Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. bobus

    bobus Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    fifa is een beetje gaan lijken op pro
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  2. mars15

    mars15 Guest

    haha :lol: :lol:

    25-11-2006 Qualifier Nederland Gameplay in de Jaarbeurs Utrecht

    Hier ga ik aan mee doen, heb er zo zin in :thumbs:
    Wie gaan er nog meer
     
  3. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Nevermind.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net Fifa gekocht, PES gaat zo snel mogelijk de deur uit. PES speelt veel te langzaam naar mijn mening + de presentatie is waardeloos. De 2 potjes Fifa die ik net speelde waren vele malen leuker dan de PES potjes die ik tot nu toe heb gespeeld. Geef mij maar arcadevoetbal, dat realisme vind ik echt niks. Plus dat je 2 vs 2 op een console kan :)
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mm, dat is op zaterdag heh?? Ik ga vrijdag al naar de Gameplay (is ook in de jaarbeurshallen), dus dit sla ik dan maar over. Twee jaar terug was vet in de Arena _O_
     
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    ja dat kan natuurlijk.. sommige mensen(zoals jij dus) willen gewoon ff lekker ballen. Dan is fifa handig..
     
  8. rinus79

    rinus79 DuZZZ!!!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gistermiddag fifa 2007 gespeeld op de oude Xbox, vond het een super spel. Schoten van afstand die erin gingen, AI etc, echt super.
    Heb 's middags fifa 2007 gehaald voor de 360, ik vind het nog wennen ivm de versie op oude xbox.
    Ben zelfs geneigd om de oude Xbox verseie leuker en beter te vinden dan op de 360.
    Ik vind het allemaal wat sneller en beter uitgewerkt dan op de 360.
    Ook de presentatie van het spel vind ik een stuk minder dan op de oude Xbox.
    Kleine letters, donkerder, ik hou er niet van.
    Maar heb daarnet wel mijn eerste potjes gewonnen, misschien dat ik het toch tof ga vinden. Tijd zal het leren.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, ik ben meer het type dat af en toe lekker een paar potjes wil spelen. PES moet je veel spelen om echt goed te worden. Dat zit er bij mij dus niet in. Dus je verwoord het goed "ff lekker ballen" dan zit je bij Fifa goed.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    En online zo goed :thumbs:
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net helemaal zonder lag gespeeld, dus was top. Wel ff een opmerking plaatsen: ik won met 1-0, ga terug naar het menu, kijk mn stats en wat zie ik: Volgens mijn stats heb ik verloren :'-( en dat na een zwaarbevochten overwinning. Hebben jullie dit ook al gehad??
     
  12. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Das vaag, weet je zeker dat het geen eigen doelpunt was :confused:
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    :lol: Nee joh, ben gekke henkie niet. Ik speelde met Real Madrid tegen Zweden. Met Raul scoorde ik de enige treffer. Aan het eind leek er niets aan de hand, ga gewoon terug naar het menu waar je met Ronaldinho kan ballen. Ik weet ook niet wat ik fout heb gedaan. Ik ga het zo nog ff proberen. Kijken of het toeval was of niet
     
  14. Lisa

    Lisa Prahika!

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat inderdaad ook een keer gehad. Wel vreemd.
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Speelt de volledige winkel versie hetzelfde als de demo versie? Vond de demo nogal houterig spelen namelijk...
     
  16. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je nu voor de man moet komen ?.
    Er blijven jammer genoeg altijd irritante dingen zitten in de fifa reeks.

    merk ook vaak dat ballen gewoon niet goed aankomen of spelers niet doorlopen bij een 1tweetje.
     
  17. Dordtenaar

    Dordtenaar Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige zitten te zeggen dat ze het spel al 3 dagen hebben terwijl het spel vandaag pas uit is :confused:

    Maar is het nou echt zo goed online versie en ten opzichte van de demo?

    Wat is er verbeterd?
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het enige dat ik wil weten is hoe je moet koppen?? Als je een hoge bal geeft, neemt die hem altijd op de borst aan, terwijl ik gewoon wil koppen. Beetje onhandig als je een voorzet van de zijkant geeft en dan gaat die in de 16 de bal aannemen. Zoveel tijd heb je natuurlijk niet.

    Het grootste pluspunt: Online loopt als een zonnetje, lijkt wel of je de singleplayer aan het spelen bent
     
  19. F-R Forevfer

    F-R Forevfer Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op B drukken dan kopt hij bij mij gewoon op goal, heb er helemaal geen last van dat hij aan neemt als ik wil koppen.
     
  20. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ie vaak mist bij mij dan en begint te struikelen.
     

Deel Deze Pagina