Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mede-PESers.
    Na het hele topic doorgelezen te hebben, kreeg ik toch de behoefte om me maar te registreren, omdat ik me ook in de discussie wil mengen:9

    Nadat ik gisteren las dat iemand het spel had, ben ik op het treinstation vlug langs de FRS gerend. Tot mijn verbazing lag daar PES6 en heb ik hem (natuurlijk) meteen gekocht.

    Mijn eerste indruk was dat het spel grafisch tegenvalt. Ik heb hiervoor jaren een PS2 gehad, en qua graphics is er niet veel verschil met PES6 op de Xbox360. Ook heb ik, om toch een voetbalgame te kunnen spelen, Fifa World Cup gekocht. En vergeleken daarbij vallen de graphics errug tegen.

    Maargoed, iedereen weet waarom PES de beste voetbal game is, en dat is de GAME-PLAY. Hoewel het nog erg wennen is (na 1 dag) is weer te merken hoe realistisch de game-play van PES is. Ik heb nu ook al een paar keer gelezen dat mensen voor open goal vanaf 1 meter over schieten. Nou dit gebeurde bij mijn 1e grote kans ook. Dit ligt echter niet aan het spel maar aan jezelf! De buttons van de gamepad voelen aan hoe hard je drukt. Waarschijnlijk schrik je zo van je kans dat je snel de shoot-button inRAMT. Vandaar dat je balkje binnen no time vol is. Erg realistisch vind ik dat, je moet je rust bewaren voor de goal. Ook wil het helpen de R? ingedrukt te houden als je een bal geplaatst wil schieten. Dan tikt ie hem in de goal ipv er overheen. En zoals het bij elke PES weer is, moet je eerst flink wat wedstrijden spelen wil je het spel onder de knie krijgen.

    Over dat LIVE gezeur: wacht nou maar ff, het spel komt morgen pas officieel uit. Misschien dat het daarom allemaal nog niet zo goed werkt. Als het dan nog niet werkt zou het idd jammer zijn, maar heb geduld:b:
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom goos.

    Je weet niet waar je je in mengt :): Tis hier veel te druk :b:

    Nee joh grapje, hoop dat je zu hause voelt laterzzz
     
  3. mark8925

    mark8925 Guest

    om hier meteen maar ff op in te gaan. Je speelt zeker niet op hd kwaliteit?:+
     
  4. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    bij ML als er spelers geschorst zijn of nationaal moeten spelen, en je wisselt ze in formation settings in het ML menu, als je dan een wedstrijd gaat spelen worden die wissels niet door gevoerd, en stopt hij zelf de spelers erin die hij goed vind om op die plek te spelen
    beetje raar :confused:
     
  5. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik speel ook niet op HD kwaliteit maar ik merk echt goed het verschil
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ook hoor, alles is haarscherp, ook op een SDTV.
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm de online ranked matches en online friendly matches werken dus niet.
    Maar... is de officiele releasedate morgen pas? Anders moet Konami gauw met een update komen. Maar met friends kun je dit spel wel goed spelen via live.
     
  8. mark8925

    mark8925 Guest

    ja klopt, dan merk je t ook wel. Maar op 720P is t echt super mooi_O_
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    dat geloof ik graag maar helaas beschik ik niet over zo'n geweldige tv :'-( 8)
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Amen _O_
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zoals al door Jelmer verondersteld werd, denk ook ik dat jij geen HD-kwaliteit op breedbeeld hebt, klopt dat? Anders kan ik me hier niets bij voorstellen...
    Helemaal mee eens, iets vergelijkbaars schreef ik al op bladzijde 13 :)
    Nou, voor het Europese vaste land is vandaag de release-datum, maar ik kan me ook niet voorstellen dat ze het zo laten, dus inderdaad moeten we even geduld hebben...
     
  12. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
     
  13. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niemand hun game van NEdgame vandaag binnen gekregen?
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
     
  15. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd geen HDtv, dus daarmee kan ik het niet vergelijken.
    Maar ik heb wel fifa gespeeld (er was nog geen pes uit |:- ), en dat zag er grafisch beter uit. Maar game play gaat bij mij boven grafix, maar dat was wel het eerste wat me opviel...:):
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ohw nee, speel net 5 minuten een wedstrijdje, loopt ie gewoon vast!
     
  17. MoonWalker NL

    MoonWalker NL Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    hej, hebben jullie het ook als je online probeert te gaan dat ie niemand vind of geen connectie maakt ??
     
  18. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    ja veel mensen hebben dat

    hebben jullie trouwens al is een keer zo'n weers verandering mee gemaakt? eerst zon en dan regen ofzo?
     
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    jah.. toen de wedstrijd begon regende het volop en op t einde was t lekker weer:+
     
  20. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja ik, wat kan ik daar aan doen. Ik heb verdomme nog nooit probs gehad met spelen van een online spelletje met wat voor spel dan ook. Ik heb vanmiddag denk wel 50 keer iemand aangeklikt maar ik heb nog geen 1 potje via Live kunnen spelen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina