Dit is wel heeeeeel erg in contrast met wat ik heb neergezet 2 posts hierboven, vooral met dat tackelen van de computer ben ik het niet met je eens, heb al een aantal gele kaarten kunnen 'uitlokken' zelfs een rode kaart ( 2 keer geel) je moet alleen wel anticiperen op een tackel, net naar voren,rechts,links enz. gaan dan missen ze je vaak compleet en krijg je de vrije trap! Gewoon wat meer feeling krijgen met het spel vertrouw me maar!
Voor de counter gebruik ik erg vaak de 1-2 om gaten te creeeren, LB+Pass, dan even wachten op het gaatje en met Y een Super Through ball geven
Voor de balcontrole wil je aanraden meer gevoel te hebben bij de First touch, kies een goede kant op om de bal aan te nemen, net langs een man, of rustig aanenemen met de man in je rug bijv. Als je de tegenstander op je af ziet rennen kan je ook een 'schijn' aanname proberen, door naar het goal van je tegenstander te sturen met je LTS en de bal in de loop aan te nemen. Hoop dat ik hier weer mensen mee help!
Greetz:b:
Edit: even voor de duidelijkheid, k speel met Vitesse en dat zijn niet bepaald topspelers, dus het is niet zo dat ik het goed doe door een speler als Henry o.i.d. Het spel draait (zoals altijd) om timing! zelfs het rennen en passen, je moet zeker weten dat, als je een harde pass wilt spelen, je eerst de bal de goede kant opwijst en met het goede been de pass geeft. Gewoon erg realistisch!
Laatst bewerkt: 26 okt 2006