[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel hiermee dat ze 'm daar bij de repair center al 16 dagen hebben (nu al 17...).
    UPS doet alles perfect _O_ .

2. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie. Hij stond vanmorgen al om 7.37 uur in Einhoven op Out for Delivery.. Vreemde shit allemaal gister kon ik die trackingscode nog niet gebruiken en nu staat ie al in Eindhoven.. Out for delivery betekent toch dat hij naar pappa komt ofniet....

Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 26/10/2006.

Dat is opzich wel fijn... Maar moet om 12 uur werken dus ik loop hem denk ik mis... Weet iemand wat er dan gebeurd? Komen ze dan morgen terug ofzo?

Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  3. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat ook gister. Kreeg ik daarna een mailtje dat hij verzonden was naar mij. Nu staat ie al in Eindhoven en komt ie vandaag terug naar huis...

Waarschijnlijk krijg je ook nog wel een mailtje dat hij terugkomt vandaag...

4. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat de mijne ook vandaag komt ik ga zo maar weer is op ups tracker kijken.

EDIT: De ups zegt bij niks anders dan de dagen voorheen :mad: ms heeft dat ding dus gewoon al heel lang :mad:

5. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het een idee om de eerste post aan te passen met informatie over verzendtijden, ups, trackingnummers, reparatietijd etc?

6. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weer gebeld!!
    die man zei dat ze het erg druk hadden en ze hopen dat hij volgende week mijn kant op komt :confused: . en dan na te gaan dat hij er al 20 dagen ligt. Begin met de dag meer te balen en af te vragen waarom ik een xbox wou.

7. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde, ik bedoel je kan er niet onderuit de kwaliteit van het apparaat is bagger... de spellen zijn daarentegen wel goed

8. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel vreemd probleem met de 360 in combinatie met een HDTV met component aansluiting. Vorige week heb ik een HDTV gekocht, alles werkte perfect, zowel op 480p, 720p als 1080i. De 360 heb ik uiteindelijk ingesteld op 720p.

Gisteren wilde ik een DVD kijken (en schakelt de 360 om naar 576i of p geloof ik), en kwam er een soort groene waas over het scherm heen. Ben toen teruggekeerd naar het Xbox 360 dashboard, en alles was nog in de goede kleuren te zien. Heb toen de resolutie van de console naar 480p veranderd, en tot mijn schrik was er weer een groene waas! Ook op 1080i was er een groene waas te zien. Op 720p werkte alles nog gewoon goed.

Heb toen de kabel van de 360 omgewisselt, in plaats van de component aansluiting, heb ik toen de gele kabel gebruikt en de switch op "TV" ipv "HDTV" gezet. De televisie kwam toen dus in "pal" formaat, en de groene waas was weer weg. Kabels weer omgewisselt en in 720p gezet, ook nu bleef de groene waas weg, maar op 1080i, 480p en bij het kijken van een DVD kwam de waas weer terug.

Tot mijn grote schrik, was de groene waas er vandaag óók toen ik de 360 opstartte in 720p formaat! Maar na een kwartiertje, flikkerde het beeld een tijdje, en daarna werd het beeld weer gewoon normaal. Geen, of misschien een hele lichte (maar dat is waarschijnlijk meer verbeelding) groene waas (wel als ik hem omzet naar 1080i of 480p). Ook bij het kijken van een DVD "flikkert" het beeld een tijd en daarna is de groene waas ook een stuk minder.

Bij gewoon televisie kijken, of bij het aansluiten van andere apparatuur is er GEEN groene waas. Nu is dus de vraag: waar ligt het aan? Aan de 360 console, de 360 component kabel of aan de (component ingang van) de televisie?

Nog heel even voor de duidelijkheid:
    -Gisteren voor het eerst een groene "waas" (of gloed) bij het instellen van 480p, 1080i of bij het kijken van een DVD.
    -Vandaag ook een groene waas bij 720p, maar dat verdween na een tijdje.
    -Geen groene waas bij het kijken van televisie of het aansluiten van de 360 console met een andere kabel.

9. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeder begint zelfs aan mij te vragen waar de spelcomputer blijft :cool:.

Ze zei dat de Nintendo veel degelijker was omdat de allereerste GameBoy en NES nog in huis zijn en gewoon werken :cool: :D

10. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Tja, mn rekenmachine gaat nu ook al een hele tijd mee...

Ja, ik kreeg midden in de nacht ook een mailtje met het trackingsnummer van ups - alleen die werkt niet op de website :confused:

11. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Zo mijn xbox 360 is op 16-10 opgestuurd, en krijg vandaag een onverwachts pakketje binnen.. Ik open het pakketje, en wat blijkt er zit gewoon een xbox 360 in :) !! Ook geen mailtje weer terug gehad, dat hij terug gestuurd zou worden of wat dan ook..

En nou nog iets moois: mijn xbox 360 die ik had opgestuurd was van 1 december 2005, en die ik terug kreeg is gewoon een gloednieuwe (!!), van 15 juli 2006 _O_ ..

Mijn dag kan niet meer stuk!

Ps.: Sorry moest mijn verhaal even kwijt, en ik hoop dat de andere mensen hem ook binnenkort weer terug krijgen.

12. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook de 16de verstuurd... Benieuwd hoe lang het nog duurt dan.

13. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    16e verstuurd of aangekomen daar in Frankfurt? Die van mij is namelijk de 16e daar aangekomen... Ik had zelf de hoop al opgegeven aangezien sommige zelfs over de maximum 15 werkdagen heen zitten. Wellicht morgen een heel klein kansje:):

14. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij krijgt bijna iedereen een nieuwe terug, ik heb er ondertussen al 3 gehad

15. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik weer zeik, maar ik snap er weinig van.
    Ik ben al 17 dagen aan het wachten en zie maar niets.
    Sommigen hebben binnen een paar dagen al een nieuwe??!! :mad::mad:

16. JeePee

JeePee Guest

Ik heb vandaag mijn Xbox weer binnen. Of nou ja, mijn, een spiksplinternieuwe bedoel ik :cool: Hij komt uit Juli 2006 en met de Samsung drive is hij merkbaar een stuk stiller.

* Blijt :+

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik krijg morgen mijn 360 terug!
    de 6e opgestuurd en hij zou vandaag eigenlijk al zijn afgeleverd maar ik was niet thuis :mad: dus morgen krijg ik em :D

18. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    en het duurt maar en het duurtmaar voordat ze me terugbellen al een week en 2 dagen en dan nog es opsturen enz

19. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Tegelijk opgestuurd, en tegelijk weer terug.. En zelfs een xbox 360 uit dezelfde periode.\o/

@zeraph
    De 16e is de xbox opgehaald bij mijn huis door UPS.

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Mijn console werkt nog perfect alleen heeft de DVD-drive van m'n console een keer de disc van Burnout Revenge te grazen genomen en hieronder zie je het resultaat. De rode stippen geven de diepste krassen aan. Ik was gewoon relaxt aan het gamen tot de DVD-drive stopte met draaien (spinnen) en begon te tikken, maar ik kon gewoon doorspelen alleen na een tijdje kreeg ik eindelijk een disc error waarna ik de disc eruit haalde en toen zag ik dat ik ongevraagt een handtekening van de DVD-drive had gekregen. En... bedankt! :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina