Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nou
     
  2. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Telkens als ik weer iets pre-order gaat er iets mis, eerst dat gare gc-shop.nl met hun Saints Row.
    En nu ZuiderPark die hem dinsdag al heeft verstuurd terwijl ik nu NOG niks binnen heb. Gaat lekker
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Sorry hoor, maar het is een compleet ander spel dan PES5….
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik geweten had dat het live gedeelte zo slecht was had ik Fifa wel gehaald
     
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ook. Heb hem toch maar bij Bart Smit gehaald. Die van ZP verkoop ik wel weer (als tie komt).

    M'n guide heb ik wel binnen van FZ.
     
  6. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor info TumTumTum. Maar ik blijf bij mijn mening.
    Het voelt lang niet meer zoals bij PES 4. Dit was naar mijn ogen de beste versie tot nu toe.

    Hiernet mijn eerste wereldbeker achter de rug, meteen ook gewonnen (op regular) Wel zeer weninig gescoord en 3x op penalty gewonnen na een eindstand 0-0 (finale inbegrepen).

    Zal er deze keer wel proberen meer tijd in te steken. Eventueel die guide kopen.
    Maar tot nu ben ik weer een ontgoochelde PES fan, zou 2de jaar op rij zijn.
     
  7. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat schieten, lukt me nog steeds niet, want komop, hoe kan je nou vanaf 3 meter ruim over schieten :confused: het zal wel aan mij liggen maar het is een beetje te onmogelijk vind ik zelf
     
  8. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    Zwaar bagger dat schieten! Het hele "power-balkje" vult zich, ook als je een mili-seconde de schietknop indrukt!!!

    Ik heb "hoog"nivo pes 5 op de ps2 gespeeld en enorm uitgekeken naar deze game maar het live gebeuren is zwaar bagger (op het moment?)
    Als dit zo blijft, vlieg ik naar seabass en Gates en stop ze allebei een dvd in hun kont en wil ook mijn euri's terug........

    Wat een *****zooi!
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit forum is lastig te volgen als je weinig tijd hebt. Vanmorgen en een deel van de middag niet gekeken en húp, een nieuw deeltje PES 6 waar alweer 14 bladzijden zijn geschreven! En ik maar allemaal lezen... Ben er een aantal dingen tegengekomen waar ik op wil reageren....

    Nee, je kan veel meer dan tien opstellingen bewaren. Dit is tien opstelling per formation bestand en je kan elke keer als je 'save stock data' doet, ook kiezen voor een nieuwe formation file. Na 'save stack data' kies je dan voor 'create from scratch' en dan verschijnt er een nieuwe formation file in het lijstje. Ik weet niet hoeveel er op kunnen, maar je hebt een grote harddisk, dus dat zijn er vast heel veel :)

    Ja, het is oefenen. Ik heb er in mijn eerste (en enige) on-line match eentje uit een vrije trap ingeschoten tegen iemand van dit forum ;)

    Met dribbelen moet je verschil maken tussen 'normaal sprinten' en 'snel sprinten'. Normaal sprinten gaat slechts iets harder dan lopen zonder de rechter schouder-knop te gebruiken. Snel sprinten gaat inderdaad door het repeterend tappen op de rechter schouderknop. Dan dribbelt de speler de bal iets verder vooruit een dan loopt hij ook echt harder, al wordt zijn stamina er wel snel minder van...

    Ik vind dit een leuke om te onthouden! Ga ik zeker proberen! Trouwens gaan slidingen stukken makkelijker (zonder overtreding) dan in PES 5 :)

    tumtumtum, ik heb je allang weer een PM gestuurd, heb je mijn vraag daarin gelezen?
     
  10. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het live gebeuren werkt vandaag nog steeds niet, WTF jonge!
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    is PES online echt kut ?
    maar kan je wel transfers?

    en is het het geld waard?
     
  12. shonosuke

    shonosuke Guest

    ik hoor meer postieve dingen over fifa
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wat dat schieten betreft: Het is moeilijk, maar je moet niet alleen kort de schietknop indrukken, maar ook moet je er niet te hard op drukken, want de knopjes zijn pressure-sensitive. Dus druk je kort, maar je hamert daarbij op het knopje, dan gaat de bal nog hoog over.
    Verder is de houding van je speler belangrijk: Vanuit de draai scoren is erg moeilijk en als je tijdens het dribbelen de bal ver voor je uitspeelt en je drukt al op schiet terwijl de bal tever van je voet is, ja dan gaat die meter hard oplopen! Dus dat zijn allemaal dingetjes waar je rekening mee moet houden...
     
  14. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat weet ik allemaal, maar toch ook al schiet je een beetje uit de draai, dan kan je vanaf 3 meter toch wel een bal erin tikken?
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Als je op het doel aan rent kun je rustig de schietknop langer ingedrukt houden, moet je wel het linker pookje de richting indrukken waar de bal naar toe moet.
     
  16. JeromeNL

    JeromeNL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn mening is alleen maar positief over de game. Op de eerste plaats is het geen arcade voetbal meer. Ik speel vanaf deel 2 en de game is alleen maar verbeterd tot deze versie. Hier hoeft nog niets aan verbeterd te worden. Vergeet niet dat Konami met dit spel meer naar een simulatie wilde en niet naar een arcade game als Fifa. Ik heb nu in dit deel tenminste de kans om te dribbelen en ben dan niet meteen de bal weer kwijt.
    Dan wat er hier gezegt wordt over vrije trappen. Er zijn wat dingen vernieuwd dus even het boekje lezen. volgens het boekje als je een vrije trap neemt zoals je op de normale manier doet met schieten en je stick naar voren ingedrukt gehouden gaat het wel maar als je dan ook nog eens op het moment van raken op de Y butten drukt schijnt de bal harder geschoten te worden.

    Ik geef toe dat het schieten nog wat oefening nodig heeft maar zie het als iets positiefs! ( Oefening baart kunst he! )
     
  17. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4

    Master League is iets heel apparts

    raar dat dit jaar veel mensen voor PES6 kiezen en bijna niemand voor FIFA

    terwijl fifa juist de stap vooruit heeft gemaakt en pes6 niet
     
  18. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    die keepers zijn echt super helden, ze halen een vrije trap van juninho precies in de kruising er gwn uit O_O
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Fifa 2007 mag dan wel beter zijn dan Fifa 2006, het blijft een matig spel.

    PES6 is beter dan PES5, ik weet niet waar je de wijsheid vandaan haalt dat het niet zo is ?
     
  20. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg zulke dingen dan in het fifa topic of vs topic.. fifa is gewoon weer bagger net als zijn voorgangers..

    pes6 is weer beter als zijn voorganger... is gewoon een feit (praat puur over gameplay niet de editmode enzo).

    mensen willen tegenwoordig geen uitdaging meer om een spel onder de knie te krijgen.. elke spel moet maar gewoon binnen 10 minuten vanzelf spelen.

    Vind pes hierom altijd geweldig.. binnen 3 potjes dol je de computer niet... (ga wel uit van moeilijkste stand natuurlijk)..

    is er trouwens nog een moeilijkere stand? zoals in 5 de 6 sterren.. of is dat hier achterwege gelaten?


    niet dat ik daar trouwens al aan toe ben :p
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina