Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Insane moet je volgens mij eerst unlocken ;)

    Mad World... :eek: die had ik al lang niet meer gehoord

    (*gaat em terug zoeken in zijn map met MP3-tjes :D )
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een zeer belangrijk vraagje:
    Met Gears of war is co-op he? En met deze co-op kan je de volledig single player via xbox live spelen toch? Maar hoe gaat dat dan te werk, kiezen van levels? En als je met een kameraad de game wil uitspelen, dan moet je eigelijk altijd afspreken, wanneer je gaat spelen enzo...?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wordt dit jou eerste co-op game ofzo :+ ?

    Je maakt gewoon een server aan en je vrienden kunnen je dan joinen voor potje co-op. Het kiezen van de levels wordt door de Host gedaan.
     
  4. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    tadaa zo simpel kan het leven zijn he :+ gewoon ff joinen om neergeragt te worden !
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    He verdomme! Heb ik weer...

    Maar dan moet ik hem 2x spelen! :9
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    kga mooi op casual spelen 8) Schrik me sowieso al steeds de pleuris in dit soort spellen 8)
     
  7. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het zo mooi om op z'n moeilijkst te spelen. Dan loop je dus echt voorzichtig rond enzo en moet je steeds op je hoede zijn, en schrik je dus ook als er in een keer een locust voor je staat. Op makkelijk schiet je meestal maar ff snel door het level heen.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Juist net zoals Rainbow Six Vegas, die moet je gewoon op Realistic spelen anders is het niks aan.
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    is het dan een horror game, of gewoon schrik je van de vijanden?
     
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog makkelijker dan hier wordt uitgelegd. Jij begint gewoon lekker in je eentje, ofwel singleplayer aan GoW. Je bent uiteraard wel aangesloten op XBox Live. Op elk moment kan dan een friend op jouw list zich aanbieden om jou te joinen, hij ziet tenslotte dat jij bezig bent. Vanaf dat moment is het dus een co-op game, waarin Dom wordt gespeeld door een friend ipv AI. Easy does it.

    Uiteraard kun je dat weigeren, maar ik gok dat je op Insane dat niet snel zal doen. Ik weet overigens niet of je dan je SP achievementsd krijgt of co-op, maar dat zien we dan wel.
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Eitje, ik werp een blik met mijn duivelsoog en die locust veranderen in een hoopje smeulend vleesch }:]
    Mijn Co-Op maatje, wordt mijn Human Shield :D

    Nee maar goed, ik begin altijd op het hoogste niveau :)
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dus je gaat gewoon door met de zelfde game? Dit is echt geweldig :thumbs: !
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    van MRX verhaal afgeleid lijkt me casual al redelijk lastig, en het is juist leuker om eerst makkelijk te doen en daarna steeds moeilijker :)
     
  14. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad. is echt wel een goede feature dan, moeten ze met alle games doen :p
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zo benieuwd hoe het verhaal van gears of war afloopt. ik wil echt geen cliffhanger zoals bij halo 2, dat zou echt heel kut zijn.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, dat is vet man!_O_ Maar dan heeft mijn kameraad wel een stukje gemist van het level(als ik al een halfuurtje bezig was ofzo). Dus als je co-op speelt, zie je ook allebei de filmpjes,... Samen het verhaal beleven, echt vette shit!
    Maar co-op gaat met 2 speler max, of tot 4?
    Ik kan echt niet wachten op deze game. De 17de begin ik met de game, heb dan het hele weekend vrij, dan de week erna heb ik ook nog een paar dagen vrij, dat wordt fun:).
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook heel stoer dat je allebei verschillende keuzes kan maken tijdens het spelen. Als de één de linker route wil volgen en de ander de rechter route, dan kan dat gewoon en na een tijdje komen de routes weer bij elkaar.

    Ik hoop dat het allemaal net zo soepel werkt als dat er beweerd wordt. Maar als we MrX mogen geloven, zit dat wel snor :)
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik kan niet wachten om die speciale (gratis?) gamerpic's en theme te downen + de game te kopen!!
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Theme is er al! En het is gratis O-) !
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    idd vet van die co-op. Kzal ook willen weten hoe veel spelers mogelijk is via xbox live. Meer dan 4 zal wel handig zijn want anders zal DRC niet allemaal met elkaar kunnen spelen :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina