Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Maarja ik hoop dat alle problemen met live opgelost worden en dat er een dan een xbw pes6 toernooi/competitie komt!
     
  2. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb nog geen 1 goal gemaakt door een afstandsschot :confused:
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dudes

    Doe is chill over schieten, drubbelen, passen enz.

    Heb nu redelijk wat potjes gespeeld (d2 league eerste geworden nu begin 1st division), en elke wedstrijd leer ik weer bij, heb net voor het eerst met meer dan één doelpunt verschil gewonnen (Vitesse 4-1 PSG) op Prof niveau( 1 na hoogste) waaronder voor het eerst een afstandsschot van Ribery (gekocht evenals aghahowa voor op de flanken). 1-2tjes gaan ook steeds beter, moves begin ik te leren.

    Even iets anders: Het transfer systeem in de ML is wel ongelooflijk tof! eerste seizoen knopper uitgeleend aan feyenoord, janssen gewild door 3 clubs, maar niet verkocht. Niemand wilde eigenlijk naar me toe, maar had een echte sterspeler nodig dus VEEL geboden op Ribery en hij was het waard! (2 van de 3 sterren qua willigheid om naar Vitesse te gaan, toch wel vrij veel :confused: )

    Gewoon veel oefenen en alles begint bekender te geraken!
    That's my advice en de game is kick-ass muahhahahaha:thumbs:
     
  4. B*u*LL*e*T

    B*u*LL*e*T Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet nu hoe je het beste kunt verdedigen.:thumbs:

    je moet cursor snelheid op manual zetten. Dat betekent dat je mannetje alleen veranderd als je dat wil. Dan bij een tegen aanval hoef je alleen maar a in te houden waardoor elk dichtsbijzijnde ventje de bal gaat afpakken sprintend. Je hoeft dan niet handmatig te verdedigen dus de mannetjes die hele tijd verdedigen trappen nooit in schijnbewegingen en stoppen niet tot ze de bal hebben. Je stopt de aanval gegarandeerd.
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren avond alleen vs. zitten spelen tegen een vriend. Vandaag mijn eerste single player ervaring. Conclusie: het is een PES 5 reloaded bij manier van spreken. Tegen de computer spelen is zo irritant. De verdediging is altijd perfect geplaatst. Als je een snelle aanvaller hebt dan zal de verdediging u toch altijd kunnen inhalen, het tegengestelde zal de CPU met zijn aanvaller sneller zijn, toch raar...
    Fouten? Een tackle van de CPU is altijd perfect, als jijzelf een tackle doet dan gaat het oftewel fout zijn + meestal kaart, of is tackle goed maar dan is er een speler van CPU die de bal overneemt.
    Balcontrole bij een pass is vaak een ramp, zelf al gebruik je de RB toets.
    Het passen gaat ook niet altijd zoals je wilt. Vaak geeft hij de bal waar je niet eens wilt.

    Single player is 'opnieuw' een tegenvaller tot nu toe. Zal wel blijven spelen maar heb terug exact hetzelfde gevoel als toen ik PES 5 kocht.
     
  6. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    eeeh gegareneerd niet op live iig
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    aanemen is nu een ramp als je een speler heb met slechte stats, PES6 is vernieuwend door de diepgang van de stats

    goede spelers kunnen veel, slechte spelers juist niet. Daar is het juist vinden van de balans en de speelwijze
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    manual helpt opzekers een hoop, je bepaald zelf hoe je verdedigd

    met de cpu press je met een speler en met de speler die je zelf bestuurd loop je de gaten dicht of geef je rugdekking

    zonder manual lukt je dat niet, maar is maar net hoe je wilt verdedigen :thumbs:
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel heeeeeel erg in contrast met wat ik heb neergezet 2 posts hierboven, vooral met dat tackelen van de computer ben ik het niet met je eens, heb al een aantal gele kaarten kunnen 'uitlokken' zelfs een rode kaart ( 2 keer geel) je moet alleen wel anticiperen op een tackel, net naar voren,rechts,links enz. gaan dan missen ze je vaak compleet en krijg je de vrije trap! Gewoon wat meer feeling krijgen met het spel vertrouw me maar!

    Voor de counter gebruik ik erg vaak de 1-2 om gaten te creeeren, LB+Pass, dan even wachten op het gaatje en met Y een Super Through ball geven _O_

    Voor de balcontrole wil je aanraden meer gevoel te hebben bij de First touch, kies een goede kant op om de bal aan te nemen, net langs een man, of rustig aanenemen met de man in je rug bijv. Als je de tegenstander op je af ziet rennen kan je ook een 'schijn' aanname proberen, door naar het goal van je tegenstander te sturen met je LTS en de bal in de loop aan te nemen. Hoop dat ik hier weer mensen mee help!

    Greetz:b:

    Edit: even voor de duidelijkheid, k speel met Vitesse en dat zijn niet bepaald topspelers, dus het is niet zo dat ik het goed doe door een speler als Henry o.i.d. Het spel draait (zoals altijd) om timing! zelfs het rennen en passen, je moet zeker weten dat, als je een harde pass wilt spelen, je eerst de bal de goede kant opwijst en met het goede been de pass geeft. Gewoon erg realistisch!
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het helemaal niet aan de servers ligt, maar gewoon aan het slechte live gebeuren van PES 6
     
  11. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1


    gister alles in huis via zuiderpark,dus volgende bestelling gaat zeker via hun.
    xboxhome daarin tegen mailt me nu net pas dat het waarschijnlijk pas maandag verstuurd word,als ik geluk heb.


    dus ga jij lekker bij xboxhome de volgende keer dan haal ik mijn games wel bij de haagse jongens
     
  12. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben mensen er al een paar vrije trappen in liggen?
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar wel een keer de lat, en een keer de paal laten vibreren door Theo janssen
     
  14. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Geldt dat voor iedereen die bij xboxhome heeft besteld.
     
  15. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zit er natuurlijk dik in....ik wacht nog even.....misschien gaan de servers morgen echt online.
     
  16. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 6 LIVE = Gewoon Bagger :)
     
  17. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik 1 x op de kruising van ronaldinho maar meer niet...
     
  18. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8

    Ga jij maar lekker naar de haagse jongens, ik koop hem ( pes dus) voortaan lekker in de winkel.
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind het ook tegenvallen. Het is hetzelfde spel als pes5. Niet dat pes5 slecht was, maar ik was daarop allang uitgekeken. En pes6 is gewoon hetzelfde alleen is de pace langzamer, auto side step eruit gehaald en een paar nieuwe animaties. De graphics vallen tegen, op wide cam lijkt het gewoon de ps2/pc versie en ik speel op een 82cm hdtv. En daarbovenop krijg je een uitgeklede versie met zo weinig opties dat het hele offline gebeuren me verveeld na 5min.
    En nu online nog steeds niet werkt vind ik dit spel niet veel aan.
     
  20. shonosuke

    shonosuke Guest

    als live echt zo slecht is ga ik niet de 360 versie kopen=(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina