRAMA!! :)
     
  6. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Mad World.... Dat is toch precies waar Gears zich afspeelt....
    f*ck*n Brilliant!
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Gasten, ff over die goodies die je bij de Gameplay kan afhalen als je dat Pre-order kitje heb besteld. Ik heb dus zo'n kit, en ik ga dus zondag, denk je dat ze dan nog wel goodies ervoor hebben? En hoe zit het met die faceplate winnen? Alvast bedankt.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    waarom is het filmpje op de Marketplace alleen voor Gold leden? :mad:

    is ie mss ook ergens anders in HD te bekijken?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wow, wat is dat filmpje mooi zeg! _O_
    Hele mooie beelden gecombineerd met passende muziek.
    Emergence Day kan voor mij niet snel genoeg zijn! :b:
     
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN en Gametrailers....
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    de beste game reclame ooit! _O_ _O_ _O_
     
  12. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een hele goede trailer.
    opzich had ik niet zo snel dat nummer gekozen voor een reclame van GoW, maar man het geeft echt een perfecte sfeer.
    het heeft echt zo een verloren hoop feel, dat nummer, wat echt het gevoel geeft dat het al een verloren oorlog is.
    man ik kan niet wachten, nou maar hopen dat ik mijn xbox voor die tijd terug heb :mad:
     
  14. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens gisteravond de red disc versie gespeeld, 2 uurtjes. Dat is de disc voordat hij gold gaat, met name bedoeld voor journalisten die vanwege hun deadlines meestal niet kunnen wachten tot de gold versie. Ik heb expres niet verder gespeeld dan 2 uurtjes, omdat ik zo meteen de "echte" versie wil gaan spelen en dan is alles voor mij ook nog een verrassing. Een aantal opmerkingen mag ik er vast wel over plaatsen.

    Ten eerste: hij is beduidend moeilijker gemaakt. Ik heb de eerste paar stukken nu al een paar keer gespeeld op casual en vloog er vrij makkelijk doorheen. Ik had ook al een paar keer hardcore gespeeld om het verschil te proeven en kwam daar redelijk mee weg. Gisteravond speelde ik direct hardcore, casual was tenslotte te makkelijk voor mij, en ging direct bij het eerste gevecht, werkelijk de eerste twee Locusts 3 keer achter elkaar kapot!!! Hoppa, gauw weer op casual, want ik wilde graag wel iets verder komen zonder direct te moeten zweten. Dat belooft wat voor insane. Ik denk echt dat dat een co-op moeilijkheidsgraad (split screen of online) is die alleen door Uber-gamers in hun uppie te doen valt.

    Ook in casual ben ik die eerste 2 uur meermaals neergehaald. Met name bij de stukken die ik nog niet kende en de tegenstanders die ik nog niet kende (!). Je "loopt" er wel doorheen hoor, maar je moet wel weten wat je doet in een shooter om casual echt casual te noemen. En zelfs in slechts 2 uur gameplay moest ik echt af en toe eens nadenken hoe ik er doorheen wilde komen. Weet je wel, 5 keer op hetzelfde plekkie afgaan.

    Een tip: er worden commando's geroepen zoals "Flank them". Ik weet niet of dat ook gebeurt in hard core, maar het is in ieder geval goed om op te letten wanneer dit gebeurt, want het zijn vaak de juiste tactieken. Het is echter zo hectisch dat je niet altijd gehoord hebt dat er wat werd geroepen. De hectiek is onmeunig, ik had mijn DD5.1 setje aangedaan (de kids slapen bij opa en oma) en je wordt werkelijk weg geblazen door het kabaal om je heen.

    Een tweede ding dat opviel is dat je nu in casual ook cover echt nodig hebt, zonder cover ga je onherroepelijk continu dood. Dat was in de vorige build nog niet zo. Het is nu dus nog meer een cruciaal onderdeel geworden om te overleven.

    De cirkelzaag is wat beperkt in zijn gebruik, want hij was te makkelijk. Ik had de indruk dat je de zaag eerst moet laten zagen voordat je er mee moet aanvallen, maar erg succesvol was ik er nog niet mee. Er komt dus een zekere timing bij kijken en die had ik nog niet te pakken. Zit een Locust op je lip, maak dan dat je wegkomt, want hij is sterker en je zaag is nutteloos geworden. In casual deelt een Locust 1 goedgeplaatste en soms 2 dreunen en je bent weg. Ook online heeft dit denk ik consequenties, want als je dus stiekum je tegenstander benadert hoort hij heel even die zaag en kan dan dus nog wegspringen voordat jij contact met hem maakt. Zit hij eenmaal aan je zaag dan is het over voor hem.

    De AI van de Locusts is wat aangepast, ze zijn minder dom in casual en doelgerichter bezig om je te omcirkelen. Dat voelt overigens heel beklemmend, "where the fuck are they?". Ze gaan goed in cover en ook van cover naar cover en als jij je kop laat zien, geheid dat ze er direct op knallen. Je hebt eigenlijk continu wel die red circle of death in beeld. Een reden te meer om af en toe toch echt in cover te gaan om te herstellen.

    Eens te meer is het mij duidelijk dat Epic ontzettend goed luistert naar feedback. Dit had Boris van de PU mij ook al gezegd toen hij terug kwam van een trip naar Epic. CliffyB en zijn mannen hadden alle feedback van die dag opgeschreven en gingen er direct mee aan de slag.

    Kortom: moeilijker, meer cover, meer AI, minder zaag, tactischer (geen RBS6 of SCDA, maar veel meer dan Quake of Doom of zo)

    O ja, nog iets belangrijks, niet dat ik het anders had verwacht, maar de SP lag, die je tot nu toe in online-filmpjes wel eens zag, is vrijwel 100%weg. Beelden die stotteren of haperingen heb ik eigenlijk niet meegemaakt. Alls blijft continu srak in beeld, hoe snel je ook heen en weer kijkt (wat ik uiteraard op diverse plekken heb geprobeerd) In 2 uur 3 keertjes of zo een fractie, maar absoluut niet storend te noemen.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Gasten, ff over die goodies die je bij de Gameplay kan afhalen als je dat Pre-order kitje heb besteld. Ik heb dus zo'n kit, en ik ga dus zondag, denk je dat ze dan nog wel goodies ervoor hebben? En hoe zit het met die faceplate winnen? Alvast bedankt.
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is goed nieuws, ik hou wel van een uitdaging *) , en mijn complimenten met de nieuwe gears trailer! de muziek is echt brilliant gekozen.
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet alleen dat als je het shirt aan doet, je naar een punt bij de gameplay moet stormen en daar kan je dan 1 van de 100 faceplates halen. Dat wordt dringen geblazen8)
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben nu die trailer aan het downloaden...
    Dus zo eens even kijken waar jullie zo lyrisch over zijn :)!

    @ MrX

    Klinkt positief allemaal...
    Dat haperen zal allemaal wel mee vallen dus, zoals je al aangeeft:)?! Want niets is natuurlijk storender dan zo iets...
     
  19. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk stukje MrX, ben erg blij dat je zegt dat de chainsaw wat moeilijker is geworden. Ik vond het in de mp vids van de laatste tijd er ook nogal erg makkelijk uitzien. ff een sprintje trekken naar een gast en op B drukken, leek me veel te makkelijk en overpowered.
    De moeilijkheidsgraad zelf had ik wel vertrouwen in, al is het goed om te horen dat het zelfs op casual redelijk pittig is.
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga meteen op het niveau INSANE erin... Lijkt me duidelijk :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina