Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champion

    Champion Guest

    in FFA ownt hij nog hoor :+
     
  2. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
  3. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hij is idd niet slecht met FFA, maar als teamspeler is ie gewoon nog beter.
     
  4. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    uitleg?

    skillz speelt overigens niet mee in de rdk league:)

    overigens is de poule fase nu voorbij dacht ik?
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat hij niet in de buurt komt van Lethal, La1 en ruffell,
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Snap het niet echt, toen ik nog speelde vond ik Ruffel nou niet echt geweldig ofzo. La1 en Lethal vond ik dan wel weer erg goed, heb nooit echt begrepen wat Ruffel bij die jongens deed...
     
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik nou ook altijd gevonden, de keren dat ik met Ruffel of tegen Ruffel speelde vond ik hem nooit echt bijzonder, individueel gezien. Mja, misschien dat hij dan erg goed is in teamverband.
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Of hij heeft gewoon een goed praatje :confused: Ach ja, hij zit er wel elke keer bij :)
     
  9. Champion

    Champion Guest

    goed in teamverband en aardig :)
     
  10. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, op naar de winst!
     
  12. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Groentjes team ligt eruit jammer genoeg dus volgens mij zijn wij nu nog maar de enigste Nederlandse team in de RDKL...Maar dat maakt niks uit want wij gaan voor Goud!:emo:
     
  13. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ff he, Skillz is zeker weten een goede speler en doet niet onder voor La1 etc. Ruffel is support speler en krijgt dus net als de meeste support spelers niet echt het respect van andere spelers, zoals de meeste mensen GH05T ook geen goede spelers vonden. Vraag aan de team leden of het een goede speler is en dan zeggen ze vaak dat ze die persoon heel belangerijk is voor et team.

    Skillz speelde overigens een zeer lange tijd met een gebroken controller maar heeft sinds kort eindelijk een nieuwe gehaald en speelt nu nog beter dan eerst:)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  14. Candyman

    Candyman Guest

    Ja is speel inderdaad met me voeten maar ik moet een week met me poot omhoog liggen en dat speelt een beetje lastig, ik hou liever me controller op de grond en dan zet ik er me voeten op (***,**,******,**,**,**, alcohol) dat betekend dat ik tot dinsdag nog op de bank woon. Dinsdag ben ik weer terug en met wat geluk wat eerder.

    Bedankt voor het winnen van die ronden dames dat was toch een van de lastigste teams die er tussen zat _O_ We moeten alleen even wat gaan regelen met Sneeka omdat we altijd op woensdag moeten spelen, het probleem is dat Sandkeeper dan moet werken. Maar goed gespeeld, ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2006
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja, miss is hij wel beter geworde, maar hij was eerste iedergeval niks (niet vaak met hem gespeelt, maartoch) maar ik weet cker dat hij niet even goed is als La1, Lethal of ruffell (of dread, maar die is er mee gekapt)
    en ruffell support speler, hij neemt die zelf aan, niet omdat het team dat wilt, als mense nou voorbeeld neme aan de amerikanen, zou er veel betere teamwork zijn (TSG zal dat wel hebben gedaan denk ik) bijvoorbeeld Lethal slayer, La1 slayer/objective, Ruffell objective's en Skillz dan support (als hij dat kan)

    niet dat ik veel te melde heb ofso, maar dat is mijn mening ;)
    en wie bedoel je met GHOST?? gh057ayame ofso lijkt me sterk dat mense vinde dat hij slecht is, hij valt niet op, maar niemand vind hem slecht, nu is hij op CbN zelfs een held :b:

    Ok, ik win ;)
    en CrT gefeliciteerd, wanneer zijn de volgende ronde
    maestro & sandkeeper;; probeer ook eens wat potjes te spele, inplaats van Shinato en ipzor te late spele :+ (ja ik weet van je hand)
     
  16. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook nog steeds in de RDK. :)

    Alhoewel ik wel al bijna 1,5 maand niet online ben geweest ivm mijn studie.
    8)
     
  17. Candyman

    Candyman Guest

    Haha jah dat klopt, maar helaas had ik in de vakantie te veel bloed in me alcohol dus heb ik die twee matches moeten missen. Maar ik geloof dat we met ze vieren het team van LA1 al verslagen hebben met een oefen potje.
     
  18. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL, de laatste keer dat jij uberhaupt halo2 gespeeld heb is?...

    Mijn handen jeuken, ik wil ook meeeedoen:9 Jmmr dat die PAUPER xbox360 naar de *piep* is. Maar als ie weer terug is gaan we los;)
    FF met shintOh fa2 maken en Aapiej zijn geouwehoer weer aanhoren:) (dikzak, je bek stinkt, klots klots, wateridde enz.:D )
     
  19. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Airwave niet Ghostayame maar II GH05T II die Amsterrrdammeerrrr weet je nog:9
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Op live al sinds januari niet meer :+ Maar toen ik speelde had hij zich geplaatst voor WCG, en toen vond ik hem ook al niet veel bijzonder :): wtf maakt t ook uit ouwe 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina